SunExpess is een luchtvaartmaatschappij, met als hoofdkantoor Antalya in Turkije. Haar thuisbasis is Luchthaven Antalya. SunExpress vliegt naar bestemmingen in Europa.
Meer dan 3 u vertraging waar door we heel laat toekwamen ,en met een kind in Brussel in de slurf moeten staan 3/4 u(waardoor er vele mensen onwel werden en nadien er terug uit en
flesjes water over de kinderen werd gegoten voor de hitte ( nog nooit meegemaakt ),zelf werden we niet ingelicht
Na terug weg mijn valies volledig kapot zelfs de wieltjes eraf ( ´oh goed voor schroothoop zelfs maar 2 j oud ( hopelijk hier een vergoeding voor
Sterke punten Valies met 20kg in de prijs inbegrepen
Zwakke punten Nooit op tijd
En valiezen worden hardhandig gesmeten zodat ze stuk vliegen
Wat een zeer slechte organisatie.
Bij het inchecken moesten wij €.5,00 per persoon betalen als incheckkosten!!?? Wij waren met 4 personen dus even €.20,00 aftikken. Onder zwaar protest werden wij gewoon gedwongen anders mochten wij niet mee. Ondanks dat alles al betaald was.
Chagrijnige grote bek kregen wij van de baliemedewerkers, echt brutaal. In het vliegtuig niets anders. Chagrijnig personeel en eenmaal in de lucht boden ze eten en drinken aan. 1 flesje water ten groote van een kopje moesten wij €.2,50 betalen. Voor een Snicker wilden ze €.3,00 hebben. Wij zeiden dat het een belachelijke prijs was voor hetgeen ze aanbieden. Geen begrip maar een brutale snau kregen wij van de purser. Het toilet was smerig en zat poep overal en stonk naar urine. Ramen waren vies en vol vette smerigheid. Nooit en nooit meer in ons leven met deze organisatie en werkelijk ongelooflijk dat ze nog bestaan. Geen aanrader en zal niet adviseren zaken te doen met dit waardeloze bedrijf. U bent gewaarschuwd!!!!!
Wat een zeer slechte organisatie.
Bij het inchecken moesten wij €.5,00 per persoon betalen als incheckkosten!!?? Wij waren met 4 personen dus even €.20,00 aftikken. Onder zwaar protest werden wij gewoon gedwongen anders mochten wij niet mee. Ondanks dat alles al betaald was.
Chagrijnige grote bek kregen wij van de baliemedewerkers, echt brutaal. In het vliegtuig niets anders. Chagrijnig personeel en eenmaal in de lucht boden ze eten en drinken aan. 1 flesje water ten groote van een kopje moesten wij €.2,50 betalen. Voor een Snicker wilden ze €.3,00 hebben. Wij zeiden dat het een belachelijke prijs was voor hetgeen ze aanbieden. Geen begrip maar een brutale snau kregen wij van de purser. Het toilet was smerig en zat poep overal en stonk naar urine. Ramen waren vies en vol vette smerigheid. Nooit en nooit meer in ons leven met deze organisatie en werkelijk ongelooflijk dat ze nog bestaan. Geen aanrader en zal niet adviseren zaken te doen met dit waardeloze bedrijf. U bent gewaarschuwd!!!!!
Wat een zeer slechte organisatie.
Bij het inchecken moesten wij €.5,00 per persoon betalen als incheckkosten!!?? Wij waren met 4 personen dus even €.20,00 aftikken. Onder zwaar protest werden wij gewoon gedwongen anders mochten wij niet mee. Ondanks dat alles al betaald was.
Chagrijnige grote bek kregen wij van de baliemedewerkers, echt brutaal. In het vliegtuig niets anders. Chagrijnig personeel en eenmaal in de lucht boden ze eten en drinken aan. 1 flesje water ten groote van een kopje moesten wij €.2,50 betalen. Voor een Snicker wilden ze €.3,00 hebben. Wij zeiden dat het een belachelijke prijs was voor hetgeen ze aanbieden. Geen begrip maar een brutale snau kregen wij van de purser. Het toilet was smerig en zat poep overal en stonk naar urine. Ramen waren vies en vol vette smerigheid. Nooit en nooit meer in ons leven met deze organisatie en werkelijk ongelooflijk dat ze nog bestaan. Geen aanrader en zal niet adviseren zaken te doen met dit waardeloze bedrijf. U bent gewaarschuwd!!!!!
