Nieuwste Reviews

Onur Air - Waardeloos

0

Review:
Ik moest vliegen vanuit dusseldorf, moest een uur eerder aanwezig zijn om in te checken. Had autopech in Duitsland, uiteindelijk via anwb opgelost, kwam een uur en 5 minuten van te voren bij incheckbalie aan maar de personeel was al klaar met werken. Vriendelijk gevraagd of ze me konden helpen, werdt netjes doorgestuurd naar een infobalie die 8 minuten verderop zat en werdt me duidelijk gemaakt dat ik te laat was! Daar gaat je vlucht en sta je in Duitsland met een kleine kind, klantenservice opgebeld in Turkije maar nee hoor niemand die je wilt helpen en niemand die begrip toont! De mensen van de incheckbalie waren al klaar om te vertrekken terwijl ik nog 5 min had, dankjewel heeft me 700euro extra gekost, maar ben wel met Turkish Airlines gevlogen waar ze je wel helpen en ook nog eens klantvriendelijk zijn.

Voor mij en me hele familie en omgeving nooit meer onur air, elke x van de kastje naar de muur gestuurd en niet eens begrip kunnen tonen.

WAARDELOZE MAATSCHAPPIJ
WEGGEGOOID GELD
WAARDELOZE SERVICE

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Alles

Mehmet beveelt Onur Air NIET aan bij vrienden/bekenden

American Airlines - Perfecte trip met American Airlines

0

Review:
Samen met mijn vrouw en onze dochter vlogen wij op donderdag 9 mei met een rechtstreekse vlucht van Ams naar DFW. Deze vlucht is perfect verlopen, de crew was vriendelijk, vertrek op tijd en de verzorging aan boord perfect, incl een lekker smakende maaltijd. Het vliegtuig was driekwart vol, zodat ieder van ons een ruime plek mocht kiezen na take off. Ook de terugvlucht, rechtstreeks op zondag 19 mei was perfect, zij het dat het vliegtuig was volgeboekt zodat er geen extra vrij stoel meer over was. Ook hier was de crew zeer vriendelijk en de verzorging zoals je mag verwachten, incl een Jack Daniels voor het
slapen. Zou volgende keer absoluut weer voor American Airlines kiezen

Sterke punten:
Verzorging aan boord en de vriendelijkheid van de crew

Zwakke punten:
Mensen met hoortoestellen hebben aan de gratis verstrekte koptelefoons niets.
Als service aan mensen met hoorproblemen zouden koptelefoons moeten worden verstrekt die over de bestaande hoortoestellen heen kunnen. Zelf mee nemen kan natuurlijk ook.

Jan Hahnť beveelt American Airlines aan bij vrienden/bekenden

Wizz Air - Niet mogelijk om online in te checken

0

Review:
Bij onze reis van Eindhoven naar Budapest op 16 april konden we niet online inchecken en werd ons gezegd om op de luchthaven in te checken.Daarbij werden ons extra kosten aangerekend die we na protest toch niet moesten betalen. Bij de terugreis konden we ook niet online inchecken en waren we weer genoodzaakt om op de luchthaven van Budapest in te checken. Hier werd ons 50Ä per persoon aangerekend, omgerekend naar Hongaarse forint met extra wisselkosten.Ditmaal was ons protest zonder resultaat en wou men ons anders geen boardingtickets geven.
Na herhaalde mails achteraf vroeg men ons om de tickets van de aangerekende kosten mee te sturen. Dit alles had totaal geen gevolg zodat we nog altijd niets van de extra kosten hebben terug gekregen. Daarom krijgt WIZZ AIR van ons een zwaar onvoldoende.
Vandaag lees ik dan bij het financieel nieuws dat WIZZ AIR weeral meer winst maakt dan de vorige jaren. Met zo'n praktijken is dat niet moeilijk!!!!

