Nieuwste Reviews

Icelandair - Belabberd

0

Review:
Ik heb nog nooit zo'n belabberde service meegemaakt van een luchtvaartmaatschappij. Van de vier recente vluchten waarvan we maanden van te voren de stoelen al hadden gereserveerd is het iedere keer misgegaan. Iedere keer hebben ze de gereserveerde, betaalde en bevestigde stoelen met extra beenruimte zonder enige notificatie geannuleerd, veranderd en op het laatst hebben ze zelfs mijn vrouw en kinderen op normale stoelen achterin gezet en mij apart voorin. Terugbetaling van de betaalde maar niet geleverde stoelen gebeurt ook alleen nadat ik hier dringend meerdere keren om heb moeten vragen en het reisbureau hen ook heb moeten laten benaderen. Ja ze zijn iets goedkoper maar deze manier van werken heb ik nog nergens meegemaakt!

Sterke punten:
Aan boord wel vriendelijke medewerkers.

Zwakke punten:
Slecht georganiseerd!! Geen communicatie.

Martijn beveelt Icelandair NIET aan bij vrienden/bekenden

Corendon Airlines - Wat een reisbureau dat Corendon.

0

Review:
Leuk in januari een vakantie naar Side in september geboekt bij Corendon aangezien kennissen daar de reis al geboekt hadden en de vluchttijden mooi waren heb ik dat ook gedaan.Maar nadat ik de reis helemaal betaald heb ongeveer drie weken geleden zijn de vluchttijden inmiddels al twee keer gewijzigd heen vlucht eerst 08.20 uur nu 19.10 uur terugvlucht was eerst 17.30 uur nu 06.00 uur dit scheelt me 1 dag.Ook al staat bij de boeking dat de vluchttijden gewijzigd kunnen worden voel ik me bedonderd.Had ik maar eerder deze reviews gelezen voor mij nooit meer boeken bij Corendon

Sterke punten:
Vluchttijden veranderen.

J v Gorp beveelt Corendon Airlines NIET aan bij vrienden/bekenden

LOT Polish Airlines - Lost baggage

0

Review:
Het is een kut vliegmaatschappij,kk sleten weet niet eens waar mij bagage is,altijd vertraging ,gebrek aan info.. en niet klantvriendelijk .gewoon ergste dat u kunt meemaken....zeker geen aanrader....fck lot ...

Gulberk Uc beveelt LOT Polish Airlines NIET aan bij vrienden/bekenden

SunExpress - No baggage for 7 days!

0

Review:
Thursday 25 July we flew with SunExpress XQ 959 from Dusseldorf to Izmir. Athe plane had forgotten all the luggage. At Zimir Airport we had to fill out a form at the lost and found counter, we told us that the suitcases would be brought to our hotel the next day (Fri. 26 Jui 2019), not so. What followed was a week full of stress and a lot of telefooontjes to L&F, airport Dusseldorf/Izmir, insurance, sunexpress etc. but no one could tell us where our suitcases were. This has finally lasted until Wednesday evening 31st July 18.00, that we had our suitcases back, the next morning at 8.00 We were picked up from our hotel due to end of holiday. This 8 days summer holiday with our family with 3 children was a hell, and we demand our money back. We worked hard all year for this holiday and this was not a holiday but a catastrophe, what you should do without stuff and then with 3 children from 7 to 16 years.
We want our trip reimbursed and the costs incurred.

Sterke punten:
NO

Zwakke punten:
All

J. Engel beveelt SunExpress NIET aan bij vrienden/bekenden

Air Baltic - Komen beloftes niet na

0

Review:
Met een groep van 14 zakenrelaties namen we het vliegtuig van Riga naar Brussel met vliegtuigmaatschappij Airbaltic.

Het voorziene vliegtuig had een technische panne waardoor een kleiner vervangtoestel werd ingelegd.
Om die reden zocht Airbaltic vrijwilligers om later die avond een vlucht met tussenstop te nemen. In ruil kreeg men 250Ä per persoon.
Hiermee zijn we akkoord gegaan.

Toen we voor de latere vlucht wilden inchecken, bleek deze reeds overboekt. Bijgevolg moesten we onze groep opsplitsen en verdelen over de vluchten met tussenstop van de volgende dag. Dit was absoluut niet de afspraak en bracht de meesten onder ons in problemen.
Verhaal halen bij Airbaltic is onbegonnen werk.

