Reviews over Luchtvaartmaatschappijen


    THE BEST CREDIT FIX

    Review over Wizz Air

    I contacted H A C K M A V E N S C R E D I T S P E C I A L I S T a few days ago through text and surprisingly they are carrying out an actual credit fix, my score was raised from 514 to 765 excellent score within 5days and all repossession, derogatory, and inquiries were deleted from my report! I took advantage of this and you too can by reaching out to them via EMAIL: H A C K M A V E N S 5 @ G M A I L (DOT) C O M or Call/Text/Whats-App: [+ 1 (2 0 9) 4 1 7 – 1 9 5 7] and I’m sure you will be happy you did.

    Super

    Review over Wizz Air

    Vlucht was vertraagd, netjes een reactie van Wizz Air gekregen en binnen een week volledige bedrag terug. Heb vaker vertraging gehad maar nooit eerder zo vlot en makkelijk restitutie gekregen van een vlucht maatschappij.
    Verder een prima vlucht gehad met vriendelijk personeel.

    Sterke punten
    Klantvriendelijk

    De te lange wachttijd in de sp

    Review over SunExpress

    Meer dan 3 u vertraging waar door we heel laat toekwamen ,en met een kind in Brussel in de slurf moeten staan 3/4 u(waardoor er vele mensen onwel werden en nadien er terug uit en
    flesjes water over de kinderen werd gegoten voor de hitte ( nog nooit meegemaakt ),zelf werden we niet ingelicht
    Na terug weg mijn valies volledig kapot zelfs de wieltjes eraf ( ´oh goed voor schroothoop zelfs maar 2 j oud ( hopelijk hier een vergoeding voor

    Sterke punten
    Valies met 20kg in de prijs inbegrepen

    Zwakke punten
    Nooit op tijd
    En valiezen worden hardhandig gesmeten zodat ze stuk vliegen

    Waardeloos

    Review over Lion Air

    Werden meer dan 4 uur aan het lijntje gehouden in Ende Indonesië. Vliegtuig zou niet kunnen landen door de weersomstandigheden waons erg verbaasde want het weer was gewoon rustig.na 4 uur wachten kon er kennelijk wel ineens een vliegtuig landen. Aansluitende vlucht naar Denpassar was er niet meer dus overnachten I Kupang wat niet word vergoed en dag gemist in Bali inclusief hotelovernachting ook deze moet je maar lekker zelf betalen. Wat een kut maatschappij. 1 ster is nog teveel

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Nemen niet de verantwoording voor de geleden schade die reizigers oplopen door vertraging

    Klapband corendon airlines

    Review over Corendon Airlines

    Normaal gesproken zouden we van Alanya naar keulen vliegen om 11.35. Helaas gingen er geen vluchten meer vanaf alanya vanwege een ongeluk op de airport.
    We werden met bussen vervoerd van alanya naar antalya, zonder verdere informatie bleek dat onze vlucht om 17.35 vloog.Onze vlucht is om 18.00 vertrokken vanaf antalya. Ik heb mijn aansluitende trein gemist naar amsterdam en heb een hotel moeten boeken omdat er na 21.00 geen treinen meer vertrokken vanaf keulen naar nederland. Heb TAXI, tram,trein, hotel kosten gemaakt en niks is gecompenseerd. Schandalig hoe ze met gedupeerden omgaan!

    BOEK NIET VIA CORENDON, PAK LIEVER TRANSAVIA OF TUI. HIER WORDT JE TENMINSTE FATSOENLIJK BEHANDELD!!

    Sterke punten
    niks

    Zwakke punten
    alles

    Hacking/Recovery

    Review over Wizz Air

    I almost lost my life after falling victim to a scam that went on for weeks, I got contacted by a lady pretending to be a Forex trader, she told me that I’ll make huge profits if I invest on her platform not knowing that I was being targeted, I started making investments through bitcoins until it was time to withdraw and they insisted I had to pay 20% to withdraw my money and it was then I knew I was being swindled. Unfortunately, I had already put $90,000 into this investment scam. While I was wallowing in depression, I came across an article about Mr. JAMEMESMCKAYWIZARD. Whom I contacted that helped me recover my money, I didn’t hesitate to give him the necessary details he took some information from me and to my surprise, all my money was recovered within 48 hours. I’m truly grateful to him and his team for their professionalism in helping me recover my money. If you have lost money to any of these scams, I’ll recommend them to you. Their contact: jamesmckaywizard at gmail dot com or WhatsApp +31647340446.

