Wizz verkoop gewoon meer stoelen dan er in een vliegtuig zitten in de hoop dat er een paar niet komen opdagen en anders laten ze gewoon een paar mensen staan.
Sterke punten Die zijn er echt niet voor de klant.
Ik kan kiezen tussen 1 t/m 5 sterren maar 1 is echt te veel, deze criminele organisatie moet verboden worden!!
Zwakke punten Echt alles, er is echt niets positiefs te melden.
Je kan aan de reviews met 5 sterren gewoon zien dat die door Wizz air zijn geplaatst, staat vol met praktische informatie.
Wizz probeert zijn klanten tegen zich te keren
Met z’n vieren rij één geboekt maar doodleuk op rij 27 gezet zonder uitleg en zonder terugbetaling van 156 euro.
Bellen mailen chatten enz, niets werkt…
In mei al precies het zelfde meegemaakt.
Ik ga NOOIT meer met Wizz, ik ga nog liever lopen.
Seats are terrible, flights mostly late, but besides that I booked airport parking via Wizzair website, paid €130 for this. I never got parking info, so at the airport (Eindhoven) I had to book again myself for another €130. They work with Parkvia and both parties point at eachother for the mistake, I can not get my money back, email is every time the same message and on the phone they just hang up. Both Wizzair and Parkvia are terrible. Do not use them
Goedkoop is duurkoop. Het is de slechtste maatschapij die er is standard breken ze 10 procent te veel tickets met gevolgen dat je gewoon geen steel heb. Nooit meer. Je kan olk geen auto 2 x verkopen of je huis. Kanker bedrijf.
Kupio sam povratnu kartu(Eindhoven -Banja Luka)prilikom povratka nisam mogao online da cekiram kartu(iz meni nepoznatih razloga)na aerodromu su mi rekli da oni nista ne mogu da urade(osoblje wizzaira)jedino sko platimo €40 da je moguce cekirati kartu.obicni lopovi i prevaranti
Het is in principe een goedkope firma, dus natuurlijk is de service en alles slecht. Echter, ditmaal wisten ze me nog een keer extra te pesten: Tijdens het boeken van een vlucht via de PC kwam een boodschap naar voren dat ik werd aangezien voor een bot (een automatisch script dat, zonder menselijke interventie, een webpagina bezoekt). Hierdoor werd echter ook stiekem €80 aan de prijs toegevoegd! Voordat we boekten belde ik de klantendienst, en die zei opnieuw te beginnen - echter, omdat ik nog een tegoed had staan van een vorige keer, moest ik betalen. En deze €80 kreeg ik niet meer terug. Het zijn oplichters die je op allerlei manieren proberen een poot uit te draaien.
Zwakke punten Slechte service, slechte klantenservice, website die je probeert op te lichten en geld afhandig te maken.
GOEDKOOP IS DUURKOOP!
Slechte en onduidelijke service en €300,- aan extra onvoorziene kosten zoals handbage €220,- extra en inchecken boardingpas bij de balie +€80,- inchecken boardingpas (daarnaast 6x vlucht verlaat en opgeschoven en 5u voor niks eerder aanwezig). Veruit minder dan 1 ster waardig
1 star is too much for WizzAir!!! We were at the airport on time, we passed by the control and a guy came and said that he closes the gate at that moment... We were there with more 3 persons and a BABY, asking to go forward... in front of us we saw people climbing on the stairs and going in the plane. But this guys were so serious that it's impossible to pass forward because the door of the plane was already closed... like 25 minutes before the departure 😀 untill we saw people still go in... So our tickets were 350€... gone! Our vacation, also gone...! Just like this, because of the decision of some stupid boy... it was about 1second.... Don't buy tickets from WizzAir!!!
Cabinekoffer(40x30x20) meegenomen , volgens hun website gratis maar bij boarden 30€ extra moeten betalen omdat koffer ‘te groot’ was. Pure oplichterij.
Sterke punten Low cost als je geluk hebt
Zwakke punten Ongeveer alles, voortdurend vertragingen en extra kosten.
