Nieuwste Reviews

TUIfly - Dure tickets Star Class gekocht.

0

Review:
Dure tickets Star Class gekocht.
Krijg je 2 weken van tevoren te horen dat het vliegtuig niet vliegt.
Maar een onbekend Spaans vliegtuig zonder business class stoelen.
Dus dan vlieg je economy ipv de business class stoelen, krijg je Ä200,- pp terug en excuses.
Slechte service.

Lucas C beveelt TUIfly NIET aan bij vrienden/bekenden

Turkish Airlines - Nooit meer Turkish Airlines

0

Review:
Op 11 november hadden wij een vlucht van Istanbul naar Amsterdam. Wij hebben ingecheckt en als gezin stoelen gereserveerd naast elkaar. Eenmaal in het toestel kregen we verschillende plekken aangeboden omdat het toestel veranderd zou zijn. Mijn vrouw heeft een ernstige angststoornis en is hiervoor onder behandeling van een psychiater. Zij kan niet zonder een vertrouwenspersoon reizen. Dit is door ons meerdere malen aangekaart. Om ons koest te houden gaven ze aan dat we moesten gaan zitten, en zodra het vliegtuig zou opstijgen zouden ze wat regelen voor ons. Eenmaal in de lucht begon de arrogantie. Mijn vrouw heeft hierdoor ernstige problemen gekregen en bij terugkomst heb ik noodgedwongen de crisisdienst moeten bellen. Het ergste van alles is dat de stoelen die wij gereserveerd hebben leeg waren gedurende de vlucht. Wij mochten er enkel niet zitten omdat ze deze stoelen ďbusiness seatsĒ noemen. Dit was onze eerste keer met turkish Airlines en dit was tevens onze laatste keer. Ik raad iedereen die dit leest, ABSOLUUT GEEN TICKETS VIA DEZE SMERIGE MAATSCHAPPIJ TE BOEKEN. Genoeg maatschappijen die naar Turkije vliegen en die vele malen beter zijn.

Sterke punten:
Helemaal niks 0.0

Zwakke punten:
Arrogant
Smerig eten
Respectloos
Leugenaars
Dieven

Ali G. beveelt Turkish Airlines NIET aan bij vrienden/bekenden

Germanwings - Eurowings reageert NERGENS op.

0

Review:
Eurowings is ronduit slecht in service. Grondpersoneel is niet goed opgeleid. Via de website kan er niet ingecheckt worden. Er kunnen geen twee personen met dezelfde voorletters worden aangemeld via de website: dit wordt geblokkeerd, ondanks dat het om verschillende geboortedata gaat. Vervolgens moet je 150,-- aan de balie betalen om hun eigen fout recht te zetten. Schandalig.

Op klachten wordt niet gereageerd. Strategie van Eurowings: stuur een reactiemail dat het 6 weken gaat duren om reactie te krijgen. Ik heb in juli 2018 klacht ingestuurd, in september herinnerd, in november 2018 nog steeds geen enkele reactie.

Sterke punten:
Nette vliegtuigen.

Zwakke punten:
Het totaal ontbreken van enige service en het fatsoen om uberhaupt op klachten te reageren. Eurowings: eens maar nooit meer.

Freebird Airlines - geen reactie

0

Review:
Onlangs van Antalya naar Keulen gevlogen. Mijn koffer komt totaal kapot op de bagageband aan. Natuurlijk een rapport op de luchthaven laten opstellen. Daarna - volgens procedure - alle papieren + foto's gemaild naar het aangegeven mailadres. Tot nu toe al drie keer gemaild echter GEEN REACTIE van deze maatschappij, zelfs nog geen bevestigingsmail.
Hoezo betrouwbaar !!!!!

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Geven NIET THUIS op vragen

Curvers LH beveelt Freebird Airlines NIET aan bij vrienden/bekenden

Norwegian.com - Keihard opgelicht

0

Review:
M'n vliegtuig vanaf Los Angeles naar Oslo was overboekt (4 plaatsen) en omdat ik niet was ingecheckt (vanaf een andere terminal achter security gedropt) hebben ze me geweigerd bij het instappen (terwijl ik dit 2 uur daarvoor nagevraagd heb bij Norwegian personeel omdat ik een beetje zenuwachtig van de situatie werd) vervolgens telefonisch een nieuwe vlucht moeten boeken waarvoor het geld niet op naam van Norwegian is afgeschreven maar op naam van een malafide (ogenschijnlijk) Chinese webshop.. en bij de bevestiging in de email wordt niet gerept over het betaalde bedrag van 513 euro..
Verder moest ik het maar 5 dagen uitzoeken in Los Angeles waarvoor ik ook nog geen cent gezien heb.

