Wizz Air is een Hongaarse low-fare luchtvaartmaatschappij gericht op Centraal-Europa. De maatschappij opereert volgens het no frills-concept.

Wizz Air Video


Wizz Air Reviews

  • Deze week reis geboekt voor mijn moeder om naar Macedonië te reizen ze mog niet op vliegtuig omdat haar paspoort maar 2maand nog geldig was maar haar id kart just verlengt is haar geld krijgt ze ook niet terug twijfel ze gewoon via Jetair wel mogt Ries naar prishtina ik noem dat gewoon oplichters oppassen voor deze vuilaards !!!

    Sterke punten
    Geen !

    Zwakke punten
    Onbeleefd werkers

    Door Behije op 27 augustus 2019 Reageer
  • Bij onze reis van Eindhoven naar Budapest op 16 april konden we niet online inchecken en werd ons gezegd om op de luchthaven in te checken.Daarbij werden ons extra kosten aangerekend die we na protest toch niet moesten betalen. Bij de terugreis konden we ook niet online inchecken en waren we weer genoodzaakt om op de luchthaven van Budapest in te checken. Hier werd ons 50€ per persoon aangerekend, omgerekend naar Hongaarse forint met extra wisselkosten.Ditmaal was ons protest zonder resultaat en wou men ons anders geen boardingtickets geven.
    Na herhaalde mails achteraf vroeg men ons om de tickets van de aangerekende kosten mee te sturen. Dit alles had totaal geen gevolg zodat we nog altijd niets van de extra kosten hebben terug gekregen. Daarom krijgt WIZZ AIR van ons een zwaar onvoldoende.
    Vandaag lees ik dan bij het financieel nieuws dat WIZZ AIR weeral meer winst maakt dan de vorige jaren. Met zo'n praktijken is dat niet moeilijk!!!!

    Zwakke punten
    Zeer slechte service in Budapest met onze problemen bij het inchecken

    Door Roger op 31 mei 2019 Reageer
  • Van Eindhoven naar Boedapest gevlogen. Probleemloos! Goede communicatie via mail en app. Duidelijke regels, vriendelijk personeel.

    Sterke punten
    Goedkoop, fijne app

    Zwakke punten
    Geen

    Door M. Peerbooms op 13 mei 2019 Reageer
  • ik ben naar Budapest vanuit Eindhoven gevlogen en terug. Helaas vertrekt de reis te vroeg 's morgens, aangezien dat ik op het noorden woon, moest ik in het hostel in Eindhoven overnachten. Jammer dan Wizzair geen rekening houdt met de bewoners van andere delen van NL (en de klote vliegveld Eindhoven is 's nachts gesloten). Terug ook 's morgens, op tijd vertrokken en aangekomen. Ik heb nauwkeurig handbagage voorschriften gehouden (geen grote bagage) en stipt 2 uur voor vertrek bij vliegveld aanwezig was, daarom heb geen problemen ondervonden.
    ik lees hier dat personneel niet glimlacht, maar dat heeft niets te maken met service! Bovendien, de mensen van oost-europa hebben andere kultuur, en glimlachen zonder reden komt niet in hun kultuur voor. Ik vond het personneel heel aardig.

    Sterke punten
    goedkoop

    Zwakke punten
    ongeschikte vertrektijden en weinig beenruimte

    Door Alexandra op 23 maart 2019 Reageer
  • Al meerdere keren met Wizzair gevlogen .
    Ben zeer tevreden ! In september naar Kutaisi.

    Sterke punten
    Als je het een beetje uitzoekt kun heel goedkoop vliegen . Vriendelijk personeel. Goeie service.
    Je moet echt optijd zijn , alles van tevoren goed geregeld hebben . Daarom vliegt Wizzair stipt optijd.

    Zwakke punten
    Wat beenruimte betreft , het zijn maar een paar uurtjes.