    Is dit onze nationale "trots"?

    Review over KLM

    Geboekt via Booking.com voor een KLM vlucht.
    Ineens geinformeerd worden dat dit AirMalta gaat worden. Zou je nog wat van kunnen zeggen, maar goed ( in een reactie van KLM, zeggen ze dat als je met KLM wil vliegen, je direct via hen dient te boeken..?! )
    Daarna bleek dat wanneer je een drankje en een hapje wilde je hiervoor diende te betalen ( het gaat me niet om het geld, meer om - je boekt klm en daar weet je van dat je een drankje en snackje krijgt )
    Op de terugreis zouden we "niet hebben betaald" voor de baggage - hierdoor MOEST de baggage in het ruim ipv aan boord als handbagage.
    er was geen discussie mogelijk!! Bij aankomst hierdoor nogmaals 40 minuten wachten op de baggage - had anders gewoon uit het vliegtuig kunnen gaan en meteen richting huis.

    Reactie van klm - ( na 16 dagen ) een copy paste bericht we kunnen niets voor u doen.

    extra kosten en een hoop gedoe

    Review over Condor

    We boekten een vijfdaagse vakantie voor 2 personen naar Tenerife met Condor standaard incl. 20 kg ruimbagage en 1 stuks handbagage per persoon via onze reisorganisatie. Door tegenstrijdige informatie in de Condor-app besloten we de klantenservice te bellen voor opheldering over de bagageregels. Op hun advies boekten we twee extra handbagagestukken van 8 kg. We pakten een officiële Samsonite-handbagagekoffer die volledig voldeed aan de afmetingen zoals aangegeven op hun website en in de reisdocumenten, samen met een kleine rugzak en een ruimbagagekoffer.

    Bij de bagage drop-off in Düsseldorf beweerde de balie medewerkster onterecht dat onze officiële Samsonite-handbagage te groot was en drong erop aan extra ruimbagage te boeken voor de terugvlucht om 'vermeende' extra kosten te vermijden. Tijdens onze vakantie contacteerden we Condor's klantenservice, die ons echter verzekerde dat onze bagage binnen de limieten was en dat geen extra boeking nodig was. De klantenservice medewerker suggereerde zelfs dat onze reisorganisatie een notitie in Condor's systeem kon zetten om problemen te voorkomen, maar die bevestigde dat zij helemaal geen toegang hebben tot het Condor systeem. Om geen risico te lopen bij de terugvlucht, betaalden we via de Condor-App toch bijna €125 voor 30 kg extra ruimbagage. We belden de Condor klantenservice opnieuw en de medewerker verzekerde ons dat alles in orde was en dat we nu twee stuks handbagage van 8kg en maximaal drie stuks ruimbagage tot een totaal van 50 kg (met een limiet van 32 kg per stuk) konden meenemen.

    Bij de terugvlucht probeerden Condor-medewerkers bijna iedere passagier voor ons extra kosten aan te rekenen vanwege vermeend overgewicht. Onze ruimbagagekoffer van 23,5 kg, ruim onder de limiet van 32 kg per stuk en totaal 50 kg, werd ook als te zwaar gemarkeerd. Hoewel we slechts twee kleine handbagagestukken bij ons hadden en 20 kg minder ruimbagage dan de toegestane hoeveelheid, probeerde de medewerker ons extra kosten op te leggen. Toen we bezwaar maakten, reageerde ze bot en dreigde ons de toegang tot het vliegtuig te weigeren. Uiteindelijk moest een supervisor ingrijpen, die bevestigde dat we aan alle vereisten voldeden, waarna we zonder verdere betaling door mochten.

    De inconsistentie, slechte communicatie en geldklopperij van Condor hebben ons flink gefrustreerd en onze vakantie een beetje verpest. Vlieg niet met Condor als je stress en onverwachte uitgaven tijdens je reis wilt voorkomen.

    Opgelicht voor extra's

    Review over Qatar Airways

    Toelsag betaald voor zetels met extra beenruimte maar Qatar Airways verkoopt dezelfde zetels meermaals. Pas tijdens de onboarding wordt er melding gemaakt dat de zetels niet toegewezen kunnen worden.
    Qatar Airways reageerd totaal niet op klachten. Ook niet vanwewe het reisbureau.