Vlieg niet met Norwegian.. mocht je dat wel willen doen (het is nog steeds vet goedkoop) neem dan absoluut een "Seat reservation" en besef je dat je al het eten moet je zelf betalen dus je kan beter wat meenemen zelf anders kost dat je zo weer 100 euro

Sterke punten:
Goedkoop

Zwakke punten:
Duurkoop

Arend Maat beveelt Norwegian.com NIET aan bij vrienden/bekenden

Tailwind Airlines - Vlieg nooit met deze maatschappij bijen 6 uur vert

2

Review:
Vlucht nummer TWI464 van Brussel naar antalya.
Zou 18.05 vliegen en later werd gezegt. 22.10 en nu is het 23.50 geworden en nog steeds geen vliegtuig en niemand die informatie geeft. Het is nu 21.35 en we staan nog stads te wachten en vooral gezienen met kleine kinderen. Hebben het heel moeilijk. Wij hadden maar een week vakantie en door deze maatschappij is het verzikt. Heb ook fotoís van de vertraging en kon op deze site niet plaatsen en ga zeker mijn geld terug claimen.

Sterke punten:
Nog niets gemerkt

Zwakke punten:
Tot nu toe alleen maar

Cihan Tunc beveelt Tailwind Airlines NIET aan bij vrienden/bekenden

Vueling Airlines - WEL CANCELLEN, NIET TERUGBETALEN!

0

Review:
Voor hele familie hadden we terugvlucht geregeld met Vueling van Malaga naar Amsterdam. 1/2 uur voor vertrek werd er op de informatieborden gemeld, dat de vlucht gecancelled was. Er was geen Vueling-medewerker te bekennen.
We hebben zelf vervangende vluchten geboekt naar Nederland. We hebben schadeloosstelling geclaimd bij Vueling. Vergeet het maar, geen enkele reactie.
Dus we zien elkaar wel voor de rechter :-).
Kortom: Kansloze Airline
En geen Vueling meer dus!

Sterke punten:
- Kleur van de vliegtuigen :-)

Zwakke punten:
- Klantenservice van een onvoorstelbaar laag niveau.
- Als het Vueling vliegtuigonderhoud van hetzelfde niveau is als hun klantenservice, dan ben ik bang dat we er nog veel van gaan horen.

Robert beveelt Vueling Airlines NIET aan bij vrienden/bekenden

Ryanair - Goed en efficient

0

Review:
We vliegen al jaren en vaak meerdere keren per jaar met Ryanair. De tarieven zijn laag. Het personeel is vriendelijk en efficiënt. We hebben eigenlijk nooit vertraging gehad. Tot nu toe ook geen problemen gehad. Ik ben tevreden.

Sterke punten:
lage vliegprijzen
vertrekt op tijd
vriendelijk personeel

Mooiweertj beveelt Ryanair aan bij vrienden/bekenden

XL Airways - Slechtste luchtvaart m.

0

Review:
Na 7 uur wachten zijn we het vliegtuig ingestapt om nog eens bijna 2 uur te wachten en eten was slecht , stoelen zijn zo slecht .
Serivce zoveel in Parijs als in vliegtuig slechtwe mochten niet eens stappen in de gang voor een vlucht van bijna 13 uur.
En als we een klacht hebben ingediend we hebben de boardingpas maar volgens hun is dat onvoldoende bewijs om aan te tonen dat we effectief in dat vlucht zaten. Ps de vlucht was van Parijs naar los Angeles .
Nooit niet meer met xl Airways

Navasartia beveelt XL Airways NIET aan bij vrienden/bekenden

TAP Portugal - Geweigerd op vlucht TAP vanwegen systeemfout van T

0

Review:
Op 23 juli 2018 van Amsterdam naar Lissabon gevlogen (Tap 663), vervolgens 7u.15 min. gewacht (overstaptijd) voor onze aansluitende vlucht. Wij staan in de rij om in te stappen voor de vlucht Tap 1909 (die bijna een uur vertraging had) naar Faro, wordt er gezegd dat we even moeten wachten er is een probleempje maar dat lossen ze op. Vervolgens stapt iedereen in en wordt er gezegd jullie mogen niet mee, ga maar naar de Tap service balie die niet te vinden was. Na lang zoeken en iedereen vragen vond ik de customer service balie, die nog net open was, en krijg ik een nieuwe vlucht voor de volgende morgen en moet ik met mijn zoontje van 6 maar op het vliegveld slapen. Ik heb geen recht op een hotelvergoeding omdat het door een fout in het systeem komt dat wij niet mee mochten vliegen. Dat kon volgens Tap soms gebeuren en dan heb je pech en nergens recht op. Vervolgens toch maar naar het dichstbijzijnde hotel gegaan en 170 euro aan een kamer moeten uitgeven.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Zeer onbeschoft personeel, geen vergoeding voor hotel omdat de fout aan het systeem lag en volgens TAP niet aan TAP, het woord klantenservice kennen ze niet

anoniem beveelt TAP Portugal NIET aan bij vrienden/bekenden