27 oktober zouden we vliegen van Nederland naar Azerbeidzjan. \\r\\nIk en mijn man werden geweigerd op het luchthaven om de vliegtuig in te stappen. \\r\\nWij beschikken over twee nationaliteiten: Turkse en de Belgische. \\r\\nMensen met Turkse nationaliteit mogen Azerb.binnen zonder visum (https://migration.gov.az/en/news_detail/14495?s=08#:~:text=As%20of%20April%201%20citizens,the%20territory%20of%20both%20countries).\\r\\n\\r\\nWe lieten dit zien, maar alsnog geen toegang gekregen.\\r\\nWe zijn een maand verder...\\r\\nIk bel, geen oplossing. Zitten er dames met gebrekkig Engels aan de telefoon die alleen maar standaardzinnen zeggen/vragen..\\r\\nik mail, geen antwoord..\\r\\nDit is een systeemfout.. \\r\\nSchandalig!!!!\\r\\nAfzetters!!!.\\r\\nIk ga overal reviews plaatsen waar kan!
27 oktober zouden we vliegen van Nederland naar Azerbeidzjan.
Ik en mijn man werden geweigerd op het luchthaven om de vliegtuig in te stappen.
Wij beschikken over twee nationaliteiten: Turkse en de Belgische.
Mensen met Turkse nationaliteit mogen Azerb.binnen zonder visum (https://migration.gov.az/en/news_detail/14495?s=08#:~:text=As%20of%20April%201%20citizens,the%20territory%20of%20both%20countries).
We lieten dit zien, maar alsnog geen toegang gekregen.
We zijn een maand verder...
Ik bel, geen oplossing. Zitten er dames met gebrekkig Engels aan de telefoon die alleen maar standaardzinnen zeggen/vragen..
ik mail, geen antwoord..
Dit is een systeemfout..
Schandalig!!!!
Afzetters!!!.
Ik ga overal reviews plaatsen waar kan!
I booked a flight from Amsterdam to Aqaba with a stop in Istanbul. Because the first flight was delayed I missed my transfer in Istanbul. I told the crew I would miss my next flight and they said they would arrange for me (and some other passengers) to be picked up by ground stewards and taken quickly to the next flight and that they would wait for us. When we got off the plane, offcourse no one was waiting for us.
The first flight that went to Aqaba was the next day. I had to wait on the airport the whole night and couldn't sleep for more than 24 hours because they said there was no time to book an hotel. They gave me a coupon for food but there was not any restaurant who accepted the coupon. I had to pay for the food and for the wifi to check my next flight, who was also delayed. I arrived one day later on my destination and missed the first day of my only 5 day trip because of this and they will not pay me any compensation because they say the reason of the delay was out of their control. However they will not tell me the reason of the delay. The service of cheaper airlines I traveled with, is much, much better than the service of TurkishAirlines, where you pay double for the same tickets.
Zwakke punten Every flight gets delayed or cancelled withouth given a reason
They lie to you
Horrible service
Wizz verkoop gewoon meer stoelen dan er in een vliegtuig zitten in de hoop dat er een paar niet komen opdagen en anders laten ze gewoon een paar mensen staan.
Sterke punten Die zijn er echt niet voor de klant.
Ik kan kiezen tussen 1 t/m 5 sterren maar 1 is echt te veel, deze criminele organisatie moet verboden worden!!
Zwakke punten Echt alles, er is echt niets positiefs te melden.
Je kan aan de reviews met 5 sterren gewoon zien dat die door Wizz air zijn geplaatst, staat vol met praktische informatie.
Wizz probeert zijn klanten tegen zich te keren
Met z’n vieren rij één geboekt maar doodleuk op rij 27 gezet zonder uitleg en zonder terugbetaling van 156 euro.
Bellen mailen chatten enz, niets werkt…
In mei al precies het zelfde meegemaakt.
Ik ga NOOIT meer met Wizz, ik ga nog liever lopen.
Mijn handbagage was volgens de richtlijnen toch moest ik 75 euro betalen. Ik heb geprotesteerd en mocht toen niet meer mee op de vlucht, de politie werd gebeld en die zag direct dat het onzin was en wees de agressieve medewerker terecht en ik mocht doorlopen. Vueling heeft niets met mijn klachten gedaan. Dit is de slechtste maatschappij ooit.
