Nieuwste Reviews

Germanwings - Nooit weer Eurowings!

0

Review:
Vlucht vanaf Rome 18 maart jl.
Incheckbalie zat 1 mevrouw (met een lichamelijk beperking)die een rij van over de drie uur moest inchecken
met als gevolg (ruim twee uur in de rij gestaan) dat wij te laat waren en niet meer konden inchecken!!
Let wel 1 dame voor een rij van meer dan drie uur!!!

Bagageband die haperde waardoor deze mevrouw een paar keer achter balie vandaan moest komen en bij een andere balie op een knop moest drukken om de bagaband in werking te stellen.

Voor ons betekende dit een EXTRA vlucht boeken want zij kon er niets aan doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ze heeft geen hulp ingeroepen en bleef heel fijn op haar plekje zitten!!!

Met ons waren er nog een paar mensen gedupeerd
maar het deerde EUROWINGS totaal NIET.

Een klacht ingediend en nu ruim vijf weken verder TOTAAL geen reactie !!!
HELEMAAL NIETS

SERVICE HEEL VER TE ZOEKEN!!!!!!!!!!!!

Zwakke punten:
TOTAAL GEEN SERVICE EN GEEN COMMUNICATIE OF REACTIE OP ONZE KLACHT!!!!!!!!!!

EUROWINGS ZIT HELEMAAL FOUT EN WIJ KUNNEN BETALEN

HUIZEN beveelt Germanwings NIET aan bij vrienden/bekenden

Brussels Airlines - Woekerprijzen

0

Review:
Wij kochten 4 tickets + 1 reiskoffer heen en terug Brussel - Zagreb. Dit alles samen voor 320 euro. Daags voor vertrek merkten we dat we een typefouten hadden gemaakt in de voornaam van één van onze kinderen. Bijgevolg diende de voornaam van één passagier te worden gecorrigeerd. Dat hiervoor een faire fee wordt aangerekend vormt voor ons geen enkel probleem. Toch willen wij jullie graag informeren dat Brussels Airlines hiervoor 480 euro aanrekent bovenop de reeds betaalde prijs! Ter vergelijking bij Ryan Air kost deze rechtzetting 15 euro. De onverschilligheid van de dame aan de lijn kregen we er wel gratis bij. Alleszins ons zien ze nooit meer terug.

Ann beveelt Brussels Airlines NIET aan bij vrienden/bekenden

Corendon Airlines - Verschrikkelijke reiservaring

0

Review:
Verschrikkelijke reiservaring naar Egypte...
Vlucht: geen eten/drinken aanwezig (wij hadden 3 jaar kind mee)
Hotel: ramp qua eten (smakeloos en nooit warm) / "all-in" die geen all-in was / reisleiding (die niet bereikbaar was)
alsook was het hotel 1 grote bouwwerf
klachtendienst -> lachen ze u gewoon uit in uw gezicht: ah sorry te laat gereageerd, u diende ter plaatse contact op te nemen met uw reisleiding... (die bijna onmogelijk kon gecontacteerd worden)
Boek niet is de boodschap!...

Sterke punten:
Alles wat niet door Corendon geregelgd was was ok

Zwakke punten:
Corendon, vlucht, reis(niet-)begeleiding, ...

CV beveelt Corendon Airlines NIET aan bij vrienden/bekenden

French Bee - Klantvriendelijkheid is onbekend

0

Review:
Wij konden tegen betaling wat extra beenruimte krijgen. Voor een vlucht naar reunion islandvwat vrij lang duurt leek ons dit een aangename optie. Bij het inchecken echter bleek dat ze op die plekken liever frans sprekende mensen wilden. Na enige discussie restte ons niet anders dan dit te accepteren en kregen we andere stoelen toegewezen.
Uiteraard hebben we hier een klacht over ingediend, want we hadden wel betaald voor de stoelen met extra been ruimte.
French bee stelde ons in het gelijk en zou zo snel mogelijk ons geld retornrren. Na inmiddels diverse herinneringen en 9 maanden verder nog steeds niets ontvangen.
Voor de niet-fransen in ieder geval geen aanrader

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Customer service/klant vriendelijkheid

Wizz Air - goede service

0

Review:
ik ben naar Budapest vanuit Eindhoven gevlogen en terug. Helaas vertrekt de reis te vroeg 's morgens, aangezien dat ik op het noorden woon, moest ik in het hostel in Eindhoven overnachten. Jammer dan Wizzair geen rekening houdt met de bewoners van andere delen van NL (en de klote vliegveld Eindhoven is 's nachts gesloten). Terug ook 's morgens, op tijd vertrokken en aangekomen. Ik heb nauwkeurig handbagage voorschriften gehouden (geen grote bagage) en stipt 2 uur voor vertrek bij vliegveld aanwezig was, daarom heb geen problemen ondervonden.
ik lees hier dat personneel niet glimlacht, maar dat heeft niets te maken met service! Bovendien, de mensen van oost-europa hebben andere kultuur, en glimlachen zonder reden komt niet in hun kultuur voor. Ik vond het personneel heel aardig.