Ik voel me opgelicht!! 40 euro extra betaald voor het inchecken op de vliegveld! Op de boekingsbevestiging stond er geen extra info dat het zo veel geld extra kost maar wel 10 andere reclames waar niemand interesse in heeft! Totaal niet klanten vriendelijk!
Online free check in was not possible because of some intentional technical errors and at airport I had to pay for check in 40 euro. On digital invoice I received later it says that I payed 35 euro for check in... Many other passengers from that flight had the same problem. Their staff is rude and pretend that they didn't know about that errors their site gives. In reality this is the way they work, by deceiving and scamming people.
They don't return all the money for their cancelled flights. From 205 euro payed I
received back 65 euro.
Door motor problemen voor onze terugreis zijn we 1 dag later terug gevlogen.
Een verzoek voor vergoeding volgens de European regulation 261/2004 wordt structureel niet beantwoord. Tijdens de vertraging was er totaal geen communicatie over een extra overnachting etc. Helpdesk medewerkers zijn slecht bereikbaar en onbeschoft. U bent gewaarschuwd !!
Sterke punten Geen
Zwakke punten Geen communicatie, geen klantbeleving, totaal geen service.
Door motor problemen voor onze terugreis zijn we 1 dag later terug gevlogen.
Een verzoek voor vergoeding volgens de 'European regulation 261/2004' wordt structureel niet beantwoord. Tijdens de vertraging was er totaal geen communicatie over een extra overnachting etc.
Helpdeskmedewerkers zijn slecht bereikbaar en onbeschoft. U bent gewaarschuwd !!
Zwakke punten Geen communicatie, geen klantbeleving, totaal geen service.
ÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂðk heb via mytrip WizzAir tickets gekocht. Mij werd niet meegedeeld dat ik online moest inchecken en anders 40 euro incheckingskosten per ticket moest betalen op de luchthaven (160 euro extra moeten betalen). Dit doen ze express, ze delen dit niet mee, voor mensen die geen ervaring hebben met WizzAir worden hier de dupe van. ÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂðk denk dat dit een opgezet spel is. ÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂðk heb dit meegedeeld, maar kreeg niets terug. na mijn klacht en vlucht kreeg ik opeens wel alle info en details.
Erg slechte maatschappij, niet klantgericht, nul communicatie. Vlucht vertraagd: geen update, geen uitleg, geen idee hoe lang vertraging duurt.
Online inchecken dramatisch.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Onbetrouwbaar, onbereikbare customer support, vee vervoer
Vlucht in mei van Eindhoven naar Sofia geboekt. Corona, dus inreisverbod. Gemaild met Wizzair en geen reactie gekregen. Door inreisverbod onmogelijk om naar Bulgarije te vliegen. Wizzair maakt misbruik van situatie en steekt geld voor betaalde ticket gewoon in eigen zak. Geen recht op resititutie of voucher of omboeken. Deze hufterige behandeling van klanten is beneden alle peil. Andere luchtvaartmaatschappijen behandelen je tenminste coulant met voucher of resititie, maar Wizzair heeft domweg schijt aan zijn klanten en harkt al het geld binnen. Kortom, ik boek hier nooit meer en roep iedereen op Wizzair vanaf nu te boycotten.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Schofterige behandeling van klanten. Maakt misbruik van de corona-crisis.
Oplichters! ik heb een reis geboekt naar Bosnie. Alleen mag je er in met een Bosnisch Paspoort, helaas heb ik die niet.
Wizz air gebeld, maar ze denken totaal niet mee met hun klanten. Zij zeggen wij vliegen wel dus je moet annuleren, maar je krijgt geen vergoeding. Dit is hoe zij geld willen verdienen door mensen op te lichten
Criminele organisatie
Wizz verkoop gewoon meer stoelen dan er in een vliegtuig zitten in de hoop dat er een paar niet komen opdagen en anders laten ze gewoon een paar mensen staan.
Sterke punten
Die zijn er echt niet voor de klant.
Ik kan kiezen tussen 1 t/m 5 sterren maar 1 is echt te veel, deze criminele organisatie moet verboden worden!!
Zwakke punten
Echt alles, er is echt niets positiefs te melden.