Handbagage betekent bij Vueling underseat tas klein slap anders 60 euro bij pinnen nooit meer Vueling slecht onbeschoft personeel 100 keer liever transvertragia. Oplichters 0 sterren
My flight from Stansted to Istanbul was delayed for no good reason and with no explanation from the crew at the airport and inside the plane. The crew inside reassured me I would not miss my connection to Tbilisi. However, we arrived about 20-30 minutes late and upon arrival, airport staff told me to go pick up my luggage (which took 1 hour to turn up) and head to Turkish Airlines' hotel desk. They put me up in a hotel and told me they'd rebooked on the same flight... 24 hours later! I arrived at my destination 24 hours late and Turkish Airlines are now denying me compensation on the basis that the delay was beyond their control - they are unsurprisingly doing everything they can to avoid providing me with evidence of that.
It's worth noting the exact same thing happened on my way back though that time, I ended up spending 12 hours in the airport as they didn't offer me a hotel room. Once again, they denied me compensation on the basis that the delay was beyond their control and continue ignoring my requests for evidence.
Their customer service team is helpless and doing everything they can to avoid providing me with the information I requested.
They are the most chaotic and unhelpful airline I've ever had to deal with and I do not recommend flying with them.
I went to Tbilisi to attend a conference and several people who flew with Turkish Airlines faced similar issues.
Ze willen overal geld aan verdienen. Koffer was zo genaamd te groot. Konden we bijna 100 pond betalen. Terwijl de koffer speciaal gekocht was met de juiste afmetingen.
Seats are terrible, flights mostly late, but besides that I booked airport parking via Wizzair website, paid €130 for this. I never got parking info, so at the airport (Eindhoven) I had to book again myself for another €130. They work with Parkvia and both parties point at eachother for the mistake, I can not get my money back, email is every time the same message and on the phone they just hang up. Both Wizzair and Parkvia are terrible. Do not use them
Reis geboekt boor 8 personen.Vertrek zou 7.00 smorgens zijn en terugvlucht om 21.00
Te mooi om waar te zijn.Vlucht werd 14 dagen van te voren ineens veranderd in plaats van 7.00 uur werd het 17.00 uur. Dus 10 uur later.Maar ook de terug vlucht werd in plaats van w 21.00 uur savonds naar 14.00 smiddags verzet Dit scheelde ons dus totaal twee dagen. Tel uit je winst. 8 dagen vakantie worden er zo 6 .Volgende keer boeken we ergens anders.
Na alle negatieve berichten was ik ernom bang. Vliegtuig is niet nieuw maar wel heen schoon. Prima gevlogen heen en terug reis geen nare dingen opgemerkt
When we bought the ticket, we had a good flight time home and that was one of the reasons why we decided on that flight. Even before the day of departure Corendon Dutch Airlines changed the flight time two times till the worse (arriving in CPH in the middle of the night, which was extremely hard for my 83 years old dad and which forced the rest of us to take another day off and forced us to change the parking reservation).
On the day of the departure we arrived at the airport (Gazipaza) and when we were in the check in queue Corendon Dutch Airlines cancelled the flight. It was nearly midnight. No one knew when we could go home and the level of information was very inadequate.
We went into buses. The bus driver didn’t know where to take us and drove us around the area for an hour before he found the right hotel (it was only a 20 minutes drive). It was the most lousy hotel ever! So dirty. No light in the corridor. My sister and her husbands room had wet towels and make up on the pillow. And the door was smashed by a closed fist. My niece got harassed in the elevator by the baggage boy. It was a nightmare! The delay ended up to be over 12 hours. And Corendon makes it so difficult to claim a compensation! So unethical! No service at all.
Meer dan een dag vertraging met vietnam airlines, daardoor ook schade na latere aankomst in Hanoi.
Ondanks een ontvangen brief dat er een schade bedrag betaald zal worden, wordt er gewoon niks betaald.
Hebben plan om wederom vluchten naar Vietnam te boeken, maar op deze manier niet meer met Vietnam Airlines. gaan dit ook melden op Facebook en gaan Reviews schrijven.
Kunnen Vietnam Airlines niet aanbevelen!
Sterke punten sterke punten om niet het toegezegde schade bedrag te betalen!
Zwakke punten zwakke punten om niet het toegezegde bedrag te betalen!
