TAP Portugal

TAP Portugal is de nationale luchtvaartmaatschappij van Portugal met als basis Lissabon. Het vliegt op bestemmingen in Europa, Afrika en Noord-, Midden- en Zuid-Amerika.

TAP Portugal Video


TAP Portugal Reviews

    Geen tickets kopen hier!

    TAP had onze vluchten geannuleerd maar betalen niet terug (ondanks toezeggingen). Onbeschofte klantenservice. Waardeloos bedrijf!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles, stelletje opichters.

    Boek nooit bij Tap!

    In april 2020 zouden wij met Tap Fly naar Lissabon vliegen. Door de pandemie is dit niet doorgegaan. Wij hebben vanaf dat moment geprobeerd om een passende oplossing te zoeken, maar Tap is amper bereikbaar. Inmiddels hebben we 2 vouchers gekregen, welke aankomende maand aflopen, maar Tap beweert dat wij 1 van deze vouchers hebben gebruikt. Dit is echter niet waar. Opvallend genoeg verschilt het moment dat wij gebruik zouden hebben gemaakt van de voucher, per medewerker die we aan de lijn hebben. Bij de ene medewerker zouden we de voucher in december naar Guadelope hebben gebruikt en bij de ander in maart naar Rome. Beide vluchten hebben wij nooit gemaakt. Tevens is er geen contact mogelijk over de uitbetaling van de andere voucher. Vooralsnog hebben wij geen enkel uitzicht op terugbetaling of contact hierover. Ze reageren niet op social media, nemen beperkt de telefoon op en negeren ons in de chat.
    Ook verwijst Tap ons naar de tussenpersoon. Wij hebben inmiddels met een jurist uitgezocht of dit mag. Juridisch is dit echter volkomen onjuist en is Tap verantwoordelijk voor de terugbetaling en afhandeling van ons probleem. Ze weigeren dit echter te doen.
    Ik raad u aan om nooit bij dit bedrijf te boeken!

    Sterke punten
    Geen!

    Zwakke punten
    Geen communicatie mogelijk! Geven desinformatie! Verschuilen zich achter de tussenpersoon, terwijl dit wettelijk onjuist is! Onbetrouwbaar!

    Boek niet bij Tap!

    In april 2020 zouden wij met Tap Fly naar Lissabon vliegen. Door de pandemie is dit niet doorgegaan. Wij hebben vanaf dat moment geprobeerd om een passende oplossing te zoeken, maar Tap is amper bereikbaar. Inmiddels hebben we 2 vouchers gekregen, welke aankomende maand aflopen, maar Tap beweert dat wij 1 van deze vouchers hebben gebruikt. Dit is echter niet waar. Tevens is er geen contact mogelijk over de uitbetaling van de andere voucher. Vooralsnog hebben wij geen enkel uitzicht op terugbetaling of contact hierover.
    Ik raad een ieder aan, nooit bij Tap te boeken.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Onbereikbare klantenservice
    Valse informatie
    Achterhouden geld
    Zeer slechte service

    TAP Portugal oplichterij

    Ik wil graag mijn verhaal delen over deze vliegmaatschappij. Ze zijn oplichters. Ik heb in januari 2020 vliegtickets online gekocht. Door corona kregen we ongevraagd een voucher en tot de dag van vandaag geen geld terug en ook niet kunnen reizen.
    Ik hoor veel soortgelijke verhalen hierover en wil graag dat deze vliegmaatschappij aangepakt wordt op slechte klantenservice en aan het lijntje houden van klanten.

    Ik hoop dat er iets gedaan kan worden.

    Sterke punten
    Goed in onbereikbaar zijn

    Zwakke punten
    Alles

    Slechte service

    Ticket geboekt naar Brazilie, maar moest gecanceled worden. Geld teruggevraagd via website maar ik krijg een voucher. Extra services welke ik via TAP heb gekocht zoals extra koffers, en een stoel worden vergoed via de verzekeraar. Verzekeraar niet te vinden in de ticket gegevens. Als je na een uur iemand te spreken krijgt weet men ook niet wie de verzekeraar is, terwijl ze de verzekering zelf aanbieden en verkopen met het ticket. Dus het is weer lekker incasseren en geen verantwoordelijkheid nemen of rechten van klanten respecteren. WAT EEN SHITORGANISATIE!!!

    Sterke punten
    Geen moeite doen voor de klant

    Zwakke punten
    Amateurisme.

    Absolutely horrific

    Hi goodafternoon,

    I would really appreciate it if for once someone would contact me. I have sent multiple emails, filled in complaint forms before and even messaged you on facebook and Instagram, but I never get any kind of response. As well I have tried to contact you via phone. I spend almost 250 euros trying to call them.

    My boyfriend and I went from Amsterdam to Cancun and had a transfer in Lisbon. Arriving in Cancun our luggage was missing (both our luggage). I have like I said tried to call TAP many times but each times I was waiting for over 20 minutes. Or I was supposed to be transferred but they actually hung up on me. Sent messages on Facebook, Instagram, contactforms and email, but no response. Swissport was the only one who replied to me after 2 days. They found it back. But the way I was ignored by TAP really bothers me.