Nu minimaal 5 weken lang loopt mijn man te mopperen over de slechte website, bereikbaarheid, slechte app, het niet kunnen bekijken van onze gegevens enz enz. Via Turkish Airlines zijn wij naar Turkije gevlogen, super crew, super site, alles prima. Wij houden nu onze adem in of alles wel goed gaat morgen met onze terug vlucht via sunexpress. Voor ons noooooit meer Sunexpress. ( Wij zijn ervaren reizigers, die altijd via het internet voor onze reis alles regelen)
We vlogen via dusseldorf naar antalya.
Onze reis had 2.5 uur vertraging. Ik had hiervoor een case aangemaakt. Maat ze streven ernaar om niet meer dan 3u vertraging te hebben. Dus heb ik geen compensatie ontvangen.
We kwamen in antalya aan en ze hadden "vergeten" om AL de bagage, van het VOLLEDIGE vliegtuig in te tasten. Geen bagage dus tot de volgende dag om 11u.
Terug thuis, hiervoor een case aangemaakt. Met bagagetags paspoorten, reiddocumenten ...en uiteindelijk na weken de melding gekregen dat we toch de koffers ontvangen hadden.
Hey boeit hun dus niet dat we medicatie, vezorgingdproducten, kleding, bikini, slippers moesten kopen.
Een echte onder-het-niveau-firma!!!!
Ik heb 3 dagen geleden een ticket gekocht op de officiële website van Sunexpress.
Ik werd omgeleid naar IDeal betaling en heb netjes betaald. Ik kreeg direct een ordernummer op mijn scherm, daar heb ik ook gelijk een foto van gemaakt.
Echter na een dag wachten kreeg ik geen enkel terugkoppeling of bevestiging. Hierop heb ik gebeld met sunexpress daar bleek ik geen reservering te hebben gemaakt.
Ik ging vervolgens op mijn rekening kijken en zag dat de bank naam een afwijkend naam had en een Belgisch rekeningnummer.
Ik ging het nummer op internet zoeken en dit bleek een actieve oplichter te zijn met meerdere zaken op zijn naam.
Ik probeer nu te achterhalen bij Sunexpress of het rekening nummer tot hun behoort echter krijg ik al 3
Dagen geen gedegen antwoord danwel uitleg hoe dit heeft kunnen gebeuren. Zij stellen voor om een nieuwe ticket te kopen en volgens hen binnen 14 dagen mijn geld te zullen terugboeken. Hoe dan??? Is SunExpress zelf de oplichter. Ik zou over 5 dagen vertrekken en zij denken dat ik ze vertrouw om nog eens hetzelfde fout te maken. Mooi niet!!!!
Sunexpress zorg dat je een waterdichte website heb zodat je klanten dit soort dingen niet meer overkomt.
Onprofessioneel wat mij betreft voor mij nooit meer Sunexpress in ieder geval!
Ze verdienen zelfs geen een ster!
Sterke punten Ze zijn sterk in oplichten en herhalen van dezelfde woorden
Even een verduidelijking over de firma sunexpress: geloof hen nooit aan de telefoon. Voor onze reis was er een negatief reisadvies door ons land. We nemen voor vertrek contact op met sunexpress welke ons telefonisch kan meedelen dat dit geen probleem is. We krijgen een voucher welke zal geldig voor een heel jaar, ze vragen ons een mail te sturen met onze IK’s en de tickets. Hetgeen wij VOOR de vlucht doen. Enkele vele telefoons later (met telkens de belofte dat we een voucher zouden krijgen, er werd ons ook de belofte gedaan dat we probleems zouden kunnen omboeken) krijgen we plots verleden week te horen dat ze niets kunnen doen. Het enige dat we kunnen doen is een klacht indienen, ze zullen ons zeker contacteren. Nadat we zelf dagelijks bellen krijgen wij nog steeds geen telefoon van hun diensten, hoewel ze ons steeds gaan terugbellen. Hoewel ze de gespreken opnemen, Kunnen ze blijkbaar niets terugvinden?? Sedert enige tijd nemen we steeds zelf de gesprekken op.. hopelijk vinden ze nu de tijd om contact op te nemen en hun beloftes na te komen!! Een goeie raad neem steeds zelf de gesprekken op en geloof hun nooit op hun woord!!! Mijn gegevens moet ik niet achterlaten deze zitten al veelvuldig in hun bestanden !!!