Omdat ik wat vergeten was in het vliegtuig heb ik via de mail contact opgenomen,
Helaas geen reactie Daarna meerdere manieren van contact geprobeerd echter 0 reaktie
Sterke punten netjes in het vliegtuig, vriendelijk personeel
Zwakke punten reageren nergens op , behalve waneer je een vliegticket boekt . Hoge ticketprijzen indien je geen korting krijgt
een vlucht geboekt met vertrektijd 15:15
aankomst op vliegveld was om 13:55.
stond om 14:05 in de rij voor de incheck balie.
de balie werd vroeg gesloten met als gevolg dat ik en enkele mensen voor mij niet meer konden inchecken.
aanbod voor enkele anderen was een latere vlucht met flinke bijbetaling.
dit was voor mij niet meer mogelijk.
ik kon nog een ticket krijgen voor de volgende ochtend om 7 uur en betaling van een compleet ticket.
en dan ook nog een afgeblaft worden aan de telefoon en op het vliegveld.
wat een zooitje ongeregeld is dit bedrijf.
ik zal iedereen afraden met dit bedrijf zaken te doen of te vliegen met deze maatschappij
Sterke punten heb ik nog niet kunnen vinden.
eigenlijk is die ene ster nog te veel
The worst airlines in Europe. I kept my passport in seat pocket and forgot to take it when offboarded in Amsterdam. The flight was from Bilbao to Amsterdam. I have checked almost every days with Airlines, checked with their service desk in Schiphol airport, emailed, twitted. But airlines didn’t locate it or rather didn’t help me to locate it where I have shared all detail (seat no, flight no, date of travel etc). Clearly it is a sign that Airlines sell such identity document and heavily involved in fraudulent activity. I would recommend if you ever try to fly with Vueling, and forget your Id document on flight, you will never get it back
Corendon steelt duur betaalde nachten en geeft geen enkele service
Op 27 juli een mooie vakantie voor 4 personen naar Turkije geboekt waarbij wij heel bewust gekeken hebben naar o.a. de reviews van het hotel én de vluchttijden. Op 16 september zouden wij om 06.00 van Brussel vertrekken. Nu op 01 september, amper 2 weken voor vertrek krijgen wij te horen dat wij om 20.35 uur vertrekken!!!! Hierdoor missen wij een volledige dag en komen wij ergens rond 05.00 aan bij het hotel, i.p.v. de dag ervoor om 12.00 uur. Wij missen dus feitelijk een volle nacht waarvoor wij wel betaald hebben. Ik dacht dit is op te lossen met het "service center" van Corendon. Echter het enige wat gezegd wordt "U heeft getekend voor de voorwaarden". Een andere oplossing of compensatie voor de nacht die wij missen wordt niet over nagedacht. Schandalig en voor ons direct de eerste en direct de laatste keer dat wij met Corendon op reis gaan. Dat een vluchttijd kan veranderen wisten wij, dat dit een volle dag en feitelijk nacht kost is asociaal en lijkt op oplichterij, immers wel betalen voor een volle dag en nacht in een kostbaar hotel en dan zeggen "u had de voorwaarden moeten lezen" is in mijn optiek oplichterij !!
Sterke punten Doen alsof zij er voor de klanten zijn met leuke reclames die 0% wordt nagekomen.
Zwakke punten Oplichters (zie ook overige reviews van veel andere klanten) die lijken samen te werken met hotels en mensen nachten afpakken waarvoor wel betaald is
Om van te voren een stoelkeuze te kunnen maken zodat je als familie bij elkaar te kunnen zitten, moet je extra betalen. Ondanks dat gedaan te hebben, veranderen ze last minute van type vliegtuig waardoor je niet met 4 personen naast elkaar kunt zitten, Ook zijn de stoelen heel smal, weinig beenruimte en hebben veel mankementen. Ook is veel personeel niet vriendelijke en beheersen de Engelse taal niet goed. Ook is het eten aan boord niet lekker. Geen tussendoortjes tijdens lange vluchten.
Absoluut niet geschikt voor lange vluchten. Je komt gebroken aan op je vakantie bestemming en ook gebroken weer thuis aan.
Sterke punten ze delen een tasje uit met slippers en andere benodigdheden.
Austrian is absolutely dishonest company. It stole 2000 euros from me by cancelling flights TWICE and refusing to refund. It was business class for 3 people. I provided 3 different ways to get any refund: bank cards from different countries, cash in its office. But Austrian just decided to deceive me and never return money for tickets. Say no to Austrian careless, greed and irresponsibility.