    Door Broer Adema op 12 maart 2019 Reageer
  • Heb deze elders in het Engels geschreven en kopieer/plak het aangezien ik niet nog meer tijd kwijt wil aan deze verschrikkelijke luchtvaartmaatschappij (excuses aan de mensen die het niet begrijpen )
    I don't have much to add, since the comments online speak for themselves. My partner and I had to pay 35 euro per person (extra, on top of our tickets and checked-in bags- that we would carry on with any other airline, but we read online that this airline is strict) to check in at the desk, even though we were up at 11:15 (we arrived at 10:45) and our flight was scheduled to leave at 13:10 (and left around 14:00- which for Wizzair is pretty nice). Also, their website makes it look as if you have no option to check in online UNLESS you pay for a seat. I don't care about the seat so I did what I usually do with any other airline and decided I'd be there on time to check in at the desk. What bothers me the most is the way Wizzair treats their customers (usually people flying on a budget and with no other airline to choose from). I have nothing good to say about this airline except for that I made it to my destination in one piece. Just because they're cheap does not mean they shouldn't offer decent service. So now only people with money get to be treated like people? F*ck you Wizzair. Next time I will hitchhike the 1600 km I flew with you. Not even cattle should be treated this poorly. Shame. Shame. Shame on you! Next time please drag me off of your terrible flight like that guy that went viral (United Airlines) so at least I won't lose my bags (!) once I arrive to my destination. Let this be a warning to anyone who likes to be treated with dignity and respect. Choose life. Don't choose Wizzair. Peace

    Sterke punten
    Hun goedkope prijzen zijn geen excuus voor de erbarmelijke service.

    Zwakke punten
    Alles:
    - contact met het personeel
    - de strikte eisen voor de carry-on
    - de absurd hoge prijzen om in te checken op het vliegvleld
    - de vertragingen
    - de manier waarop ze met je omgaan nadat ZIJ jouw spullen kwijt zijn geraakt
    - het feit dat de factuur in een andere taal is... wtf?

    Door FZ op 5 augustus 2018 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Op 4 april werd na 7 uur vertraging onze vlucht geannuleerd. 7 uur lang werd er niet gecommuniceerd nog de reizigers een drankje of versnapering aangeboden terwijl er reizigers flauw vielen. Er werd ons tenslotte een alternatieve vlucht aangeboden op 11 april. Dat was geen optie en we moesten zelf maar een ander alternatief zoeken. Met een taxi naar een ander vliegveld, een hotelovernachting en met een andere maatschappij terug naar huis. Klacht ingediend bij WizzAir met beroep op compensatieregeling. Bijna 3 maanden verder, bellen naar het callcenter a 90ct per minuut en tientallen mails ter rappel. Er wordt niet gereageerd en onze kosten zijn nog steeds niet gecompenseerd. Er wordt niet gereageerd op klachtenformulieren en mails.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Slechte communicatie, geen reactie op mails.
    Lost klachten en claims van reizigers niet op conform het europese verdrag.

    Door Miroslav op 27 juni 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik heb vorige maand een ticket geboekt naar Ohrid op 16 mei 2018(woensdag)heb alles op papier,keek net op de site,vliegen ze ineens niet meer op woensdag ,alleen op maandag en vrijdag,hebben ze mijn ticket naar maandag 14 mei gezet.Weet niet wanneer ,heb geen mail ontvangen ,niks.Ik moet gewoon werken die2 dagen,ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen!!!!!!En wanneer ze van plan zijn om me een mail te sturen.

    Sterke punten
    Geen!!!!!!!

    Zwakke punten
    Veel!!!!!!!!

    Door Kosta op 23 december 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Veel negatiefs gelezen en kan alleen maar afraden met deze maatschappij te vliegen als je lange benen hebt. Het past gewoon niet. Stoelen kunnen niet naar achteren. Tot overmaat van ramp ook nog een dronken agressieve Litouwer voor mij die eiste dat ik mijn benen introk terwijl ik klem zat.

    Personeel had hem moeten weigeren aan boord zomaar ze deden niets. Dit was eens maar nooit weer!

    Sterke punten
    Goedkope tarieven
    Directe vlucht Kaunas-Eindhoven

    Zwakke punten
    Slechte beenruimte
    Personeel herkent geen dronken mensen en serveert ze doodleuk ook nog alcohol.
    Vlucht zomaar zonder opgaaf van reden dag verplaatst waardoor ik extra kosten moest maken voor een hotel. Geen reactie op klacht hierover gekregen

    Door Max op 8 oktober 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Na inchecken ben ik mijn online boarding pass kwijt geraakt. Toen ik bij de gate aankwam moest ik 35,- betalen terwijl ik op de passagierslijst stond als ingecheckt. Na betalen ben ik toegelaten tot de vlucht. Dit voelt als geldklopperij zelfs als ze stellen dat het opgenomen staat in hun algemene voorwaarden.
    Afpersen van reizigers en misbruik maken van de situatie. Wanneer gaat de overheid ooit ingrijpen?