Je kan aan de reviews met 5 sterren gewoon zien dat die door Wizz air zijn geplaatst, staat vol met praktische informatie.
Waardeloos
Wizz probeert zijn klanten tegen zich te keren
Met z’n vieren rij één geboekt maar doodleuk op rij 27 gezet zonder uitleg en zonder terugbetaling van 156 euro.
Bellen mailen chatten enz, niets werkt…
In mei al precies het zelfde meegemaakt.
Ik ga NOOIT meer met Wizz, ik ga nog liever lopen.
Zwakke punten
Kan GEEN contact krijgen
Bad, very customer unfriendly
Seats are terrible, flights mostly late, but besides that I booked airport parking via Wizzair website, paid €130 for this. I never got parking info, so at the airport (Eindhoven) I had to book again myself for another €130. They work with Parkvia and both parties point at eachother for the mistake, I can not get my money back, email is every time the same message and on the phone they just hang up. Both Wizzair and Parkvia are terrible. Do not use them
Worst company ever
Made me pay for the luggage twice after I came to poland after someone in my family committed suicide.
Sterke punten
idiots
Zwakke punten
horrible
waardeloos
moesten 180 euro extra betalen voor in-checken omdat de app niet werkte! customer services doet niet alleen maar verwijzen naar claim-form.
Zwakke punten
slechte customer service
slechte app
Oplichters
Goedkoop is duurkoop. Het is de slechtste maatschapij die er is standard breken ze 10 procent te veel tickets met gevolgen dat je gewoon geen steel heb. Nooit meer. Je kan olk geen auto 2 x verkopen of je huis. Kanker bedrijf.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles
Prevaranti
Kupio sam povratnu kartu(Eindhoven -Banja Luka)prilikom povratka nisam mogao online da cekiram kartu(iz meni nepoznatih razloga)na aerodromu su mi rekli da oni nista ne mogu da urade(osoblje wizzaira)jedino sko platimo €40 da je moguce cekirati kartu.obicni lopovi i prevaranti
WizzAir = oplichter
Het is in principe een goedkope firma, dus natuurlijk is de service en alles slecht. Echter, ditmaal wisten ze me nog een keer extra te pesten: Tijdens het boeken van een vlucht via de PC kwam een boodschap naar voren dat ik werd aangezien voor een bot (een automatisch script dat, zonder menselijke interventie, een webpagina bezoekt). Hierdoor werd echter ook stiekem €80 aan de prijs toegevoegd! Voordat we boekten belde ik de klantendienst, en die zei opnieuw te beginnen - echter, omdat ik nog een tegoed had staan van een vorige keer, moest ik betalen. En deze €80 kreeg ik niet meer terug. Het zijn oplichters die je op allerlei manieren proberen een poot uit te draaien.
Zwakke punten
Slechte service, slechte klantenservice, website die je probeert op te lichten en geld afhandig te maken.
GOEDKOOP IS DUURKOOP
GOEDKOOP IS DUURKOOP!
Slechte en onduidelijke service en €300,- aan extra onvoorziene kosten zoals handbage €220,- extra en inchecken boardingpas bij de balie +€80,- inchecken boardingpas (daarnaast 6x vlucht verlaat en opgeschoven en 5u voor niks eerder aanwezig). Veruit minder dan 1 ster waardig
Gate closes
1 star is too much for WizzAir!!! We were at the airport on time, we passed by the control and a guy came and said that he closes the gate at that moment... We were there with more 3 persons and a BABY, asking to go forward... in front of us we saw people climbing on the stairs and going in the plane. But this guys were so serious that it's impossible to pass forward because the door of the plane was already closed... like 25 minutes before the departure 😀 untill we saw people still go in... So our tickets were 350€... gone! Our vacation, also gone...! Just like this, because of the decision of some stupid boy... it was about 1second.... Don't buy tickets from WizzAir!!!
Oplichters
Cabinekoffer(40x30x20) meegenomen , volgens hun website gratis maar bij boarden 30€ extra moeten betalen omdat koffer ‘te groot’ was. Pure oplichterij.