Zwakke punten:
Zeer slechte service in Budapest met onze problemen bij het inchecken

Roger beveelt Wizz Air NIET aan bij vrienden/bekenden

Aeroflot - Erg basic

0

Review:
Vertraging naar Moskou. Er werd hier geen informatie over verstrekt. Tenauwernood aansluiting naar New Delhi kunnen halen. Opnieuw vertraging. De maaltijden zijn echt beroerd, neem zelf wat mee. Geen alcohol aan boord, mag je ook niet meenemen. Wel redelijk vriendelijk cabinepersoneel.
Groot nadeel voor rokende lange afstandsreizigers met lange overstaptijd: op SVO zijn geen rookplekken. Vliegveld is erg duur.
Boek deze maatschappij niet als je aansluitende vluchten hebt met andere maatschappij.

Sterke punten:
Goedkoop

Zwakke punten:
Groot risico op vertraging en missen aansluitingen
Slechte/geen informatieverstrekking
Geen alcohol aan boord
Niet roken op vliegveld

Olga beveelt Aeroflot NIET aan bij vrienden/bekenden

Condor - Inchecken slecht behandeld

0

Review:
Bij het inchecken in Düsseldorf zijn wij door het personeel
echt niet vriendelijk behandeld. Eerder gewoon honds.
Heb nog nooit zoiets mee gemaakt. En toen zei iemand van onze groep er iets van dat deze persoon niet vriendelijk was en deed: toen ontplofte die persoon kwam achter de balie vandaan en begon te schreeuwen.
Degene die dat had gezegd moest excuses maken.
Waarop ik zei: sorry maar dat werd ook niet goed gevonden. Terwijl wij niets verkeerd hadden gezegd. Die persoon bleef schreeuwen dat degene die het had gezegd zijn excuus moest maken. Absurd gewoon. Daarna ook de e tickets niet terug gekregen. Ik was zo van slag dat ik daar pas in het vliegtuig achter kwam. Bizar

Zwakke punten:
Geen vriendelijk personeel in Düsseldorf

Tailwind Airlines - Prima vliegmaatschappij!!

0

Review:
Ik heb met Tailwind Airlines gevlogen van Dusseldorf naar Antalya en weer terug. Van te voren heb ik deze reviews gelezen en maakte me toen wel een beetje zorgen aangezien er veel negatieve reviews tussen zitten. Ik heb daarom besloten om ook een review te schrijven.

De vlucht was echt een dikke prima! Heen- en terugweg op tijd vertrokken, klein beetje turbulentie gehad maar verder ging alles hartstikke goed. Vriendelijk personeel en schoon vliegtuig. De vliegtuigen zijn inderdaad wel iets ouder, er is bijvoorbeeld geen tv-scherm of iets aanwezig maar dat was geen probleem.

Mijn vriend is 2 meter lang dus ik heb stoelen geboekt met extra beenruimte bij de nooduitgang. Dit was wel nodig aangezien de normale stoelen niet veel beenruimte hebben. De stoelen bij de nooduitgang hebben meer dan genoeg ruimte voor een persoon van 2 meter.

Ik heb eerder met TUI gevlogen, een aardig dure vliegmaatschappij en hier ging alles mis. Veel last gehad met opstijgen en dalen (omdat de piloot te snel ging dalen), op de terugweg zijn we helemaal niet vertrokken, pas de volgende dag.

Het maakt dus echt niets uit of je nu een dure of goedkope vliegmaatschappij hebt.

Ik zal zeker nog een keer met Tailwind vliegen!

Sterke punten:
Vriendelijk, op tijd vertrokken, schoon vliegtuig

Zwakke punten:
geen

Anna beveelt Tailwind Airlines aan bij vrienden/bekenden

Air Arabia Maroc - Slecht balie personeel op Schiphol

0

Review:
Slecht en onvriendekijke balie presoneel op Schiphol. Ik zal met Air Arabia vliegen.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Dlecht balie personeel op Schiphol

Momo beveelt Air Arabia Maroc NIET aan bij vrienden/bekenden

Wizz Air - Prima Ervaring

0

Review:
Van Eindhoven naar Boedapest gevlogen. Probleemloos! Goede communicatie via mail en app. Duidelijke regels, vriendelijk personeel.

