Nieuwste Reviews

TUIfly - Tuifly naar Zanzibar Tanzania

0

Review:
Wij hebben een geweldige vlucht gehad met Tui fly. Geen vertraging gehad. Geweldige service van personeel aan boord. 2 maal warm eten en tussendoor nog snacks. Je kon en mocht zoveel drinken wat je wilde. Ook de goede merken alcohol. Entertainmentaanbod is oke maar houdt niet over. Wel voldoende voor de reis van 9 uur. Stoelen zeer breed met veel ruimte voor de benen. Ben 195 cm lang en kon gestrekt liggen. Wij zijn zeer tevreden. Zaten rij 2.

Sterke punten:
stoelen
beenruimte
toestel

Zwakke punten:
tussenstop op terugvlucht

Marco beveelt TUIfly aan bij vrienden/bekenden

Corendon Airlines - Valse voorlichting reisduur

0

Review:
BOEK NIET BIJ Corendon, zolang zij op je boekingsbevestiging en daarna op je vliegtickets de reisduur BEWUST langer maken dan dat de werkelijke reistijd is. Het lijkt niet erg zolang er niets gebeurd, maar...... als je vertraging hebt van 3+ uur (je hebt dan recht op compensatie), dan trekken ze de bij gepluste tijd daar vanaf en val je automatisch binnen de 3 uur en heb je dus GEEN recht op compensatie! Vals hè.
Voorbeeld: A'dam-Rhodos is 3 u. en 20 min. vliegen. Op de ticket staat 3 u. en 55 min.. Als je dan een vertraging hebt van 3 u. en 30 min. dan trekken zij die 35 bij gepluste min. eraf en dan is er ineens geen vertraging van 3+ uur en kun je fluiten naar je compensatie waar je recht op hebt!
DUS WEES GEWAARSCHUWD!!!

Zwakke punten:
VALSE VOORLICHTING REISDUUR.

CJ de Groo beveelt Corendon Airlines NIET aan bij vrienden/bekenden

El Al Israel Airlines - betaling voor extra beenruimte

0

Review:
We wilden plaatsen boeken met extra beenruimte, bij de incheckbalie dit aangegeven en er werd gezegd dat er kosten aan verbonden waren (80 dollar). We hebben dit betaald. Bleek achteraf dat 4 reisgenoten van ons ook beenruimte hadden aangevraagd bij de incheckbalie naast ons en die hoefden niets te betalen, ik heb dit gemeld bij El al en aangegeven dat de andere reisgenoten niets hoefden te betalen voor extra beenruimte en wij wel. El al gaf aan dat wij beenruimte hadden gekregen en ze weigerden uit te zoeken waarom wij wel hadden betaald en de andere niet

B. Sinia beveelt El Al Israel Airlines NIET aan bij vrienden/bekenden

Aeroflot - Nooit meer met Aeroflot

0

Review:
Op 21 december via Moskou naar Hong King en op 4 januari retour.
Beide keren vertraging, beroerde maaltijden en op Moskou behandeld als vee. Bij transit maar 1 loket open (volgens stewardess heeft de secret service haar eigen regels), moesten voordringen om volgende vlucht te halen die ook was vertraagd. In Hong Hong misten 3! koffers. Pas bij doorreizen naar Hanoi 3 dagen later laatste koffer op luchthaven boven water. Terugreis zelfde verhaal. Ook idee dat er aan de sloten is geprutst en wiel van 1 koffer kapot. Op vlucht van Moskou naar Amsterdam echt oncomfortabele stoelen. 1x maar nooit meer weer.

Sterke punten:
Priority check in met kleine kinderen en vriendelijk cabinepersoneel.

Zwakke punten:
Alles verder.

Raymond Ve beveelt Aeroflot NIET aan bij vrienden/bekenden

TUIfly - Positief over TUIFLY

0

Review:
Wij een echtpaar van in de 70 zijn naar Curacao gevlogen in de luxe klasse.
Heen 1 uur vertraging echter we kwamen op tijd op Curacao aan.
Ik ben een persoon die niet kan eten en gebruik maak van drink voeding, Mijn vrouw kreeg voldoende en in kon het ruiken. Echter de purser vroeg mij of ik nog iets nodig had. Ik vroeg hem om boullion, ja dat was er niet maar: hij ging naar zijn persoonlijke tas toe en haalde daar een opkikkertje uit en bracht dat mij. Klasse.
Op de terugweg wederom 1 uur vertraging echter weer op tijd op Schiphol.
Na een maand op de terugweg kwam dezelfde purser mij weer boullion brengen wederom een opkikker.
Hier blijkt uit dat alle negatieve reacties over TUIFLY ook wel eens overdreven worden.

Sterke punten:
Service en de prijs

Zwakke punten:
Ik had assistentie gevraagd goed geregeld echter als de vertrek gate verandert is er niemand die mijn rolstoel duwt.
De voetensteun in de luxe klasse kan maar op 1 stand en dat is te laag.

Gerritsen beveelt TUIfly aan bij vrienden/bekenden

TUIfly - Dure tickets Star Class gekocht.

