Al meer dan 32 jaar is China Southern Airlines de grootste luchtvaartmaatschappij van de Volksrepubliek China. Het hoofdkantoor van deze maatschappij bevindt zich op het ultramoderne Guangzhou Baiyun International Airport. China Southern beschikt over een vloot van 413 moderne toestellen en bedient 183 bestemmingen over de hele wereld vanuit een uitgebreid netwerk met Kanton en Beijing als middelpunt. China Southern is onderdeel van SkyTeam.

China Southern Video


China Southern Reviews

  • Na al een paar keer van Amsterdam naar Hong Kong te zijn gevlogen, die telkens weer goed bevielen, nu een enkeltje van Chongqing naar Shenzhen. En ik moet zeggen, nog beter dan ik al gewend was. Meer dan vriendelijk personeel en een zeer prettig toestel. Vrienden van ons die niet op internet hadden ingecheckt werden vanwege ruimtegebrek ingedeeld in Econemy plus. Zij hadden dus nog meer plezier. Voor mij één van de beste maatschappijen die er is.

    Sterke punten
    Mooie en schone toestellen. Vriendelijk personeel.

    Zwakke punten
    Nog niet gezien/meegemaakt

    Door Ed Tettelaar op 20 oktober 2019 Reageer
  • Een verschrikkelijke maatschappij die alle rechten van klanten volkomen negeert. Een vertraging van 14 uur gehad in die ijskoude uitgestorven vluchthaven hal van Guanzhou of hoe dat gat ook mag heten. Vluchtschema spontaan veranderd ter plekke in plaats van wat ik geboekt had, BangkoK- 2.5 uur overstap tijd Guanzhou en dan Schiphol, werd nu via Londen en 14 uur later!! Verder volkomen aan ons lot overgelaten met 3 andere Nederlanders, daar in de steenkoude luchthaven de hele nacht in een temperatuur van 10 graden en niets te eten gehad terwijl we allen van Thailand terug kwamen.

    Eindelijk na 16 uur later in Amsterdam aangekomen blijkt mijn koffer er niet te zijn. Hotel moeten nemen want toen ik klaar was met rapport van mijn vermiste koffer was de laatste trein naar Vlissingen vertrokken. Volgende dag wordik gebeld , koffer terug, zag al direct dat de spanband miste die ik ter herkenning had gebruikt, koffer was twee weken oud en zag dat aan de ritsluiting mijn hangslot was doorgezaagd. Toen ik de koffer opende lag alles overhoop dar en de spanband lag erbij. Ik heb 20 e-mails gestuurd om een klacht in te dienen en uiteraard een schadevergoeding.
    Wordt niet op geantwoord, telefoon nummers zijn allemaal voorzien van een standaard bericht , stuur e-mail
    Ik heb volgende week een gesprek van iemand met klm groundservices over hoe ze te dwingen om mij te woord te staan. In 40 jaar vliegen nooit zoiets onbeschofts meegemaakt!
    Voor iedereen die naar Azie wil, NOOIT bij boeken!!
    En trap niet in de goedkope prijs want met dit soort mensen is de kans van duurkoop heel groot. het regent klachten over de maatschappij en het komt allemaal op het zelfde neer, altijd urenlange vertragingen en dit volk heeft totaal geen medeleven of service.Een grote asociale maatschappij!
    Naar mijn mening moet deze maatschappij verboden worden om hier in Amsterdam te opereren!
    NOOIT MEE VLIEGEN!!!!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Volledig gebrek aan klanten service.
    Spontane vlucht veranderingen.
    Spreken geen woord Engels
    Doen maar wat, altijd super vertragingen, verloren of beschadigde en onwettige toegang tot koffer door slot door vernieling te verwijderen en totale puinhoop na doorzoeking achter te laten!

    Door Gerard op 26 april 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik heb geboekt via de website, in Beijing problemen met mijn ticket (naar Auckland, Nieuw Zeeland). Geen vriendelijke service, 2 opties: terug naar Amsterdam of een nieuw ticket kopen. Ik heb ter plaatse een nieuw ticket moeten kopen a 1180 euro..geen goede start van je vakantie dus.
    Dáárna nog meer gedonder met deze maatschappij: zij veranderen de vluchttijden maar mijn ticket zou 'speciaal'zijn (hier had ik geen weet van) en zodoende kon deze niet meegewijzigd worden met deze vluchttijden. Ik had dus gewoon geen vlucht toe. Ook moeilijk contact te krijgen met de klantenservice. Uiteindelijk heeft een reisbureau mijn ticket terug geregeld maar natuurlijk daarvoor bijbetaald.

    Sterke punten
    non

    Zwakke punten
    service

    Door Heleen op 30 oktober 2013 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Had geboekt en betaald voor een stop over in beijing had een ticket no784-3530976506 op 5 september 2013 bij de desk voor de gate werd mij vertelt dat ik met bagage direct door moest naar mijn bestemming Brisbane,dus 2dagen eerder in Brisbane zonder vervoer en weg geld voor taxi+hotel +dagtocht beijing+taxi vliegveld mijn ervaring met deze CHINEES.

    Door J.den Boer op 26 september 2013 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Absoluut nul coulant naar klant, daardoor gewoon volledig de betaling van ticket kwijt.
    Vanwege verkeerde naamstelling per ongeluk op ticket.

    Sterke punten
    voor geen reden vatbaar

    Zwakke punten
    inhalig asociaal uiterst klant onvriendelijk.

    Door Hans Massop op 8 augustus 2013 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


Bezoek China Southern

Schrijf je eigen review