Sterke punten:
Beloftes maken

Zwakke punten:
Beloftes nakomen
Niet commercieel ingesteld

Wijns Tom beveelt Air Baltic NIET aan bij vrienden/bekenden

Corendon Airlines - Uitstekende ervaring

0

Review:
In augustus 2018 met KLM naar Bonaire geweest, geboekt via Corendon. Altijd vriendelijke en duidelijke klantenservice aan de lijn gehad voor vertrek. Bij aankomst op Bonaire een uitstekende ontvangt door de hostess van Corendon die je keurig de weg wijst naar de transferbus. Op de hotellocatie is ook alles duidelijk aangegeven en zelfs een map met alle info beschikbaar.
KLM is super om mee te vliegen en Corendon een prima reisorganisatie vanwege een prettige klantenservice en gebruiksvriendelijke app.

Sterke punten:
Klantenservice, samenwerking met KLM, vriendelijke hostess op de eindbestemming

Zwakke punten:
Geen

Gert beveelt Corendon Airlines aan bij vrienden/bekenden

Turkish Airlines - Bestolen

0

Review:
Ik heb 7 maanden geleden een vlucht geboekt voor 5 personen, duurdere vluchten genomen om geen lange wachttijden te hebben en niet in de nacht te hoeven vliegen. Nu verandert Turkish Airlines mijn vlucht en moet ik in Istanbul 8 uur wachten om vervolgens om 1.00 uur in de nacht door te vliegen. Ik heb privé een appartement gehuurd en kan hier niet inchecken op dit tijdstip. Ik had ruim Ä140 kunnen besparen per ticket wanneer ik direct de goedkope tickets had genomen. Dit alles omdat Turkish Airlines overboekt heeft..

Sterke punten:
Geen

Stephan Kl beveelt Turkish Airlines NIET aan bij vrienden/bekenden

Hahn Air - No ticket and no service

0

Review:
Very bad. I bought a ticket trough edreams. There was no ticket when i arrived. So i hade to buy another one.
They refused to help my later. No money back.

Very, very bad.

Annet Troost beveelt Hahn Air NIET aan bij vrienden/bekenden

United Airlines - Klant onvriendelijk cabine personeel

0

Review:
Wij hebben business class gevlogen naar New Orleans met united Airlines.
Het eten en vliegen was perfect. De verzorging en begrip van het cabine personeel was heel erg arrogant.Je moest maar meteen begrijpen wat ze bedoelen als ze je aanspreken anders ontstaat er een geïrriteerde blik.Beslist niet klantvriendelijk.
We hebben nu 2 keer met united gelogen maar daar komt beslist geen 3e vlucht met hen bij.

Sterke punten:
Op tijd vliegen
Het eten en de zit in het toestel.

Zwakke punten:
Snel geïrriteerd cabine personeel.Beslist niet begripvol.

Cees Sol beveelt United Airlines NIET aan bij vrienden/bekenden

FlyBe - Meest klantonvriendelijke maatschappij ooit!

0

Review:
Op de terugweg vanuit Birmingham konden we na een flinke vertraging eindelijk instappen. Een aantal mensen kon zonder problemen met handbagage instappen. Daarna werden er mensen gesommeerd hun handbagage in eenmetalen standaard te doen om te kijken of die voldeed aan de eisen. Mijn samsonitekoffertje was daar ook bij. Dit met goedgekeurde maten. Maar het paste niet in het door Flybe aangesleepte gevaarte. Ik moest onmiddellijk 50
Engelse ponden betalen , het koffertje werd uit mijn handen getrokken en ging in het ruim, samen met de handbagage van mijn medeslachtoffers. Ook zij moesten 50 pond betalen. Het vliegtuig was half leeg. Was dit een manier om die lege plaatsen te compenseren?
Wat een slordige willekeur! Wat een klantonvriendelijk gedrag!
Flybe? Nooit meer! Ik zal iedereen deze maatschappij ten zeerste ontraden!




Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Zie bovenstaande!

Verweij beveelt FlyBe NIET aan bij vrienden/bekenden