Oplichters

Ik heb 3 dagen geleden een ticket gekocht op de officiële website van Sunexpress.
Ik werd omgeleid naar IDeal betaling en heb netjes betaald. Ik kreeg direct een ordernummer op mijn scherm, daar heb ik ook gelijk een foto van gemaakt.
Echter na een dag wachten kreeg ik geen enkel terugkoppeling of bevestiging. Hierop heb ik gebeld met sunexpress daar bleek ik geen reservering te hebben gemaakt.
Ik ging vervolgens op mijn rekening kijken en zag dat de bank naam een afwijkend naam had en een Belgisch rekeningnummer.
Ik ging het nummer op internet zoeken en dit bleek een actieve oplichter te zijn met meerdere zaken op zijn naam.
Ik probeer nu te achterhalen bij Sunexpress of het rekening nummer tot hun behoort echter krijg ik al 3
Dagen geen gedegen antwoord danwel uitleg hoe dit heeft kunnen gebeuren. Zij stellen voor om een nieuwe ticket te kopen en volgens hen binnen 14 dagen mijn geld te zullen terugboeken. Hoe dan??? Is SunExpress zelf de oplichter. Ik zou over 5 dagen vertrekken en zij denken dat ik ze vertrouw om nog eens hetzelfde fout te maken. Mooi niet!!!!
Sunexpress zorg dat je een waterdichte website heb zodat je klanten dit soort dingen niet meer overkomt.
Onprofessioneel wat mij betreft voor mij nooit meer Sunexpress in ieder geval!
Ze verdienen zelfs geen een ster!

Sterke punten
Ze zijn sterk in oplichten en herhalen van dezelfde woorden

Zwakke punten
Totaal zwakke bedrijf

Bezoek SunExpress Reviews over SunExpress

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over SunExpress
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden