Wizz Air

Wizz Air is een Hongaarse low-fare luchtvaartmaatschappij gericht op Centraal-Europa. De maatschappij opereert volgens het no frills-concept.


Wizz Air Video


Wizz Air Reviews

    Verzetten vlucht door wizzair

    Ik heb vorige maand een ticket geboekt naar Ohrid op 16 mei 2018(woensdag)heb alles op papier,keek net op de site,vliegen ze ineens niet meer op woensdag ,alleen op maandag en vrijdag,hebben ze mijn ticket naar maandag 14 mei gezet.Weet niet wanneer ,heb geen mail ontvangen ,niks.Ik moet gewoon werken die2 dagen,ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen!!!!!!En wanneer ze van plan zijn om me een mail te sturen.

    Sterke punten
    Geen!!!!!!!

    Zwakke punten
    Veel!!!!!!!!

    Wizzair is een ware OPLICHTER

    een typische "lowcost shit" waar maatschappij het meeste verdient aan kleine lettertjes en in het nauw gedreven passagiers waarbij ment telkens grote bedragen bij moet betalen. SLECHT, SLECHT en nog ens SLECHT (mijn schadepost is 670eur en vernielde vakantie en ik heb niet gevlogen).

    Wizzair verdient het meest aan het veerkoop vd tiockets zonder de passagier daadwerkelijk vervoerd te hebben.
    NUL service, NUL begeleiding vd passagiers, NUL coulance, NUL redelijkheid.
    WEL: baggage (alsnog mee en in de cabine) 60eur/koffer (plus reeds via internet betaalde 20eur=80eur, ofwel 160eur voor 2 koffers)
    WEL: "missed flight fee"(voor re-directing naar een andere vlucht): 70eur/pp/vlucht
    WEL: "seat protection fee"(geld die men niet terug krijg bij een niet gerealiseerde vlucht, ongeacht de reden): 80eur/pp/vlucht
    WEL: ERG dure airport check in(koffer 35eur/ipv 20eur via internet, persoon b25eur voor klein lullig kaartje)
    WEL: geen bagage geld terug bij een niet gerealiseerd vlucht (dat noemen zij dan "services"
    WE": "service balie medewerkers" die gene service verlenen maar allene extra geld voro Wizzir innen voor elke ongemak dir een passagier moet ondergaan (alleen 1 uurtje naast de zogeheten "servicebalie" staan en meeluisteren levert een lange "passagiersellendelijst" op. In geen enkel geval is iets anders gebeurd dan dat passagier iets extra's moest betalen om alsnog te kunnen vliegen.
    Een CLAIM indienen is een ware kunst: nergens op de website van WIzzair kan men"complain" of "claim" als zodanig vinden, pas na het bellen naar call-centre (90cent/min, minimaal 5eur/gesprek is mijn ervaring) ontdekt mendat helemaal onderaan bij "contact us" een link in ene tekst staat waar men een claim op kan maken: dus Wizzair "voldoet" voor de schijn naar de wet, in prkatijk moet men hemel en aarde bewegen om doodgewone claim in te diene. Op het vliegveld Eindhoven kan dit niet, zelfs een bevestiging van gemiste vlucht is onmogelijk te krijgen (WIzzair laat geen sporat achter).

    Eindhoven vliegveld heeft 2-3 service-balie medewerkers (die dan niet al te aardig zijn en zelfs info over "waar is de gate" niet willen geven, wellicht instructie van WIzzair) , wel op elke hoek prominent aanwezige beveiligingsmedewerkers die ge?rriteerde en bedrogen passagiers op moeten vangen: oma's die voor 40eur een vlucht geboekt hebben en dan 50eur/pp ter plekke bij moeten betalen om alsnog mee te kunnen ("airport check in), gezinnen met kinderen die net 1-2 min te laat varen en niet opgeroepen waren, mensen die aansluiting missen en toch "missed flight fee" thv

    Sterke punten
    geen - alleen LOGO en reclame - leuke roze en paarse lettertjes, geslaagde "grafic design".

    Zwakke punten
    service, integritet....alles.

    E-mail adres

    Hallo weet iemand soms het e-mail adres van wizz air?
    Krijg geen contact via de telefoon en nergens staat er een e-mail adres.
    Alvast bedankt!

    oplichters

    :-((((((((((((

    Sterke punten
    WIZZ weet niet wat een sterk punt is!

    Zwakke punten
    Te veel om op te noemen
    Maar ff mijn verhaal...
    Het zijn maar oplichters!
    Inchecken met alleen initialen blijkt na 15 keer nu niet meer goed te zijn! Je tickets mag je maar als behang gebruiken... wel met de optie om nieuwe ter plekke te kopen voor zo', 3 x de betaalde prijs!
    Je zou maar naar een begrafenis moeten gaan... De dode zou zich in zijn graf omkeren!
    Nou WIZZ, ik wens jullie bezoek van de luchtvaartautoriteiten! Jullie gaan het net zo ver schoppen als Esyjet! Jammer voor alle gestrande passagiers!
    Jullie schamen je toch niet voor het plunderen van mijn portemonnaie! Dat jullie maar stikken in onze zwaar verdiende centjes!

Bezoek Wizz Air

Schrijf een review