1 ster is nog teveel, maar minder schijnt niet te kunnen. Wat een slecht opgeleid en ongeinteresseerd personeel bij deze maatschappij en wat een oplichters.
Doordat onze koffer 4 dagen weg was op de heenweg moesten we natuurlijk het nodige aanschaffen en daardoor hadden we meer bagage dan op de heenweg. Bij het inchecken bij VUELING zag ik al dat zij vrij streng zouden zijn dus ik zag een mogelijkheid om 2 stuks handbagage pp mee te mogen nemen als we priority zouden reizen. Dat koste wel 50 euro pp meer maar dan zouden we ook nog op de eerste rij zitten met extra beenruimte en als eerste naar binnen mogen bij een priorityrij en ergens denk je dan ook nog dat je een betere behandeling zult krijgen. Nou geloof me, niets van dat alles! Het enige wat wel klopte was dat we die extra handbagage mee mochten nemen. Maar bij het inchecken had je 3 klasses, 1 dat waren wij, 2 dat waren de mensen achter ons waarvan ik dacht dat zij ook flink hadden betaald (not) en 3 dat was nog verder naar achteren. Dus ik vroeg aan een van de bemanningsleden hoe het werkte en die stuurde ons naar een andere kant, daar aangekomen zag ik ineens het bordje van klasse 1 en 2 tezamen, dus ik loop terug naar die man, zegt hij doodleuk, o ja sorry, inmiddels dus 40 man van klasse 2 voor ons, niks priority dus. Een meisje voor ons in de rij vertelde dat zij helemaal niets extra had betaald voor deze stoel van klasse 2, dus we kregen een steeds vervelender gevoel. Eenmaal in het vliegtuig bleek de eerste rij ineens veranderd in de 2e rij, waar je beduidend minder beenruimte had, dus weer het personeel van VUELING aangeschoten en die deden alsof hun neus bloedde. Die rij was al door een gezin gereserveerd. Dat gezin (Portugees of Spaans) van 4 had dus ineens 6 plaatsen tot hun beschikking. Het personeel was helemaal niet vriendelijk en verstopte zich steeds achter een gordijntje. Wij hadden op het vliegveld twee kleine flesjes rose en een flesje water gekocht voor in het vliegtuig, toen ze dat ontdekte werden ze nog boos ook, want dat mocht niet, dat hadden we bij hen moeten kopen. Nou geloof me, VUELING NOOIT MEER!!!
We vliegen voor de eerste keer met Condor ivm een pakketreis. Wilde ruimbagage bijboeken. wat schets mijn verbazing, op de heenreis kost mijn koffer €24,99 en op de terugreis €49,99. Heb dit nog nooit meegemaakt. Na telefonisch contact werd mij meegedeeld dat op verschillende dagen andere tarieven geteld kunnen worden. Vind dit de reinste oplichterij! Vraag me af of dit allemaal zomaar kan?
Verschrikkelijkk!!!!!
Review over Aegean Airlines27 oktober zouden we vliegen van Nederland naar Azerbeidzjan. \\r\\nIk en mijn man werden geweigerd op het luchthaven om de vliegtuig in te stappen. \\r\\nWij beschikken over twee nationaliteiten: Turkse en de Belgische. \\r\\nMensen met Turkse nationaliteit mogen Azerb.binnen zonder visum (https://migration.gov.az/en/news_detail/14495?s=08#:~:text=As%20of%20April%201%20citizens,the%20territory%20of%20both%20countries).\\r\\n\\r\\nWe lieten dit zien, maar alsnog geen toegang gekregen.\\r\\nWe zijn een maand verder...\\r\\nIk bel, geen oplossing. Zitten er dames met gebrekkig Engels aan de telefoon die alleen maar standaardzinnen zeggen/vragen..\\r\\nik mail, geen antwoord..\\r\\nDit is een systeemfout.. \\r\\nSchandalig!!!!\\r\\nAfzetters!!!.\\r\\nIk ga overal reviews plaatsen waar kan!
Sterke punten
geen!!!
Verschrikkelijkk!!!!!
Review over Aegean Airlines27 oktober zouden we vliegen van Nederland naar Azerbeidzjan.