    3x bedrogen door Vueling

    Review over Vueling Airlines

    7 februari 2024

    Wij (2 personen) hebben met Vueling gevlogen van Alicante naar Barcelona en daarna met een overstap naar Amsterdam

    Ik heb de vlucht aanvankelijk uitgesteld in verband met ziekenhuisopname van mijn vrouw. Voor deze vlucht heb ik gekozen voor een flexibel ticket (gemeld is dat bij ziekte ik het geld terug krijg). Nu schijnt het een verzekering te zijn. Verzekering vraagt om bewijzen. Dat heb ik geleverd, maar men blijft om documenten vragen. Artsen geven in NL dergelijke verklaringen niet meer. Maar ik heb de ziekenhuisopname wel bewezen met documentatie. Echter verzekering blijft maar vragen stellen en meer documenten verlangen. Dit is onbehoorlijk gedrag. Geen Vueling meer, want die verzekering is bedrog van de klant.

    Bagage
    Iedereen loopt met grote stukken bagage het vliegtuig in.
    Maar wij werden er uitgekozen omdat we twee kleine tassen bij hadden.
    Blijkbaar iets gemist, maar extra kosten voor de hand bagage: 120 Euro per stuk. Dit is excorbitant hoog, terwijl het tickt 80 € was. Wat een bedrog. Het is een rip deal. De bagage kost meer dan het ticket. Ik voel mij bestolen;
    We probeerden met de vertegenwoordiger op de airport te praten, maar er werd niet geluisterd. Zeer onvriendelijke behandeling. Nog nooit zoiets mee gemaakt terwijl wij vriendelijk bleven.
    Er werd geen antwoord gegeven.
    Discussie en uitleg werd op een autistische wijze behandeld.

    Voordeel van Transavia:
    Bij Transavia (heenvlucht) kan voor rond de 10 euro een flexibel ticket gekocht worden waarna de vlucht zonder problemen 50x gewijzigd kan worden. Vueling meldt dat dat ook kan, maar blijkt achteraf een verzekering te zijn die erg moeizaam de wijziging afhandeld.
    Bij Transavia kan je 2 stuks bagage meenemen, bij Vueling maar 1 kleine tas voor onder de stoel

    Ik ben erg teleurgesteld in Vueling, wat een ellende, voel me bedrogen en bestolen.
    Bij de volgende boeking zal ik niet zo naïef zijn om hier in te trappen
    Want ik heb nu 3x betaald voor één vlucht, eigenlijk 6x want we waren met twee personen.
    1. een maal door de nep verzekering
    2. een maal door extra kosten bagage.

    Transavia is veel vriendelijker. Voortaan Transavia dus

    Derde teleurstelling:
    Ik heb een tijd geleden een account aangemaakt bij Vueling.
    Ik wilde weer inloggen, email adres bekend, maar wachtwoord werkt niet.
    Ik probeerde een nieuw wachtwoord te krijgen, maar het systeem werkt niet. Het lukte mij wekenlang niet om een nieuw wachtwoord te krijgen. Behalve de eerder genoemde problemen, is ook dit een tegenvaller.
    Mogelijk dat ik daardoor gemist heb dat Vueling een slechtere service biedt en de klant bedriegt et een nepverzekering.

    Advies aan Vueling
    Zorgen dat je op een makkelijke manier een nieuw wachtwoord kan verkrijgen zodat ik mijn boeking beter kan beheren, en beter kan begrijpen wat Vueling nu aanbiedt. Het is erg onduidelijk zo. En beter aan de klant uitleggen dat een flexibel ticket betekent dat je te maken hebt met een verzekering en bij problemen eindeloos bezig bent met duidelijk maken dat je vrouw in het ziekenhuis lag. Vueling is niet eerlijk hierover


    Ik heb nog nooit zo'n slechte incheckervaring gehad. Vueling gaat onvriendelijk om met klanten. Het lijkt er op dat Vueling vooral bezig is om op een oneerlijke manier geld ontrekken aan zijn klanten. De ene teleurstelling volgt op de andere. Dit heeft niks met prijsvechten te maken maar met bedrog.
    Daarnaast zijn er verschillende incheckrijen waarbij gemeld wordt dat dit op het boarding pass staat, maar ik kon het niet vinden.
    De uitleg bij de balie hierover wordt verricht in een sneltrein vaart. Waarom die haast ? Leg rustig uit in alle talen wat de bedoeling is

