Onur Air is een low-cost luchtvaartmaatschappij die gestationeerd is in Istanboel, Turkije. De thuisbasis is Luchthaven Atatürk International (IST), Istanbul. In Nederland wordt de naam Komfly gebruikt, in Turkije heeft het bedrijf de naam Onur Air gehouden.
Terugweg vanuit Turkije word ik met mijn rollator uit de rij gehaald en met truck aan boord gebracht. Niet nodig, maar ok. Dan vliegtuig niet ok. Allemaal weer van boord. Weer in die truck. Rollator word niet na gebracht na verzoeken. bijn a 5 uur later vervangend vliegtuig. Maar nu neemt de medewerker de andere gehandicapte mee...maar ik mag niet mee. Onur zou t onderzoeken, maar geeft na heel veel tijd aan, dat ik me had moeten melden voor die service. Een service waar ik niet om gevraagd had.
1 ster is nog te veel!
4 januari gevlogen met deze maatschappij van Hurghada naar Dusseldorf.
5,5 uur is een toestel wat geen voorzien had van ventilatoren bij de zitplaatsen en temperatuur van een 30 graden had en zitplaatsen waar een persoon van 1.76 nog niet normaal kan zitten.
Ergste van alles er was zelfs geen service aan boord en hapje of drankje te verkrijgen.
We hebben al vaak gevlogen hebben geen hoge eigen maar dit sloeg werkelijk nergens op nog niet gesproken over de zure koppen van de bemanning deze leken niet veel plezier in hun werk te hebben!
Sterke punten Absoluut Geen
Zwakke punten zeer onvriendelijk personeel
geen service aan boord
werkelijk geen zitruimte
oude vieze toestellen
erg warm aan boord geen ventilatie
Wij hebben op 27-08-2019 gevlogen met onur air.
We gingen al met 3,5 uur vertraging weg dus dat was al een domper.
Als je dan vriendelijk personeel in het vliegtuig aantreft zou dat al wat vergoeden maar niets was minder waar.
Ze waren zeer onvriendelijk en alles was ze te veel en ging met gezucht en gesteun.
Op een vlucht van bijna 5 uur kregen we een half bekertje drinken (koffie) nou ja water met iets bruinig kleurtje en dat was het dan ook wel.
Het personeel zat veel liever op hun telefoontje te spelen en dat gebeurde dan ook de hele vlucht,aandacht voor gasten was echt ver maar dan ook ver te zoeken.
Dan ook nog de stoelen en je beenruimte het niet te beschrijven hoe slecht en weinig.
het slaat nergens meer op.
Wij zouden met een andere maatschappij vliegen eigenlijk, maar door omstandig heden bij die maatschappij werd
het dus uiteindelijk een vlucht met onur air.
Wij zullen onur air aan niemand aan bevelen en gaan zeker zelf ook nooit maar ook nooit meer vliegen met onur air.
shame
Terugweg vanuit Turkije word ik met mijn rollator uit de rij gehaald en met truck aan boord gebracht. Niet nodig, maar ok. Dan vliegtuig niet ok. Allemaal weer van boord. Weer in die truck. Rollator word niet na gebracht na verzoeken. bijn a 5 uur later vervangend vliegtuig. Maar nu neemt de medewerker de andere gehandicapte mee...maar ik mag niet mee. Onur zou t onderzoeken, maar geeft na heel veel tijd aan, dat ik me had moeten melden voor die service. Een service waar ik niet om gevraagd had.
Sterke punten
het vliegt
Zwakke punten
integriteit, verantwoordelijkheid nemen, klantvriendelijkheid
Slechter is er niet
1 ster is nog te veel!
4 januari gevlogen met deze maatschappij van Hurghada naar Dusseldorf.
5,5 uur is een toestel wat geen voorzien had van ventilatoren bij de zitplaatsen en temperatuur van een 30 graden had en zitplaatsen waar een persoon van 1.76 nog niet normaal kan zitten.
Ergste van alles er was zelfs geen service aan boord en hapje of drankje te verkrijgen.
We hebben al vaak gevlogen hebben geen hoge eigen maar dit sloeg werkelijk nergens op nog niet gesproken over de zure koppen van de bemanning deze leken niet veel plezier in hun werk te hebben!
Sterke punten
Absoluut Geen
Zwakke punten
zeer onvriendelijk personeel
geen service aan boord
werkelijk geen zitruimte
oude vieze toestellen
erg warm aan boord geen ventilatie
Vreselijke maatschapij
Wij hebben op 27-08-2019 gevlogen met onur air.
We gingen al met 3,5 uur vertraging weg dus dat was al een domper.
Als je dan vriendelijk personeel in het vliegtuig aantreft zou dat al wat vergoeden maar niets was minder waar.
Ze waren zeer onvriendelijk en alles was ze te veel en ging met gezucht en gesteun.
Op een vlucht van bijna 5 uur kregen we een half bekertje drinken (koffie) nou ja water met iets bruinig kleurtje en dat was het dan ook wel.
Het personeel zat veel liever op hun telefoontje te spelen en dat gebeurde dan ook de hele vlucht,aandacht voor gasten was echt ver maar dan ook ver te zoeken.
Dan ook nog de stoelen en je beenruimte het niet te beschrijven hoe slecht en weinig.
het slaat nergens meer op.
Wij zouden met een andere maatschappij vliegen eigenlijk, maar door omstandig heden bij die maatschappij werd
het dus uiteindelijk een vlucht met onur air.
Wij zullen onur air aan niemand aan bevelen en gaan zeker zelf ook nooit maar ook nooit meer vliegen met onur air.
Zwakke punten
hebben wij niet ervaren