Ik en mijn man werden geweigerd op het luchthaven om de vliegtuig in te stappen.
Wij beschikken over twee nationaliteiten: Turkse en de Belgische.
Mensen met Turkse nationaliteit mogen Azerb.binnen zonder visum (https://migration.gov.az/en/news_detail/14495?s=08#:~:text=As%20of%20April%201%20citizens,the%20territory%20of%20both%20countries).
We lieten dit zien, maar alsnog geen toegang gekregen.
We zijn een maand verder...
Ik bel, geen oplossing. Zitten er dames met gebrekkig Engels aan de telefoon die alleen maar standaardzinnen zeggen/vragen..
ik mail, geen antwoord..
Dit is een systeemfout..
Schandalig!!!!
Afzetters!!!.
Ik ga overal reviews plaatsen waar kan!
Sterke punten
geen!!!
Horrible
Review over Turkish AirlinesI booked a flight from Amsterdam to Aqaba with a stop in Istanbul. Because the first flight was delayed I missed my transfer in Istanbul. I told the crew I would miss my next flight and they said they would arrange for me (and some other passengers) to be picked up by ground stewards and taken quickly to the next flight and that they would wait for us. When we got off the plane, offcourse no one was waiting for us.
The first flight that went to Aqaba was the next day. I had to wait on the airport the whole night and couldn't sleep for more than 24 hours because they said there was no time to book an hotel. They gave me a coupon for food but there was not any restaurant who accepted the coupon. I had to pay for the food and for the wifi to check my next flight, who was also delayed. I arrived one day later on my destination and missed the first day of my only 5 day trip because of this and they will not pay me any compensation because they say the reason of the delay was out of their control. However they will not tell me the reason of the delay. The service of cheaper airlines I traveled with, is much, much better than the service of TurkishAirlines, where you pay double for the same tickets.
Zwakke punten
Every flight gets delayed or cancelled withouth given a reason
They lie to you
Horrible service
Criminele organisatie
Review over Wizz AirWizz verkoop gewoon meer stoelen dan er in een vliegtuig zitten in de hoop dat er een paar niet komen opdagen en anders laten ze gewoon een paar mensen staan.
Sterke punten
Die zijn er echt niet voor de klant.
Ik kan kiezen tussen 1 t/m 5 sterren maar 1 is echt te veel, deze criminele organisatie moet verboden worden!!
Zwakke punten
Echt alles, er is echt niets positiefs te melden.
Je kan aan de reviews met 5 sterren gewoon zien dat die door Wizz air zijn geplaatst, staat vol met praktische informatie.
Waardeloos
Review over Wizz AirWizz probeert zijn klanten tegen zich te keren
Met z’n vieren rij één geboekt maar doodleuk op rij 27 gezet zonder uitleg en zonder terugbetaling van 156 euro.
Bellen mailen chatten enz, niets werkt…
In mei al precies het zelfde meegemaakt.
Ik ga NOOIT meer met Wizz, ik ga nog liever lopen.
Zwakke punten
Kan GEEN contact krijgen
De slechste maatschappij
Review over Vueling AirlinesMijn handbagage was volgens de richtlijnen toch moest ik 75 euro betalen. Ik heb geprotesteerd en mocht toen niet meer mee op de vlucht, de politie werd gebeld en die zag direct dat het onzin was en wees de agressieve medewerker terecht en ik mocht doorlopen. Vueling heeft niets met mijn klachten gedaan. Dit is de slechtste maatschappij ooit.
Sterke punten
N.v.t.
Zwakke punten
Veel
Slechte ever
Review over Vueling AirlinesHandbagage betekent bij Vueling underseat tas klein slap anders 60 euro bij pinnen nooit meer Vueling slecht onbeschoft personeel 100 keer liever transvertragia. Oplichters 0 sterren
Sterke punten
Niets geld van klanten stelen
Zwakke punten
Nieys
Demoralising
Review over Turkish AirlinesMy flight from Stansted to Istanbul was delayed for no good reason and with no explanation from the crew at the airport and inside the plane. The crew inside reassured me I would not miss my connection to Tbilisi. However, we arrived about 20-30 minutes late and upon arrival, airport staff told me to go pick up my luggage (which took 1 hour to turn up) and head to Turkish Airlines' hotel desk. They put me up in a hotel and told me they'd rebooked on the same flight... 24 hours later! I arrived at my destination 24 hours late and Turkish Airlines are now denying me compensation on the basis that the delay was beyond their control - they are unsurprisingly doing everything they can to avoid providing me with evidence of that.