    Sterke punten
    Veel bestemmingen

    Zwakke punten
    Duur, niet eerlijk, bedrog, denkt alleen aan geld, onvriendelijk

    Zeer slechte organisatie

    Review over SunExpress

    Wat een zeer slechte organisatie.
    Bij het inchecken moesten wij €.5,00 per persoon betalen als incheckkosten!!?? Wij waren met 4 personen dus even €.20,00 aftikken. Onder zwaar protest werden wij gewoon gedwongen anders mochten wij niet mee. Ondanks dat alles al betaald was.
    Chagrijnige grote bek kregen wij van de baliemedewerkers, echt brutaal. In het vliegtuig niets anders. Chagrijnig personeel en eenmaal in de lucht boden ze eten en drinken aan. 1 flesje water ten groote van een kopje moesten wij €.2,50 betalen. Voor een Snicker wilden ze €.3,00 hebben. Wij zeiden dat het een belachelijke prijs was voor hetgeen ze aanbieden. Geen begrip maar een brutale snau kregen wij van de purser. Het toilet was smerig en zat poep overal en stonk naar urine. Ramen waren vies en vol vette smerigheid. Nooit en nooit meer in ons leven met deze organisatie en werkelijk ongelooflijk dat ze nog bestaan. Geen aanrader en zal niet adviseren zaken te doen met dit waardeloze bedrijf. U bent gewaarschuwd!!!!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Zeer slechte organisatie

    Review over SunExpress

    Wat een zeer slechte organisatie.
    Bij het inchecken moesten wij €.5,00 per persoon betalen als incheckkosten!!?? Wij waren met 4 personen dus even €.20,00 aftikken. Onder zwaar protest werden wij gewoon gedwongen anders mochten wij niet mee. Ondanks dat alles al betaald was.
    Chagrijnige grote bek kregen wij van de baliemedewerkers, echt brutaal. In het vliegtuig niets anders. Chagrijnig personeel en eenmaal in de lucht boden ze eten en drinken aan. 1 flesje water ten groote van een kopje moesten wij €.2,50 betalen. Voor een Snicker wilden ze €.3,00 hebben. Wij zeiden dat het een belachelijke prijs was voor hetgeen ze aanbieden. Geen begrip maar een brutale snau kregen wij van de purser. Het toilet was smerig en zat poep overal en stonk naar urine. Ramen waren vies en vol vette smerigheid. Nooit en nooit meer in ons leven met deze organisatie en werkelijk ongelooflijk dat ze nog bestaan. Geen aanrader en zal niet adviseren zaken te doen met dit waardeloze bedrijf. U bent gewaarschuwd!!!!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alkes is slecht

    Zeer slechte organisatie

    Review over SunExpress

    Wat een zeer slechte organisatie.
    Bij het inchecken moesten wij €.5,00 per persoon betalen als incheckkosten!!?? Wij waren met 4 personen dus even €.20,00 aftikken. Onder zwaar protest werden wij gewoon gedwongen anders mochten wij niet mee. Ondanks dat alles al betaald was.
    Chagrijnige grote bek kregen wij van de baliemedewerkers, echt brutaal. In het vliegtuig niets anders. Chagrijnig personeel en eenmaal in de lucht boden ze eten en drinken aan. 1 flesje water ten groote van een kopje moesten wij €.2,50 betalen. Voor een Snicker wilden ze €.3,00 hebben. Wij zeiden dat het een belachelijke prijs was voor hetgeen ze aanbieden. Geen begrip maar een brutale snau kregen wij van de purser. Het toilet was smerig en zat poep overal en stonk naar urine. Ramen waren vies en vol vette smerigheid. Nooit en nooit meer in ons leven met deze organisatie en werkelijk ongelooflijk dat ze nog bestaan. Geen aanrader en zal niet adviseren zaken te doen met dit waardeloze bedrijf. U bent gewaarschuwd!!!!!