Sterke punten:
Goedkoop, fijne app

Zwakke punten:
Geen

M. Peerboo beveelt Wizz Air aan bij vrienden/bekenden

China Southern - Totale knoei maatschappij

0

Review:
Een verschrikkelijke maatschappij die alle rechten van klanten volkomen negeert. Een vertraging van 14 uur gehad in die ijskoude uitgestorven vluchthaven hal van Guanzhou of hoe dat gat ook mag heten. Vluchtschema spontaan veranderd ter plekke in plaats van wat ik geboekt had, BangkoK- 2.5 uur overstap tijd Guanzhou en dan Schiphol, werd nu via Londen en 14 uur later!! Verder volkomen aan ons lot overgelaten met 3 andere Nederlanders, daar in de steenkoude luchthaven de hele nacht in een temperatuur van 10 graden en niets te eten gehad terwijl we allen van Thailand terug kwamen.

Eindelijk na 16 uur later in Amsterdam aangekomen blijkt mijn koffer er niet te zijn. Hotel moeten nemen want toen ik klaar was met rapport van mijn vermiste koffer was de laatste trein naar Vlissingen vertrokken. Volgende dag wordik gebeld , koffer terug, zag al direct dat de spanband miste die ik ter herkenning had gebruikt, koffer was twee weken oud en zag dat aan de ritsluiting mijn hangslot was doorgezaagd. Toen ik de koffer opende lag alles overhoop dar en de spanband lag erbij. Ik heb 20 e-mails gestuurd om een klacht in te dienen en uiteraard een schadevergoeding.
Wordt niet op geantwoord, telefoon nummers zijn allemaal voorzien van een standaard bericht , stuur e-mail
Ik heb volgende week een gesprek van iemand met klm groundservices over hoe ze te dwingen om mij te woord te staan. In 40 jaar vliegen nooit zoiets onbeschofts meegemaakt!
Voor iedereen die naar Azie wil, NOOIT bij boeken!!
En trap niet in de goedkope prijs want met dit soort mensen is de kans van duurkoop heel groot. het regent klachten over de maatschappij en het komt allemaal op het zelfde neer, altijd urenlange vertragingen en dit volk heeft totaal geen medeleven of service.Een grote asociale maatschappij!
Naar mijn mening moet deze maatschappij verboden worden om hier in Amsterdam te opereren!
NOOIT MEE VLIEGEN!!!!!

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Volledig gebrek aan klanten service.
Spontane vlucht veranderingen.
Spreken geen woord Engels
Doen maar wat, altijd super vertragingen, verloren of beschadigde en onwettige toegang tot koffer door slot door vernieling te verwijderen en totale puinhoop na doorzoeking achter te laten!

Gerard beveelt China Southern NIET aan bij vrienden/bekenden

Germanwings - Nooit weer Eurowings!

0

Review:
Vlucht vanaf Rome 18 maart jl.
Incheckbalie zat 1 mevrouw (met een lichamelijk beperking)die een rij van over de drie uur moest inchecken
met als gevolg (ruim twee uur in de rij gestaan) dat wij te laat waren en niet meer konden inchecken!!
Let wel 1 dame voor een rij van meer dan drie uur!!!

Bagageband die haperde waardoor deze mevrouw een paar keer achter balie vandaan moest komen en bij een andere balie op een knop moest drukken om de bagaband in werking te stellen.

Voor ons betekende dit een EXTRA vlucht boeken want zij kon er niets aan doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ze heeft geen hulp ingeroepen en bleef heel fijn op haar plekje zitten!!!

Met ons waren er nog een paar mensen gedupeerd
maar het deerde EUROWINGS totaal NIET.

Een klacht ingediend en nu ruim vijf weken verder TOTAAL geen reactie !!!
HELEMAAL NIETS

SERVICE HEEL VER TE ZOEKEN!!!!!!!!!!!!

Zwakke punten:
TOTAAL GEEN SERVICE EN GEEN COMMUNICATIE OF REACTIE OP ONZE KLACHT!!!!!!!!!!

EUROWINGS ZIT HELEMAAL FOUT EN WIJ KUNNEN BETALEN

HUIZEN beveelt Germanwings NIET aan bij vrienden/bekenden