    Sterke punten
    Lage prijs, maar met consequenties.

    Zwakke punten
    instabiele site. Bewust om je geld af te troggelen

    Door Abel op 5 oktober 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Mijn retourvlucht Keulen-Craiova heb ik geboekt met bijbetaling van een extra private service (staat ook op de ticket aangegeven). Dat betekend o.m. dat bij voorrang kan worden ingestapt in het vliegtuig. Hier is een aparte pasagierstoegang voor. Echter werd bij het instappen hiermee geen rekening gehouden. Extra kosten voor niets betaald dus!! Op de vraag waarom dit zo is werd schouderophalend gereageerd. Vanwege een kennelijk incident in het zojuist aangekomen vliegtuig hebben wij als instappende passagiers ruim drie kwartier buiten op een trap moeten wachten zonder te worden geinformeerd over de reden daarvan. Al met al heb ik bij mijn eerste kennismaking met Wizzair een zeer slechte ervaring opgedaan en ga de volgende keer weer lekker met de KLM waar service nog hoog in het vaandel staat en de prijs redelijk is.




    Sterke punten
    Lage vluchtprijs maar dat heeft ook consequenties!

    Zwakke punten
    De betaalde extra service werd in mijn geval niet verleend. Mijn advies: Maak geen gebruik van geboden extra's want dat is weggegooid geld.



























    Door Hans op 18 juli 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Wizz air is echt een low budget vliegtuigmaatschappij, je betaalt voor je vlucht en dat is ook alles wat je krijgt.
    Ook al wordt er op het vliegveld al omgeroepen dat passagiers moeten gaan instappen, de gate is nog niet eens open want het vliegtuig is er nog niet. We vertrokken dan ook te laat en kwamen te laat op de eindbestemming aan. Hier wordt je verder niet over geïnformeerd.
    Het vliegtuigpersoneel spreekt onverstaanbaar Engels als ze de veiligheidsprocedures "uitleggen". Ze checken niet of iedereen zijn gordel heeft vast gemaakt. Als ze langs komen om eten, parfum etc. te verkopen kun je ze op eens wel verstaan.
    De stoelen zijn wel redelijk comfortabel, voor vluchten in Europa van 1 à 2 uur is het goed te doen. De landing is daarentegen niet comfortabel, schokkerig of met een harde dreun.
    Je hoeft geen klantenservice van deze vliegtuigmaatschappij te verwachten. Wanneer je iets aan boord vergeet (oké, mijn eigen fout natuurlijk), wordt je geacht de procedure te volgen en naar de lost & found op het vliegveld te gaan. Ze vergeten echter dat zij degenen zijn die de spullen naar de lost & found moeten brengen, wat dus niet gebeurt.

    Sterke punten
    Je komt op je bestemming aan in een redelijk comfortabele stoel.

    Zwakke punten
    Houdt zich niet aan de vliegtijden, checkt veiligheid van passagiers niet en slechte klantenservice.

    Door Karen op 13 juli 2017 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Wizz Air is een vliegmaatschappij die zich inzet om een zo goedkoop mogelijke vlucht aan te bieden. Dit betekent dat je betaalt naar mate je gebruikt of meeneemt. Dit vind ik een prima idee aangezien je zo zelf op kosten kunt besparen.

    Helaas geldt dit niet voor mensen die denken dat vliegen vanzelfsprekend luxe is en dat alles maar moet kunnen. Een 2 cm te grote koffer is inderdaad 2 cm te groot. En als je slim genoeg bent om een ticket te boeken ben je ook slim genoeg om even je koffer op te meten (dit is belangrijk). En om een upgrade te doen die je rond de 14 euro kost (heen en terug) waardoor die koffer misschien wel mee mag.