- [ ]
Sunexpress has no understanding at all about the corona. It is now July 20 and on August 11 we would fly to Antalya with 6 people, but it is still code orange and that will remain for the time being, when you return home you will have to quarantine for 3 weeks, and travel with a self-employed person who does not have 2 can be quarantined for weeks, and they say you should look at the terms and conditions, in other words, there is no corona for Turkey, do not give a voucher for next year, just find out for yourself, Sunexpress thinks about the customers, totally no understanding.
Thursday 25 July we flew with SunExpress XQ 959 from Dusseldorf to Izmir. Athe plane had forgotten all the luggage. At Zimir Airport we had to fill out a form at the lost and found counter, we told us that the suitcases would be brought to our hotel the next day (Fri. 26 Jui 2019), not so. What followed was a week full of stress and a lot of telefooontjes to L&F, airport Dusseldorf/Izmir, insurance, sunexpress etc. but no one could tell us where our suitcases were. This has finally lasted until Wednesday evening 31st July 18.00, that we had our suitcases back, the next morning at 8.00 We were picked up from our hotel due to end of holiday. This 8 days summer holiday with our family with 3 children was a hell, and we demand our money back. We worked hard all year for this holiday and this was not a holiday but a catastrophe, what you should do without stuff and then with 3 children from 7 to 16 years.
We want our trip reimbursed and the costs incurred.
De te lange wachttijd in de sp
Meer dan 3 u vertraging waar door we heel laat toekwamen ,en met een kind in Brussel in de slurf moeten staan 3/4 u(waardoor er vele mensen onwel werden en nadien er terug uit en
flesjes water over de kinderen werd gegoten voor de hitte ( nog nooit meegemaakt ),zelf werden we niet ingelicht
Na terug weg mijn valies volledig kapot zelfs de wieltjes eraf ( ´oh goed voor schroothoop zelfs maar 2 j oud ( hopelijk hier een vergoeding voor
Sterke punten
Valies met 20kg in de prijs inbegrepen
Zwakke punten
Nooit op tijd
En valiezen worden hardhandig gesmeten zodat ze stuk vliegen
Zeer slechte organisatie
Wat een zeer slechte organisatie.
Bij het inchecken moesten wij €.5,00 per persoon betalen als incheckkosten!!?? Wij waren met 4 personen dus even €.20,00 aftikken. Onder zwaar protest werden wij gewoon gedwongen anders mochten wij niet mee. Ondanks dat alles al betaald was.
Chagrijnige grote bek kregen wij van de baliemedewerkers, echt brutaal. In het vliegtuig niets anders. Chagrijnig personeel en eenmaal in de lucht boden ze eten en drinken aan. 1 flesje water ten groote van een kopje moesten wij €.2,50 betalen. Voor een Snicker wilden ze €.3,00 hebben. Wij zeiden dat het een belachelijke prijs was voor hetgeen ze aanbieden. Geen begrip maar een brutale snau kregen wij van de purser. Het toilet was smerig en zat poep overal en stonk naar urine. Ramen waren vies en vol vette smerigheid. Nooit en nooit meer in ons leven met deze organisatie en werkelijk ongelooflijk dat ze nog bestaan. Geen aanrader en zal niet adviseren zaken te doen met dit waardeloze bedrijf. U bent gewaarschuwd!!!!!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles
Zeer slechte organisatie
Wat een zeer slechte organisatie.
Bij het inchecken moesten wij €.5,00 per persoon betalen als incheckkosten!!?? Wij waren met 4 personen dus even €.20,00 aftikken. Onder zwaar protest werden wij gewoon gedwongen anders mochten wij niet mee. Ondanks dat alles al betaald was.