It's worth noting the exact same thing happened on my way back though that time, I ended up spending 12 hours in the airport as they didn't offer me a hotel room. Once again, they denied me compensation on the basis that the delay was beyond their control and continue ignoring my requests for evidence.
Their customer service team is helpless and doing everything they can to avoid providing me with the information I requested.
They are the most chaotic and unhelpful airline I've ever had to deal with and I do not recommend flying with them.
I went to Tbilisi to attend a conference and several people who flew with Turkish Airlines faced similar issues.
Slechte maatschappij
Review over EasyJetZe willen overal geld aan verdienen. Koffer was zo genaamd te groot. Konden we bijna 100 pond betalen. Terwijl de koffer speciaal gekocht was met de juiste afmetingen.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles
Bad, very customer unfriendly
Review over Wizz AirSeats are terrible, flights mostly late, but besides that I booked airport parking via Wizzair website, paid €130 for this. I never got parking info, so at the airport (Eindhoven) I had to book again myself for another €130. They work with Parkvia and both parties point at eachother for the mistake, I can not get my money back, email is every time the same message and on the phone they just hang up. Both Wizzair and Parkvia are terrible. Do not use them
Vertraging
Review over Freebird AirlinesNiet online inchecken. Zowel heen als terugvlucht meer dan 2 uur vertraging. Ook andere vluchten met andere bestemmingen veel vertraging.
Scheelde twee dagen zonde.
Review over Corendon AirlinesReis geboekt boor 8 personen.Vertrek zou 7.00 smorgens zijn en terugvlucht om 21.00
Te mooi om waar te zijn.Vlucht werd 14 dagen van te voren ineens veranderd in plaats van 7.00 uur werd het 17.00 uur. Dus 10 uur later.Maar ook de terug vlucht werd in plaats van w 21.00 uur savonds naar 14.00 smiddags verzet Dit scheelde ons dus totaal twee dagen. Tel uit je winst. 8 dagen vakantie worden er zo 6 .Volgende keer boeken we ergens anders.
Sterke punten
Verder goede service
Zwakke punten
Vlucht tijden
Prima vlucht
Review over Tailwind AirlinesNa alle negatieve berichten was ik ernom bang. Vliegtuig is niet nieuw maar wel heen schoon. Prima gevlogen heen en terug reis geen nare dingen opgemerkt
Sterke punten
Schoon
Vriendelijke personeel
Zwakke punten
Geen
WORST EXPERIENCE EVER!
Review over Corendon AirlinesWORST EXPERIENCE EVER!
DO NOT USE CORENDON!
When we bought the ticket, we had a good flight time home and that was one of the reasons why we decided on that flight. Even before the day of departure Corendon Dutch Airlines changed the flight time two times till the worse (arriving in CPH in the middle of the night, which was extremely hard for my 83 years old dad and which forced the rest of us to take another day off and forced us to change the parking reservation).
On the day of the departure we arrived at the airport (Gazipaza) and when we were in the check in queue Corendon Dutch Airlines cancelled the flight. It was nearly midnight. No one knew when we could go home and the level of information was very inadequate.
We went into buses. The bus driver didn’t know where to take us and drove us around the area for an hour before he found the right hotel (it was only a 20 minutes drive). It was the most lousy hotel ever! So dirty. No light in the corridor. My sister and her husbands room had wet towels and make up on the pillow. And the door was smashed by a closed fist. My niece got harassed in the elevator by the baggage boy. It was a nightmare! The delay ended up to be over 12 hours. And Corendon makes it so difficult to claim a compensation! So unethical! No service at all.
Sterke punten
Nothing
Zwakke punten
Read the review
geen uitbetaling vertraging
Review over Vietnam AirlinesMeer dan een dag vertraging met vietnam airlines, daardoor ook schade na latere aankomst in Hanoi.
Ondanks een ontvangen brief dat er een schade bedrag betaald zal worden, wordt er gewoon niks betaald.
Hebben plan om wederom vluchten naar Vietnam te boeken, maar op deze manier niet meer met Vietnam Airlines. gaan dit ook melden op Facebook en gaan Reviews schrijven.
Kunnen Vietnam Airlines niet aanbevelen!