    Onverwachts kosten bagage

    Review over Vueling Airlines

    Bij inchecken op de luchthaven bleek met onze aangehouden informatie welke vooraf was gegeven over grote van koffers onjuist. Hierdoor kwamen wij voor onverwachts hoge kosten te staan op zowel heen als terugreis. Werd totaal niet meegedacht. Zelfde gebeurde met een stel naast ons aan de incheck balie. Dit lijkt dus niet eenmalig ons enkel te zijn overkomen. Wij vliegen nooit meer met Vueling!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Zie review

    Edelweiss, very bad experience

    Review over Fly Edelweiss

    2 december 2023:
    Zanzibar to Zürich
    Connecting flight from Zürich to Amsterdam

    Our experience:
    - Total delay: > 12 hours.
    - An awful tiring night, not at all receiving the necessary care. Completely left to our own devices.
    - A total lack of proper information, which caused a lot of uncertainty.
    - Extra costs.
    - Missed appointments next day: up till now still not refunded.
    - One lost suitcase (was found after more than a week, missing the electric shaver: stolen? ).
    This all caused serious inconvenience to us.

    Due to the international rules (to which Edelweiss is bound to), we have the right to receive compensation:

    €600 because of a serious delay > 5 hours, and exceeding a distance of 3.500 km.

    Edelweiss however tries to avoid its obligation by stating that de-icing is grounds for an exception to this claim for it would be an extraordinary situation.

    But de-icing is part of a normal handling procedure at certain weather conditions not to be be confuesed with extraordinary circumstances.

    Zwakke punten
    Onbetrouwbaar. Grote vertraging (12 uur). Ons recht op compensatie wordt weggewuifd. Geen verantwoordelijkheid nemen. Onvoldoende informatie verstrekken. Geen voorzieningen tijdens vertraging. Chaos met de koffers.

    Does not honor cancellation

    Review over Aegean Airlines

    According Aegeans cancelation policy, bookings can be cancelled within 24 hours after the booking has been made. We now want to cancel both bookings, but according to Aegean we cannot cancel the booking because it has been made on another day! So, the bookings have been made at 2:53&2:57 AM on the 25th and we sent the cancellation request on the 26th at 1:05 AM. Because it is another calendar day, the 24H does not stand, according to their callcenter. I think per definition 24h will be another calendar day! The 'supervisor': MARIA PARAVOLIDAKI is not willing to speak to us. It is ridiculous and very bad that AEGEAN does not honor its own rules. We will not accept this and will definitely claim our rights with the European commission or elsewhere.

    Zwakke punten
    Onbetrouwbaar

    Voucher Iberia

    Review over Iberia

    Since October they promise to come back to me for my voucher and they don�t. My voucher will expire next month! I keep calling and posting on social media so I hope this helps

    Sterke punten
    None

    Zwakke punten
    - no customerservice

    Verschrikkelijkk!!!!!

    Review over Aegean Airlines

    27 oktober zouden we vliegen van Nederland naar Azerbeidzjan. \\r\\nIk en mijn man werden geweigerd op het luchthaven om de vliegtuig in te stappen. \\r\\nWij beschikken over twee nationaliteiten: Turkse en de Belgische. \\r\\nMensen met Turkse nationaliteit mogen Azerb.binnen zonder visum (https://migration.gov.az/en/news_detail/14495?s=08#:~:text=As%20of%20April%201%20citizens,the%20territory%20of%20both%20countries).\\r\\n\\r\\nWe lieten dit zien, maar alsnog geen toegang gekregen.\\r\\nWe zijn een maand verder...\\r\\nIk bel, geen oplossing. Zitten er dames met gebrekkig Engels aan de telefoon die alleen maar standaardzinnen zeggen/vragen..\\r\\nik mail, geen antwoord..\\r\\nDit is een systeemfout.. \\r\\nSchandalig!!!!\\r\\nAfzetters!!!.\\r\\nIk ga overal reviews plaatsen waar kan!

    Sterke punten
    geen!!!

    Verschrikkelijkk!!!!!

    Review over Aegean Airlines

    27 oktober zouden we vliegen van Nederland naar Azerbeidzjan.
    Ik en mijn man werden geweigerd op het luchthaven om de vliegtuig in te stappen.
    Wij beschikken over twee nationaliteiten: Turkse en de Belgische.
    Mensen met Turkse nationaliteit mogen Azerb.binnen zonder visum (https://migration.gov.az/en/news_detail/14495?s=08#:~:text=As%20of%20April%201%20citizens,the%20territory%20of%20both%20countries).

    We lieten dit zien, maar alsnog geen toegang gekregen.
    We zijn een maand verder...
    Ik bel, geen oplossing. Zitten er dames met gebrekkig Engels aan de telefoon die alleen maar standaardzinnen zeggen/vragen..
    ik mail, geen antwoord..
    Dit is een systeemfout..
    Schandalig!!!!
    Afzetters!!!.
    Ik ga overal reviews plaatsen waar kan!