    Ik ben van Nederland naar Litouwen gevlogen en weer terug.
    Op de heenweg heel stipt vertrokken (op de minuut!) en op de terugweg hadden we slechts twee minuten vertraging.
    Ik had geen problemen met de bagage.
    De vlucht was prima. Geen technische problemen of turbulentie. Het personeel was kordaat maar vriendelijk en sprak goed Engels.
    Ik ben niet in de toiletten geweest en heb dus geen mening over de hygiëne. Hetzelfde geldt voor kindvriendelijkheid (heb geen kinderen) en eten en drinken (heb niks aan boord genuttigd).
    Voor iemand die 185 cm lang is, kan de beenruimte als krap worden ervaren.
    Voor de rest was het allemaal prima en zou ik Wizz Air zeker willen aanraden.

    Advies:

    Let erop dat Wizz Air een budget maatschappij is. Wil je liever (of kun je) niet alles zelf regelen (ticket, boarding pass, bagage, juiste naam op paspoort invoeren of simpelweg met een computer overweg kunnen), doet dit dan ook niet. Kies dan (bijvoorbeeld) voor een vakantiebureau waar je binnen kan lopen of een afspraak kan maken. Zij kunnen je met alles helpen zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

    Kun je wel alles zelf regelen en ben je bereid om de kleine lettertjes te lezen, dan is Wizz Air een prima maatschappij voor jou.

    Sterke punten
    Op tijd, betrouwbaar, goedkoop, duidelijke regels, zelf boarding pass printen.

    Zwakke punten
    Weinig beenruimte maar gaat nog voor korte vluchten.

    Door Jan Mulder op 31 maart 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Hulp wordt niet of nauwelijks geboden bij iets afwijkends. Ik heb en vlucht besteld en het online boekingsprogramma vult automatisch mijn naam in omdat ik sta ingelogd. Met geen mogelijkheid kan ik deze naam wijzigen in die van mijn vrouw. Voor haar is de reis immers bedoeld.
    Dan maar hun call center bellen. Minutenlang wachten en vervolgens wordt de verbinding verbroken. Alles bij elkaar heb ik meer dan een uur geprobeerd om ze te pakken te krijgen, maar iedere keer gebeurde precies hetzelfde. Verbroken verbinding na 5:39 min.
    Twee dagen later nogmaals geprobeerd en er gebeurd exact hetzelfde!
    Twitter nagekeken en als je ziet hoeveel mensen hetzelfde mee maken?! Een e-mail adres hebben ze niet. Ik verdenk ze van opzet want naar hen toe bellen kost belachelijk veel.
    Niet doen dus. En daarmee bedoel ik: boeken bij Wizz Air. Er zijn genoeg beter alternatieven. Gelukkig!

    Sterke punten
    Lage prijzen

    Zwakke punten
    Heel slechte service
    Onbereikbaar Call center
    Hoge prijzen voor wijzigingen
    Hoge prijzen om call center te bellen
    Weinig beenruimte
    Voor elke aanvulling betaal je een hoge extra prijs.
    Voor annuleren betaal je 60,--. Dit vaak hoger dan de reis zelf.

    Door Jo Dijcks op 22 februari 2017 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik heb vrij regelmatig met WizzAir gevlogen (EIN-SOF en vice versa) en eigenlijk altijd extra beenruimte besteld. De laatste keer heb ik echter een "normale" stoel besteld en dat was geen succes. Zelfs een kaboutertje zou nog last van claustrofobie kunnen krijgen. De stoelen zijn dusdanig ontworpen om zoveel mogelijk in het vliegtuig te kunnen proppen de daarmee de winst te kunnen optimaliseren. De rugleuningen staan kaarsrecht omhoog en het is onmogelijk enigszins comfortabel te kunnen zitten. Gewoon een ramp. Ik snap die low-budget maatschappijen echt niet. Maak die plaatsen nou gewoon eens comfortabel (+25% extra ruimte) en reken dan desnoods 25% extra. Zeker weten dat je meer klanten aantrekt en meer kan verdienen. Voor de rest is het wel te doen, alhoewel je echt voor álles moet bijbetalen. Prijs met andere maatschappijen maakt dan eigenlijk niet zoveel meer uit. Maar de andere maatschappijen zijn ook niet veel beter. Het is eigenlijk allemaal drama. En ze zouden het cabinepersoneel misschien iets meer moeten betalen want het lijkt erop dat ze het héél zwaar hebben bij WizzAir. En een cursus Engelse uitspraak voor het personeel is wellicht geen slecht idee. Het is dat ik de standaard teksten vaak gehoord heb en daarom ongeveer weet wat ze zeggen.