Sterke punten:
goedkoop

Zwakke punten:
ongeschikte vertrektijden en weinig beenruimte

Alexandra beveelt Wizz Air aan bij vrienden/bekenden

Condor - fototoestel kwijt

0

Review:
Tijdens de vlucht had ik mijn rugzak tussen mijn voeten op de grond staan. Maar ytijdens de vlucht is hij onder mijn stoel terecht gekomen en omgevallen en is mijn portemoinee en fototoestel eruit gevallen. Mijn portemoinee kreeg ik van de mevrouw die achter mij zat terug, maar mijn fototoestel was weg, ook na controle door een steward en een stewardes. Het ging hierbij om de vlucht van Dussel-
dorf naar Antalia op 12 februari 2019. Ik zat op stoel 7F. Na
terugkomst van mijn vakantie heb ik daarna een paar weken in het ziekenhuis gelegen. Vandaar dat ik nu pas reageer. Op het toestel zitten denkelijki nog foto,s van mijn vrouw

Sterke punten:
Om het fototoestel zit een ander tasje, en niet het origineel.
Dan zaten er geen batterijen in.

Condor - fototoestel kwijt

0

Review:
Tijdens de vlucht had ik mijn rugzak tussen mijn voeten op de grond staan. Maar ytijdens de vlucht is hij onder mijn stoel terecht gekomen en omgevallen en is mijn portemoinee en fototoestel eruit gevallen. Mijn portemoinee kreeg ik van de mevrouw die achter mij zat terug, maar mijn fototoestel was weg, ook na controle door een steward en een stewardes. Het ging hierbij om de vlucht van Dussel-
dorf naar Antalia op 12 februari 2019. Ik zat op stoel 7F. Na
terugkomst van mijn vakantie heb ik daarna een paar weken in het ziekenhuis gelegen. Vandaar dat ik nu pas reageer. Op het toestel zitten denkelijki nog foto,s van mijn vrouw

Sterke punten:
Om het fototoestel zit een ander tasje, en niet het origineel.
Dan zaten er geen batterijen in.

SAS Scandinavian Airlines - misleiding

0

Review:
Geboekt via de SAS website. Daarnaast een upgrade geboekt via de SAS website en deze betaald. De upgrade werd bevestigd. Het inchecken via de SAS website bleek een drama. De site valt voortdurend uit en is zeer traag. Na enkele uren volhouden bleek dat SAS mij een andere stoel had toegewezen dan dat ik had gereserveerd en die eerder was bevestigd. Bij het steunpunt van SAS op Schiphol (Swissport) werd ik afgeblaft. Vervolgens naar SAS Denemarken gebeld. Daar deelde men mij mede dat SAS zich het recht voorbehoudt om bij het inchecken geen rekening te houden met de betaalde upgrade. Daaraan werd toegevoegd dat ik mijn geld ook niet terug zou krijgen volgens de regels van SAS. Een klacht indienen bij SAS is nauwelijks mogelijk omdat de website daar geen mogelijkheden toe biedt.

Sterke punten:
Die zijn er niet

Zwakke punten:
SAS is een moeilijke bereikbare en als het gaat om reserveringen, een onbetrouwbare maatschappij. Mijn advies is een andere maatschappij te boeken als je naar Denemarken, Zweden of Noorwegen gaat.

Jan beveelt SAS Scandinavian Airlines NIET aan bij vrienden/bekenden

Wizz Air - Wizzair , super maatschappij !

0

Review:
Al meerdere keren met Wizzair gevlogen .
Ben zeer tevreden ! In september naar Kutaisi.

Sterke punten:
Als je het een beetje uitzoekt kun heel goedkoop vliegen . Vriendelijk personeel. Goeie service.
Je moet echt optijd zijn , alles van tevoren goed geregeld hebben . Daarom vliegt Wizzair stipt optijd.

Zwakke punten:
Wat beenruimte betreft , het zijn maar een paar uurtjes.

Broer Adem beveelt Wizz Air aan bij vrienden/bekenden

Air Europa - Goeie ervaring met Air Europa.

0

Review:
Het was pas na het on-line aankopen van Air Europa tickets voor de route Brussel-Madrid-Bogota en terug, dat ik de niet altijd goede reviews voor deze maatschappij onder ogen kreeg.
Ik kan alleen maar zeggen dat mijn ervaring voor de 4 vluchten zeer positief was. Alle vluchten mooi op tijd, geen gedoe bij het inchecken, doorgaans vriendelijk personeel, en voor de lange vluchten werden vrij nieuwe toestellen Boeing 787 Dreamliner ingezet.
O.K., ik ken plaatsen waar men beter kan eten, maar dit was dan ook een discount ticket, dus alles dik boven de gestelde verwachtingen
Als het goed nieuws is mag het ook gezegd worden.

Koen Debou beveelt Air Europa aan bij vrienden/bekenden