    Sterke punten
    geen!!!

    Horrible

    Review over Turkish Airlines

    I booked a flight from Amsterdam to Aqaba with a stop in Istanbul. Because the first flight was delayed I missed my transfer in Istanbul. I told the crew I would miss my next flight and they said they would arrange for me (and some other passengers) to be picked up by ground stewards and taken quickly to the next flight and that they would wait for us. When we got off the plane, offcourse no one was waiting for us.
    The first flight that went to Aqaba was the next day. I had to wait on the airport the whole night and couldn't sleep for more than 24 hours because they said there was no time to book an hotel. They gave me a coupon for food but there was not any restaurant who accepted the coupon. I had to pay for the food and for the wifi to check my next flight, who was also delayed. I arrived one day later on my destination and missed the first day of my only 5 day trip because of this and they will not pay me any compensation because they say the reason of the delay was out of their control. However they will not tell me the reason of the delay. The service of cheaper airlines I traveled with, is much, much better than the service of TurkishAirlines, where you pay double for the same tickets.

    Zwakke punten
    Every flight gets delayed or cancelled withouth given a reason
    They lie to you
    Horrible service

    Criminele organisatie

    Review over Wizz Air

    Wizz verkoop gewoon meer stoelen dan er in een vliegtuig zitten in de hoop dat er een paar niet komen opdagen en anders laten ze gewoon een paar mensen staan.

    Sterke punten
    Die zijn er echt niet voor de klant.
    Ik kan kiezen tussen 1 t/m 5 sterren maar 1 is echt te veel, deze criminele organisatie moet verboden worden!!

    Zwakke punten
    Echt alles, er is echt niets positiefs te melden.
    Je kan aan de reviews met 5 sterren gewoon zien dat die door Wizz air zijn geplaatst, staat vol met praktische informatie.

    Waardeloos

    Review over Wizz Air

    Wizz probeert zijn klanten tegen zich te keren
    Met z’n vieren rij één geboekt maar doodleuk op rij 27 gezet zonder uitleg en zonder terugbetaling van 156 euro.
    Bellen mailen chatten enz, niets werkt…
    In mei al precies het zelfde meegemaakt.
    Ik ga NOOIT meer met Wizz, ik ga nog liever lopen.

    Zwakke punten
    Kan GEEN contact krijgen

    De slechste maatschappij

    Review over Vueling Airlines

    Mijn handbagage was volgens de richtlijnen toch moest ik 75 euro betalen. Ik heb geprotesteerd en mocht toen niet meer mee op de vlucht, de politie werd gebeld en die zag direct dat het onzin was en wees de agressieve medewerker terecht en ik mocht doorlopen. Vueling heeft niets met mijn klachten gedaan. Dit is de slechtste maatschappij ooit.

    Sterke punten
    N.v.t.

    Zwakke punten
    Veel

    Slechte ever

    Review over Vueling Airlines

    Handbagage betekent bij Vueling underseat tas klein slap anders 60 euro bij pinnen nooit meer Vueling slecht onbeschoft personeel 100 keer liever transvertragia. Oplichters 0 sterren

    Sterke punten
    Niets geld van klanten stelen

    Zwakke punten
    Nieys

    Demoralising

    Review over Turkish Airlines

    My flight from Stansted to Istanbul was delayed for no good reason and with no explanation from the crew at the airport and inside the plane. The crew inside reassured me I would not miss my connection to Tbilisi. However, we arrived about 20-30 minutes late and upon arrival, airport staff told me to go pick up my luggage (which took 1 hour to turn up) and head to Turkish Airlines' hotel desk. They put me up in a hotel and told me they'd rebooked on the same flight... 24 hours later! I arrived at my destination 24 hours late and Turkish Airlines are now denying me compensation on the basis that the delay was beyond their control - they are unsurprisingly doing everything they can to avoid providing me with evidence of that.

    It's worth noting the exact same thing happened on my way back though that time, I ended up spending 12 hours in the airport as they didn't offer me a hotel room. Once again, they denied me compensation on the basis that the delay was beyond their control and continue ignoring my requests for evidence.

    Their customer service team is helpless and doing everything they can to avoid providing me with the information I requested.

    They are the most chaotic and unhelpful airline I've ever had to deal with and I do not recommend flying with them.

    I went to Tbilisi to attend a conference and several people who flew with Turkish Airlines faced similar issues.