Chagrijnige grote bek kregen wij van de baliemedewerkers, echt brutaal. In het vliegtuig niets anders. Chagrijnig personeel en eenmaal in de lucht boden ze eten en drinken aan. 1 flesje water ten groote van een kopje moesten wij €.2,50 betalen. Voor een Snicker wilden ze €.3,00 hebben. Wij zeiden dat het een belachelijke prijs was voor hetgeen ze aanbieden. Geen begrip maar een brutale snau kregen wij van de purser. Het toilet was smerig en zat poep overal en stonk naar urine. Ramen waren vies en vol vette smerigheid. Nooit en nooit meer in ons leven met deze organisatie en werkelijk ongelooflijk dat ze nog bestaan. Geen aanrader en zal niet adviseren zaken te doen met dit waardeloze bedrijf. U bent gewaarschuwd!!!!!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alkes is slecht
Zeer slechte organisatie
Wat een zeer slechte organisatie.
Bij het inchecken moesten wij €.5,00 per persoon betalen als incheckkosten!!?? Wij waren met 4 personen dus even €.20,00 aftikken. Onder zwaar protest werden wij gewoon gedwongen anders mochten wij niet mee. Ondanks dat alles al betaald was.
Chagrijnige grote bek kregen wij van de baliemedewerkers, echt brutaal. In het vliegtuig niets anders. Chagrijnig personeel en eenmaal in de lucht boden ze eten en drinken aan. 1 flesje water ten groote van een kopje moesten wij €.2,50 betalen. Voor een Snicker wilden ze €.3,00 hebben. Wij zeiden dat het een belachelijke prijs was voor hetgeen ze aanbieden. Geen begrip maar een brutale snau kregen wij van de purser. Het toilet was smerig en zat poep overal en stonk naar urine. Ramen waren vies en vol vette smerigheid. Nooit en nooit meer in ons leven met deze organisatie en werkelijk ongelooflijk dat ze nog bestaan. Geen aanrader en zal niet adviseren zaken te doen met dit waardeloze bedrijf. U bent gewaarschuwd!!!!!
Nu al vanaf het boek moment el
Nu minimaal 5 weken lang loopt mijn man te mopperen over de slechte website, bereikbaarheid, slechte app, het niet kunnen bekijken van onze gegevens enz enz. Via Turkish Airlines zijn wij naar Turkije gevlogen, super crew, super site, alles prima. Wij houden nu onze adem in of alles wel goed gaat morgen met onze terug vlucht via sunexpress. Voor ons noooooit meer Sunexpress. ( Wij zijn ervaren reizigers, die altijd via het internet voor onze reis alles regelen)
Sterke punten
Nog niet ontdekt, dus kom maar op.
Zwakke punten
Ict zaken.
Service 0
We vlogen via dusseldorf naar antalya.
Onze reis had 2.5 uur vertraging. Ik had hiervoor een case aangemaakt. Maat ze streven ernaar om niet meer dan 3u vertraging te hebben. Dus heb ik geen compensatie ontvangen.
We kwamen in antalya aan en ze hadden "vergeten" om AL de bagage, van het VOLLEDIGE vliegtuig in te tasten. Geen bagage dus tot de volgende dag om 11u.
Terug thuis, hiervoor een case aangemaakt. Met bagagetags paspoorten, reiddocumenten ...en uiteindelijk na weken de melding gekregen dat we toch de koffers ontvangen hadden.
Hey boeit hun dus niet dat we medicatie, vezorgingdproducten, kleding, bikini, slippers moesten kopen.
Een echte onder-het-niveau-firma!!!!
Sterke punten
Geen!!!
Zwakke punten
Service
Oplichters
Ik heb 3 dagen geleden een ticket gekocht op de officiële website van Sunexpress.
Ik werd omgeleid naar IDeal betaling en heb netjes betaald. Ik kreeg direct een ordernummer op mijn scherm, daar heb ik ook gelijk een foto van gemaakt.
Echter na een dag wachten kreeg ik geen enkel terugkoppeling of bevestiging. Hierop heb ik gebeld met sunexpress daar bleek ik geen reservering te hebben gemaakt.
Ik ging vervolgens op mijn rekening kijken en zag dat de bank naam een afwijkend naam had en een Belgisch rekeningnummer.