    Also we tried to extend our holiday as the first two days we were not able to do anything because of the stress. We emailed, tried to call and filled in a form online. Again.. no response.

    Then we had a text message our flight got delayed, with almost 8 hours.... So apparently they do have our details... why not call us back?

    On our flight back we booked business class and went to the service counter of TAP. Also here they were unable to help us and told us we had to contact you via flytap.com/talk-to-us. So once more I will try....

    During our flight the stewardess of the economy side, constantly bothered us. She was very aggressive towards us and extremely unkind. We told one of the stewards and asked for her name. He did not want to give it to us and went to speak with the lady, He told us she would come and speak with us. She actually did not come to talk with us, so we asked her for her name at the end of the flight ourselves. She did not want to give it.

    We are so unhappy about the way we were treated and disrespected. No way of contacting you and the ignorance,

    Sterke punten
    ??????????

    Zwakke punten
    Everything. Customer service is something they dont know. They delete the negative messages on their social media. They did with mine. Very unpleasant

    Avoid this airline at all costs!!!

    Deeply disappointed and out of pocket.
    TAP Air does not care to customers.
    TAP gives wrong information to customers when they call support.
    Avoid this airline at all costs!!!
    I think people should really avoid flying tap, the worst airline I ever choose in my life as a frequent flyer. It is impossible to get assistance (unless you are ready to wait for about one hour on the phone) because people (in Brazil?) at the call centre do not know what they are there for.

    Sterke punten
    ???

    Zwakke punten
    Just name it, everything!

    Horrible

    Horrible experience. My flight was cancelled without letting me know. No email nor able to get a hold of TAP while calling many different phone numbers and contacting through social media. After finally getting a hold of them, they told me it is indeed cancelled and that I will get a refund. I have been waiting for over 5 months now! They told me they cant do anything for me. I WANT MY MONEY.

    Zwakke punten
    Does not pick up the phone. Long waiting times. Makes it almost impossible to file a complaint through the website. All and all horrible customer service

    TAP komt afspraken niet na

    Vanwege Corona werden 11 tickets geannuleerd die wij met onze familie hadden geboekt van Amsterdam naar Porto. De vlucht was gepland voor 23 april 2020. Ondanks diverse telefoontjes, toezeggingen en indiening klachtformulier hebben we geen cent terug gekregen. Schandalige klantenservice. Totaal niet bereikbaar en komen afspraken niet na.
    Fam Smeets.

    Zwakke punten
    Telefonisch niet bereikbaar en komt afspraken over terugbetaling niet na.

    Klaren MISBRUIKEN

    KLANTEN MISBRUIKEN
    2019-0000646667/SLIMAN EL
    NOOIT MEER. MENSEN KIJK UIT.
    Ik geef een ster omdat de site de optie 0 ster niet heeft. In Fez airport hebben ons gevraagd om de volgende vlucht te nemen in verband met de overboeking. Mijn vrouw, mijn 2 kinderen en ik zouden 400 euro per persoon krijgen ter compensatie als we in Lissabon zijn. Wij zijn akkoord gegaan met hun bod. Omdat we in Lissabon heel weinig tijd hadden bij de overstap in Lissabon, konden wij niet bij de klantenservice van TAP gaan. Bij de aankomst in Orly airport hebben wij geprobeerd de vouchers in te leveren maar mocht het niet. Wij moesten dat via de site van de TAP doen. In het reglement staat dat wij het bedrag van 1600 euro binnen 5 dagen zouden krijgen. Wij zijn nu meer dan 6 maanden aan het wachten nog steeds geen bericht. Klantenservice van de TAP heel vaak gebeld zonder resultaat. Ik gaf aan dat Ik in het Frans wilde spreken kreeg Ik iemand die portugees spreekt. Ik was een klant van de TAP en ik heb vaak collega's, vrienden en familieleden aangeraden om bij de TAP te boeken. Nooit meer. Wat zij doen is MENSEN belazeren om hun problemen van overboekingen op te lossen en daarna ze in de steek laten. Het probleem is dat ik de kinderen heb beloofd om iets leuks te gaan doen met dat geld als zij akkoord zouden gaan met de bod van de TAP. TAP is nul komma nul.
    MENSEN NIET DOEN SVP. TAP KOMEN DE AFSPRAKEN NIET NA. KLANTEN MISBRUIKEN DAT IS WAT ZIJ DOEN.

    Zwakke punten
    Klanten MISBRUIKEN

    Klacht

    Te laat in amsterdam schiphol, dus te laat in Lissabon. Dus geen vlucht naar New York. Dus overnachting in Lissabon, volgende dag pas new york .

    Sterke punten
    ??????????????

    Zwakke punten
    Vertraging , ??? Slecht verstaanbaar .

Bezoek TAP Portugal

Schrijf een review