    Sterke punten
    Soms goede tijden

    Zwakke punten
    Zo'n beetje alles, de stoelen spannen echter de kroon als het gaat om slecht comfort.

    Door Lars op 13 februari 2017 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Een fijne vliegtuigmaatschappij met vriendelijke hostessen en een goed georganiseerde vlucht.

    Sterke punten
    Uitstekende vliegtuigmaatschappij

    Zwakke punten
    Jammer dat de mensen niet klapten bij het neerkomen van het vliegtuig. Volgende keer beter!

    Door Seppe op 29 januari 2017 Reageer (2 reacties)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Nu voor de vierde keer met Wizzair: Eindhoven Cluj en terug. Als je alles doet zoals ze instrueren, dan loopt het prima. Goede ervaring. Aanrader.

    Sterke punten
    Op tijd! Ze doen er erg hun best voor. Cabincrew is goed. Het geheel geeft een professionele uitstraling. Ik kan vergelijken met KLM Delta Avianca Lufthansa.

    Zwakke punten
    Dat gedoe met die bussen, maar ja wat wil je.

    Door jan zwart op 15 oktober 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • We hadden via internet 3 retour tickets Eindhoven Boedapest besteld. Op een gegeven moment kregen we het bericht dat we de tickets moesten bevestigen en uitprinten.
    Talloze malen geprobeerd, maar internetsite viel telkens uit of als we wat aanklikte gebeurde er niets. Gevolg geen tickets op papier kunnen uitprinten.
    Op vliegveld kregen we doodleuk te horen dat we € 35,== pp moesten bijbetalen. Protest hielp niet want we hadden printscreen moeten maken (dit kan niet want site reageerde niet).

    Het gevolg van dit alles is dat je dit probleem ook hebt als je retour komt want deze hadden we niet op papier.
    We hebben dit opgelost door met 2 personen 3 uur lang te blijven proberen om de retourtickets op papier te krijgen. Met behulp van het hotel uiteindelijk geprint en dus € 135,== bespaard. Ik verdenk er Wizz-air ervan dat ze expres hun internetsite instabiel hebben gemaakt, zodat je online tickets niet of zeer moeilijk kunt uitprinten. Wij hebben nu € 135,== bijbetaald op een totale ticketprijs van € 280,==. Als we niet onze zoon bij ons gehad dan waren we € 210,== extra kwijt geweest op de ticketprijs van € 280,==.

    Waarschuwing aan een ieder zorg bij online boeking dat je papieren tickets hebt en als dit niet via de computer kan bellen en alle bewijzen bewaren.

    Sterke punten
    GEEN

    Zwakke punten
    Site instabiel, onbeschofte en schaamteloze klant behandeling, het verdienmodel van Wizz-air is mensen extra te laten betalen voor onzinnige en onduidelijke regels
    EEN AFRADER

    Door Gerard op 15 september 2016 Reageer (4 reacties)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Als je goed leest, kost het reizen je geen cent extra. Anders zijn ze onverbiddelijk. Twee keer gevlogen met Wizzair, de tweede keer kreeg ik zelfs gratis een stoel met extra beenruimte aangeboden door de stewardess.

    Sterke punten
    Vlotte afhandeling, heldere info op site.

    Zwakke punten
    Krappe stoelen voor mijn 1.95

    Door Appie op 15 augustus 2016 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Nog nooit zo'n giller meegemaakt. Boeken van de ticket geen probleem, maar dan wil je een andere naam op de ticket hebben.... € 120,-. Krijg een of andere zeer slecht Engels pratende brabbelaar aan de telefoon waar je alles 5x tegen moet zeggen. Begint deze vriend ook nog te verwijten dat mijn Engels slecht is... Cursus Engels voor dummies zou hem goed doen. Werkelijk nog nooit zo'n slechte klantenservice meegemaakt. Eigenlijk kan je dit geen klantenservice noemen, maar een blijfzolangmogelijk aan de lijn service waarbij je fijn 90 cent per minuut uit de zak wordt geklopt.