Sterke punten
Low cost als je geluk hebt
Zwakke punten
Ongeveer alles, voortdurend vertragingen en extra kosten.
Oplichters
Ik voel me opgelicht!! 40 euro extra betaald voor het inchecken op de vliegveld! Op de boekingsbevestiging stond er geen extra info dat het zo veel geld extra kost maar wel 10 andere reclames waar niemand interesse in heeft! Totaal niet klanten vriendelijk!
Scammers
Online free check in was not possible because of some intentional technical errors and at airport I had to pay for check in 40 euro. On digital invoice I received later it says that I payed 35 euro for check in... Many other passengers from that flight had the same problem. Their staff is rude and pretend that they didn't know about that errors their site gives. In reality this is the way they work, by deceiving and scamming people.
They don't return all the money for their cancelled flights. From 205 euro payed I
received back 65 euro.
Zwakke punten
Scammers
Pas op voor Wizz Air
Door motor problemen voor onze terugreis zijn we 1 dag later terug gevlogen.
Een verzoek voor vergoeding volgens de European regulation 261/2004 wordt structureel niet beantwoord. Tijdens de vertraging was er totaal geen communicatie over een extra overnachting etc. Helpdesk medewerkers zijn slecht bereikbaar en onbeschoft. U bent gewaarschuwd !!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Geen communicatie, geen klantbeleving, totaal geen service.
Pas op voor Wizz Air
Door motor problemen voor onze terugreis zijn we 1 dag later terug gevlogen.
Een verzoek voor vergoeding volgens de 'European regulation 261/2004' wordt structureel niet beantwoord. Tijdens de vertraging was er totaal geen communicatie over een extra overnachting etc.
Helpdeskmedewerkers zijn slecht bereikbaar en onbeschoft. U bent gewaarschuwd !!
Zwakke punten
Geen communicatie, geen klantbeleving, totaal geen service.
160 euro extra betaald!
ÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂðk heb via mytrip WizzAir tickets gekocht. Mij werd niet meegedeeld dat ik online moest inchecken en anders 40 euro incheckingskosten per ticket moest betalen op de luchthaven (160 euro extra moeten betalen). Dit doen ze express, ze delen dit niet mee, voor mensen die geen ervaring hebben met WizzAir worden hier de dupe van. ÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂðk denk dat dit een opgezet spel is. ÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂðk heb dit meegedeeld, maar kreeg niets terug. na mijn klacht en vlucht kreeg ik opeens wel alle info en details.
Sterke punten
Mensen in zak zetten
Dramatisch
Erg slechte maatschappij, niet klantgericht, nul communicatie. Vlucht vertraagd: geen update, geen uitleg, geen idee hoe lang vertraging duurt.
Online inchecken dramatisch.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Onbetrouwbaar, onbereikbare customer support, vee vervoer
Beneden alle peil
Vlucht in mei van Eindhoven naar Sofia geboekt. Corona, dus inreisverbod. Gemaild met Wizzair en geen reactie gekregen. Door inreisverbod onmogelijk om naar Bulgarije te vliegen. Wizzair maakt misbruik van situatie en steekt geld voor betaalde ticket gewoon in eigen zak. Geen recht op resititutie of voucher of omboeken. Deze hufterige behandeling van klanten is beneden alle peil. Andere luchtvaartmaatschappijen behandelen je tenminste coulant met voucher of resititie, maar Wizzair heeft domweg schijt aan zijn klanten en harkt al het geld binnen. Kortom, ik boek hier nooit meer en roep iedereen op Wizzair vanaf nu te boycotten.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Schofterige behandeling van klanten. Maakt misbruik van de corona-crisis.
Hier niet boeken
Oplichters! ik heb een reis geboekt naar Bosnie. Alleen mag je er in met een Bosnisch Paspoort, helaas heb ik die niet.
Wizz air gebeld, maar ze denken totaal niet mee met hun klanten. Zij zeggen wij vliegen wel dus je moet annuleren, maar je krijgt geen vergoeding. Dit is hoe zij geld willen verdienen door mensen op te lichten
Sterke punten
geen
Zwakke punten
alleen maar