Sterke punten
sterke punten om niet het toegezegde schade bedrag te betalen!
Zwakke punten
zwakke punten om niet het toegezegde bedrag te betalen!
no response on mail of contact
Review over Aegean AirlinesOmdat ik wat vergeten was in het vliegtuig heb ik via de mail contact opgenomen,
Helaas geen reactie Daarna meerdere manieren van contact geprobeerd echter 0 reaktie
Sterke punten
netjes in het vliegtuig, vriendelijk personeel
Zwakke punten
reageren nergens op , behalve waneer je een vliegticket boekt . Hoge ticketprijzen indien je geen korting krijgt
waardeloos en geld weg
Review over Vueling Airlineseen vlucht geboekt met vertrektijd 15:15
aankomst op vliegveld was om 13:55.
stond om 14:05 in de rij voor de incheck balie.
de balie werd vroeg gesloten met als gevolg dat ik en enkele mensen voor mij niet meer konden inchecken.
aanbod voor enkele anderen was een latere vlucht met flinke bijbetaling.
dit was voor mij niet meer mogelijk.
ik kon nog een ticket krijgen voor de volgende ochtend om 7 uur en betaling van een compleet ticket.
en dan ook nog een afgeblaft worden aan de telefoon en op het vliegveld.
wat een zooitje ongeregeld is dit bedrijf.
ik zal iedereen afraden met dit bedrijf zaken te doen of te vliegen met deze maatschappij
Sterke punten
heb ik nog niet kunnen vinden.
eigenlijk is die ene ster nog te veel
Zwakke punten
zie mijn review
Vueling - Worst airline in EU
Review over Vueling AirlinesThe worst airlines in Europe. I kept my passport in seat pocket and forgot to take it when offboarded in Amsterdam. The flight was from Bilbao to Amsterdam. I have checked almost every days with Airlines, checked with their service desk in Schiphol airport, emailed, twitted. But airlines didn’t locate it or rather didn’t help me to locate it where I have shared all detail (seat no, flight no, date of travel etc). Clearly it is a sign that Airlines sell such identity document and heavily involved in fraudulent activity. I would recommend if you ever try to fly with Vueling, and forget your Id document on flight, you will never get it back
Corendon licht klanten op !!
Review over Corendon AirlinesCorendon steelt duur betaalde nachten en geeft geen enkele service
Op 27 juli een mooie vakantie voor 4 personen naar Turkije geboekt waarbij wij heel bewust gekeken hebben naar o.a. de reviews van het hotel én de vluchttijden. Op 16 september zouden wij om 06.00 van Brussel vertrekken. Nu op 01 september, amper 2 weken voor vertrek krijgen wij te horen dat wij om 20.35 uur vertrekken!!!! Hierdoor missen wij een volledige dag en komen wij ergens rond 05.00 aan bij het hotel, i.p.v. de dag ervoor om 12.00 uur. Wij missen dus feitelijk een volle nacht waarvoor wij wel betaald hebben. Ik dacht dit is op te lossen met het "service center" van Corendon. Echter het enige wat gezegd wordt "U heeft getekend voor de voorwaarden". Een andere oplossing of compensatie voor de nacht die wij missen wordt niet over nagedacht. Schandalig en voor ons direct de eerste en direct de laatste keer dat wij met Corendon op reis gaan. Dat een vluchttijd kan veranderen wisten wij, dat dit een volle dag en feitelijk nacht kost is asociaal en lijkt op oplichterij, immers wel betalen voor een volle dag en nacht in een kostbaar hotel en dan zeggen "u had de voorwaarden moeten lezen" is in mijn optiek oplichterij !!
Sterke punten
Doen alsof zij er voor de klanten zijn met leuke reclames die 0% wordt nagekomen.
Zwakke punten
Oplichters (zie ook overige reviews van veel andere klanten) die lijken samen te werken met hotels en mensen nachten afpakken waarvoor wel betaald is
Slechte maatschappij
Review over Turkish AirlinesOm van te voren een stoelkeuze te kunnen maken zodat je als familie bij elkaar te kunnen zitten, moet je extra betalen. Ondanks dat gedaan te hebben, veranderen ze last minute van type vliegtuig waardoor je niet met 4 personen naast elkaar kunt zitten, Ook zijn de stoelen heel smal, weinig beenruimte en hebben veel mankementen. Ook is veel personeel niet vriendelijke en beheersen de Engelse taal niet goed. Ook is het eten aan boord niet lekker. Geen tussendoortjes tijdens lange vluchten.