Ik ging het nummer op internet zoeken en dit bleek een actieve oplichter te zijn met meerdere zaken op zijn naam.
Ik probeer nu te achterhalen bij Sunexpress of het rekening nummer tot hun behoort echter krijg ik al 3
Dagen geen gedegen antwoord danwel uitleg hoe dit heeft kunnen gebeuren. Zij stellen voor om een nieuwe ticket te kopen en volgens hen binnen 14 dagen mijn geld te zullen terugboeken. Hoe dan??? Is SunExpress zelf de oplichter. Ik zou over 5 dagen vertrekken en zij denken dat ik ze vertrouw om nog eens hetzelfde fout te maken. Mooi niet!!!!
Sunexpress zorg dat je een waterdichte website heb zodat je klanten dit soort dingen niet meer overkomt.
Onprofessioneel wat mij betreft voor mij nooit meer Sunexpress in ieder geval!
Ze verdienen zelfs geen een ster!
Sterke punten
Ze zijn sterk in oplichten en herhalen van dezelfde woorden
Zwakke punten
Totaal zwakke bedrijf
Oplichters
Even een verduidelijking over de firma sunexpress: geloof hen nooit aan de telefoon. Voor onze reis was er een negatief reisadvies door ons land. We nemen voor vertrek contact op met sunexpress welke ons telefonisch kan meedelen dat dit geen probleem is. We krijgen een voucher welke zal geldig voor een heel jaar, ze vragen ons een mail te sturen met onze IK’s en de tickets. Hetgeen wij VOOR de vlucht doen. Enkele vele telefoons later (met telkens de belofte dat we een voucher zouden krijgen, er werd ons ook de belofte gedaan dat we probleems zouden kunnen omboeken) krijgen we plots verleden week te horen dat ze niets kunnen doen. Het enige dat we kunnen doen is een klacht indienen, ze zullen ons zeker contacteren. Nadat we zelf dagelijks bellen krijgen wij nog steeds geen telefoon van hun diensten, hoewel ze ons steeds gaan terugbellen. Hoewel ze de gespreken opnemen, Kunnen ze blijkbaar niets terugvinden?? Sedert enige tijd nemen we steeds zelf de gesprekken op.. hopelijk vinden ze nu de tijd om contact op te nemen en hun beloftes na te komen!! Een goeie raad neem steeds zelf de gesprekken op en geloof hun nooit op hun woord!!! Mijn gegevens moet ik niet achterlaten deze zitten al veelvuldig in hun bestanden !!!
- [ ]
Sterke punten
Afwimpelen
Very sad
Sunexpress has no understanding at all about the corona. It is now July 20 and on August 11 we would fly to Antalya with 6 people, but it is still code orange and that will remain for the time being, when you return home you will have to quarantine for 3 weeks, and travel with a self-employed person who does not have 2 can be quarantined for weeks, and they say you should look at the terms and conditions, in other words, there is no corona for Turkey, do not give a voucher for next year, just find out for yourself, Sunexpress thinks about the customers, totally no understanding.
Sterke punten
No points
Zwakke punten
Not custumer friendly
No baggage for 7 days!
Thursday 25 July we flew with SunExpress XQ 959 from Dusseldorf to Izmir. Athe plane had forgotten all the luggage. At Zimir Airport we had to fill out a form at the lost and found counter, we told us that the suitcases would be brought to our hotel the next day (Fri. 26 Jui 2019), not so. What followed was a week full of stress and a lot of telefooontjes to L&F, airport Dusseldorf/Izmir, insurance, sunexpress etc. but no one could tell us where our suitcases were. This has finally lasted until Wednesday evening 31st July 18.00, that we had our suitcases back, the next morning at 8.00 We were picked up from our hotel due to end of holiday. This 8 days summer holiday with our family with 3 children was a hell, and we demand our money back. We worked hard all year for this holiday and this was not a holiday but a catastrophe, what you should do without stuff and then with 3 children from 7 to 16 years.
We want our trip reimbursed and the costs incurred.
Sterke punten
NO
Zwakke punten
All
uitstekend
wij vliegen regelmatig met Sun Express. Altijd op tijd met vertrek en aankomst.
keurige vliegtuigen. Super !
Sterke punten
stiptheid
Zwakke punten
beenruimte