0

Review:
Dure tickets Star Class gekocht.
Krijg je 2 weken van tevoren te horen dat het vliegtuig niet vliegt.
Maar een onbekend Spaans vliegtuig zonder business class stoelen.
Dus dan vlieg je economy ipv de business class stoelen, krijg je Ä200,- pp terug en excuses.
Slechte service.

Lucas C beveelt TUIfly NIET aan bij vrienden/bekenden

Turkish Airlines - Nooit meer Turkish Airlines

0

Review:
Op 11 november hadden wij een vlucht van Istanbul naar Amsterdam. Wij hebben ingecheckt en als gezin stoelen gereserveerd naast elkaar. Eenmaal in het toestel kregen we verschillende plekken aangeboden omdat het toestel veranderd zou zijn. Mijn vrouw heeft een ernstige angststoornis en is hiervoor onder behandeling van een psychiater. Zij kan niet zonder een vertrouwenspersoon reizen. Dit is door ons meerdere malen aangekaart. Om ons koest te houden gaven ze aan dat we moesten gaan zitten, en zodra het vliegtuig zou opstijgen zouden ze wat regelen voor ons. Eenmaal in de lucht begon de arrogantie. Mijn vrouw heeft hierdoor ernstige problemen gekregen en bij terugkomst heb ik noodgedwongen de crisisdienst moeten bellen. Het ergste van alles is dat de stoelen die wij gereserveerd hebben leeg waren gedurende de vlucht. Wij mochten er enkel niet zitten omdat ze deze stoelen ďbusiness seatsĒ noemen. Dit was onze eerste keer met turkish Airlines en dit was tevens onze laatste keer. Ik raad iedereen die dit leest, ABSOLUUT GEEN TICKETS VIA DEZE SMERIGE MAATSCHAPPIJ TE BOEKEN. Genoeg maatschappijen die naar Turkije vliegen en die vele malen beter zijn.

Sterke punten:
Helemaal niks 0.0

Zwakke punten:
Arrogant
Smerig eten
Respectloos
Leugenaars
Dieven

Ali G. beveelt Turkish Airlines NIET aan bij vrienden/bekenden

Germanwings - Eurowings reageert NERGENS op.

0

Review:
Eurowings is ronduit slecht in service. Grondpersoneel is niet goed opgeleid. Via de website kan er niet ingecheckt worden. Er kunnen geen twee personen met dezelfde voorletters worden aangemeld via de website: dit wordt geblokkeerd, ondanks dat het om verschillende geboortedata gaat. Vervolgens moet je 150,-- aan de balie betalen om hun eigen fout recht te zetten. Schandalig.

Op klachten wordt niet gereageerd. Strategie van Eurowings: stuur een reactiemail dat het 6 weken gaat duren om reactie te krijgen. Ik heb in juli 2018 klacht ingestuurd, in september herinnerd, in november 2018 nog steeds geen enkele reactie.

Sterke punten:
Nette vliegtuigen.

Zwakke punten:
Het totaal ontbreken van enige service en het fatsoen om uberhaupt op klachten te reageren. Eurowings: eens maar nooit meer.

Freebird Airlines - geen reactie

0

Review:
Onlangs van Antalya naar Keulen gevlogen. Mijn koffer komt totaal kapot op de bagageband aan. Natuurlijk een rapport op de luchthaven laten opstellen. Daarna - volgens procedure - alle papieren + foto's gemaild naar het aangegeven mailadres. Tot nu toe al drie keer gemaild echter GEEN REACTIE van deze maatschappij, zelfs nog geen bevestigingsmail.
Hoezo betrouwbaar !!!!!

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Geven NIET THUIS op vragen

Curvers LH beveelt Freebird Airlines NIET aan bij vrienden/bekenden

Norwegian.com - Keihard opgelicht

0

Review:
M'n vliegtuig vanaf Los Angeles naar Oslo was overboekt (4 plaatsen) en omdat ik niet was ingecheckt (vanaf een andere terminal achter security gedropt) hebben ze me geweigerd bij het instappen (terwijl ik dit 2 uur daarvoor nagevraagd heb bij Norwegian personeel omdat ik een beetje zenuwachtig van de situatie werd) vervolgens telefonisch een nieuwe vlucht moeten boeken waarvoor het geld niet op naam van Norwegian is afgeschreven maar op naam van een malafide (ogenschijnlijk) Chinese webshop.. en bij de bevestiging in de email wordt niet gerept over het betaalde bedrag van 513 euro..
Verder moest ik het maar 5 dagen uitzoeken in Los Angeles waarvoor ik ook nog geen cent gezien heb.

Vlieg niet met Norwegian.. mocht je dat wel willen doen (het is nog steeds vet goedkoop) neem dan absoluut een "Seat reservation" en besef je dat je al het eten moet je zelf betalen dus je kan beter wat meenemen zelf anders kost dat je zo weer 100 euro

Sterke punten:
Goedkoop

Zwakke punten:
Duurkoop

Arend Maat beveelt Norwegian.com NIET aan bij vrienden/bekenden