Absoluut niet geschikt voor lange vluchten. Je komt gebroken aan op je vakantie bestemming en ook gebroken weer thuis aan.
Sterke punten
ze delen een tasje uit met slippers en andere benodigdheden.
Zwakke punten
Zeer slechte stoelen en personeel.
Worst company ever
Review over Wizz AirMade me pay for the luggage twice after I came to poland after someone in my family committed suicide.
Sterke punten
idiots
Zwakke punten
horrible
waardeloos
Review over Wizz Airmoesten 180 euro extra betalen voor in-checken omdat de app niet werkte! customer services doet niet alleen maar verwijzen naar claim-form.
Zwakke punten
slechte customer service
slechte app
Devastating experience
Review over Austrian AirlinesAustrian is absolutely dishonest company. It stole 2000 euros from me by cancelling flights TWICE and refusing to refund. It was business class for 3 people. I provided 3 different ways to get any refund: bank cards from different countries, cash in its office. But Austrian just decided to deceive me and never return money for tickets. Say no to Austrian careless, greed and irresponsibility.
Sterke punten
no
Zwakke punten
customer service
Slechtste maatschappij ooit
Review over Vueling Airlines1 ster is nog teveel, maar minder schijnt niet te kunnen. Wat een slecht opgeleid en ongeinteresseerd personeel bij deze maatschappij en wat een oplichters.
Doordat onze koffer 4 dagen weg was op de heenweg moesten we natuurlijk het nodige aanschaffen en daardoor hadden we meer bagage dan op de heenweg. Bij het inchecken bij VUELING zag ik al dat zij vrij streng zouden zijn dus ik zag een mogelijkheid om 2 stuks handbagage pp mee te mogen nemen als we priority zouden reizen. Dat koste wel 50 euro pp meer maar dan zouden we ook nog op de eerste rij zitten met extra beenruimte en als eerste naar binnen mogen bij een priorityrij en ergens denk je dan ook nog dat je een betere behandeling zult krijgen. Nou geloof me, niets van dat alles! Het enige wat wel klopte was dat we die extra handbagage mee mochten nemen. Maar bij het inchecken had je 3 klasses, 1 dat waren wij, 2 dat waren de mensen achter ons waarvan ik dacht dat zij ook flink hadden betaald (not) en 3 dat was nog verder naar achteren. Dus ik vroeg aan een van de bemanningsleden hoe het werkte en die stuurde ons naar een andere kant, daar aangekomen zag ik ineens het bordje van klasse 1 en 2 tezamen, dus ik loop terug naar die man, zegt hij doodleuk, o ja sorry, inmiddels dus 40 man van klasse 2 voor ons, niks priority dus. Een meisje voor ons in de rij vertelde dat zij helemaal niets extra had betaald voor deze stoel van klasse 2, dus we kregen een steeds vervelender gevoel. Eenmaal in het vliegtuig bleek de eerste rij ineens veranderd in de 2e rij, waar je beduidend minder beenruimte had, dus weer het personeel van VUELING aangeschoten en die deden alsof hun neus bloedde. Die rij was al door een gezin gereserveerd. Dat gezin (Portugees of Spaans) van 4 had dus ineens 6 plaatsen tot hun beschikking. Het personeel was helemaal niet vriendelijk en verstopte zich steeds achter een gordijntje. Wij hadden op het vliegveld twee kleine flesjes rose en een flesje water gekocht voor in het vliegtuig, toen ze dat ontdekte werden ze nog boos ook, want dat mocht niet, dat hadden we bij hen moeten kopen. Nou geloof me, VUELING NOOIT MEER!!!
Zwakke punten
De klant een poot uitdraaien
kosten bagage
Review over CondorWe vliegen voor de eerste keer met Condor ivm een pakketreis. Wilde ruimbagage bijboeken. wat schets mijn verbazing, op de heenreis kost mijn koffer €24,99 en op de terugreis €49,99. Heb dit nog nooit meegemaakt. Na telefonisch contact werd mij meegedeeld dat op verschillende dagen andere tarieven geteld kunnen worden. Vind dit de reinste oplichterij! Vraag me af of dit allemaal zomaar kan?