    Sterke punten
    Kan ik niet opkomen

    Zwakke punten
    - Geen klantenservice
    - Slecht Engels (of wat voor taal het ook was)
    - Behulpzaam, wat is dat?
    - Slecht bereikbaar

    Door Teun op 27 juni 2016 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • daar stond ik dan op vliegveld Eindhoven We (mijn vrouw en ik) hadden via vakantieveilingen een reis naar Wroclaw geboekt zo,n 3 da gen voor een leuk prijsje.... Op het vliegveld waren onze koffers 2 cm te groot Om toch mee te kunnen moesten we 80 € per persoon bij betalen dus 160 € totaal
    Onze koffer hadden de normale vliegtuig bagage maat maar Wizzair hanteerde een eigen standaard die niemand had!!! Zo is mijn vakantie verpest en extra duur geworden....

    Sterke punten
    De kunst om geld uit je zak te kloppen

    Door Groenendaal op 25 april 2016 Reageer (4 reacties)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • vlucht brussels south - boedapest 2personen geen problemen met koffers. 1 grote koffer en 1 handbagage.
    Terugvlucht bijbetalen voor dezelfde handbagage 45€ terwijl die paste in het bagage meettoestel in Brussels south. bij aankomst terugvlucht opgemerkt dat de bagage moet doorzocht zijn geweest want schade aan kofferslot en gedeelte bagage verdwenen.

    Sterke punten
    geld aftroggelen, klanten bestelen

    Zwakke punten
    ondermaatse service over gans de lijn

    Door kurt op 24 februari 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik heb tot nu toe twee keer met WizzAir van Eindhoven naar Boekarest (en terug) gevlogen. Zitplaatsen zijn wat je kunt verwachten van een goedkope luchtvaartmaatschappij: verschrikkelijk. De eerste keer kwam ik Roemenië bijna niet binnen, omdat ik geen begeleider bij me had (ik was 17, dat moet oud genoeg zijn om alleen te vliegen en daar had ik nog nooit problemen mee gehad). Na ongeveer 10 minuten bood er iemand aan om te doen alsof hij mijn voogd was en kon ik gelukkig verder. Toch best wel vreemd.

    De tweede keer verliep beter, totdat de administratiekosten me opvielen. 16 euro aan administratiekosten? Dat is echt belachelijk veel.

    Sterke punten
    - Goedkoop
    - Vliegt vanuit Eindhoven

    Zwakke punten
    - Ik word nog steeds als een kind behandeld, ook al heb ik het recht om alleen te reizen.
    - Veel te hoge administratiekosten
    - Hoge prijs voor extra bagage, voor een 23kg koffer retour al 56 euro kwijt (ik hou het maar bij mijn rugtas)
    - Zitplaatsen zijn niet zo prettig

    Door Ellen op 6 januari 2016 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • ik kocht het kleinste koffertje in de winkel
    zonder de wieltjes 40 cm met 44 cm
    aan de check moesten we 35 euro p persoon betalen omdat ze de instapkaart niet wilden printen ik had nochtans mijn code mee en waren 2 u en 1/2 te vroeg daar.
    de laatste controle moest ik 40 euro boete betalen zogezegd mijn koffertje 2 cm te hoog paste nochtans perfect in hun ijzeren meettoestel
    bij het terug komen hbbn ze weer gemeten toen waren de afmetingen ok
    niets moeten bij betalen raar want er zat toen meer in.......
    VOOR MIJ NOOIT NOG LOW COST MEER
    WIZZ AIR SHIT AIR
    Plus nog zo ver afgelegen
    deze vlucht koste mij meer;
    40 euro boete voor valies
    35 euro instapkaart
    80 euro parking auto 30 euro benzine

    Sterke punten
    geen goedkoop slechte koop

    Zwakke punten
    alles onvriendelijk ZE KENNEN ALLEEN HET WOORD BETALEN ...BETALEN
    SALUT WIZZ AIR NOOIT MEER

    Door WAMPERS op 29 december 2015 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Personeel Eindhoven AirPort is bijzonder arrogant en beveelt je handbagage bij te betalen na (werkelijk) 1,5 cm overschrijding qua lengte koffertje. Opdracht van Wizzair werd gezegd. Dieven en nog arrogant ook.

    Ik ben frequent flyer maar dit is mijn laatste vlucht met deze walgelijke maatschappij.

    Sterke punten
    Geen / none

    Door Emile op 19 november 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.



Bezoek Wizz Air

Schrijf je eigen review over Wizz Air