Upon arrival at the gate in Crete Greece EasyJet employees charged €29 from everyone with an handbag/trolley although it's the standard size approved on their website!!!
This is a scandal, ashame for this airline to earn this way, many of the passengers protested, but they were threatening that they would just leave without us, we were forced to pay for 6 persons €174!!!
Funny thing is that when you paid you could take you trolly on board!
Never again flying with this airline.
Als je een fout maakt bij het boeken en je herstelt deze fout in 5 minuten heb je pech. Je kunt dan voor de tweede keer betalen, want EasyJet weigert iets aan te passen. Aanpassen kan dus niet. Je betaald gewoon twee keer. Bellen lukt ook niet want als je een keer klaagt kom je niet meer binnen bij de help desk!
Waardeloos en schandalig!
Sterke punten INitiele prijs
Zwakke punten Service
Service
Bereikbaarheid
Oplossingsbereidheid
In verband met overlijden van familielid waren wij genoodzaakt een vlucht voor 6 personen te annuleren.. Easyjet bood ons een voucher aan die tot 19 april 2013 geldig zou zijn .Deze voucher had een speciaal referentie nummer en een paswoord.
Toen wij gebruik wilden maken van deze voucher bleek die inmiddels gebruikt te zijn !!. Easyjet weigert verder enige informatie door te geven behalve te vermelden dat het iemand uit Polen betreft die gebruik zou hebben gemaakt van de voucher ??
Ik hier hetzelfde; ik vlieg vrijdag naar berlijn. ik probeer online in te checken maar kom steeds in een loop. het lijkt alsof easyjet (via tix.nl-> ook nooit aan beginnen!) nog in het stenen tijdperk zit. en de ticket is niet eens goedkoop.
ik hou ook mijn hart vast voor vrijdag. eens en nooit meer!
Sterke punten mooie kleur oranje
Zwakke punten slechte service
niet kunnen online inchecken
slechte informatievoorziening op de website
Morgen vlieg ik naar Londen en ik probeer nu online in te loggen. Tot nu toe lukt dat voor geen meter. De website van Easyjet is volkomen ruk en nergens contact informatie te vinden.
Ik hou mijn hart vast voor de vlucht morgen...
Zwakke punten Slechte website
Geen contactinformatie te vinden
Online inchecken werkt niet
Baware always charging extra even for what is paid for!
Upon arrival at the gate in Crete Greece EasyJet employees charged €29 from everyone with an handbag/trolley although it's the standard size approved on their website!!!
This is a scandal, ashame for this airline to earn this way, many of the passengers protested, but they were threatening that they would just leave without us, we were forced to pay for 6 persons €174!!!
Funny thing is that when you paid you could take you trolly on board!
Never again flying with this airline.
Sterke punten
Weinig
Zwakke punten
Proberen overal geld te rekenen
Boeking aanpassen? Nooit doen!
Als je een fout maakt bij het boeken en je herstelt deze fout in 5 minuten heb je pech. Je kunt dan voor de tweede keer betalen, want EasyJet weigert iets aan te passen. Aanpassen kan dus niet. Je betaald gewoon twee keer. Bellen lukt ook niet want als je een keer klaagt kom je niet meer binnen bij de help desk!
Waardeloos en schandalig!
Sterke punten
INitiele prijs
Zwakke punten
Service
Service
Bereikbaarheid
Oplossingsbereidheid
Onbetrouwbaar
In verband met overlijden van familielid waren wij genoodzaakt een vlucht voor 6 personen te annuleren.. Easyjet bood ons een voucher aan die tot 19 april 2013 geldig zou zijn .Deze voucher had een speciaal referentie nummer en een paswoord.
Toen wij gebruik wilden maken van deze voucher bleek die inmiddels gebruikt te zijn !!. Easyjet weigert verder enige informatie door te geven behalve te vermelden dat het iemand uit Polen betreft die gebruik zou hebben gemaakt van de voucher ??
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Onbetrouwbaar.
waardeloze maatschappij
Ik hier hetzelfde; ik vlieg vrijdag naar berlijn. ik probeer online in te checken maar kom steeds in een loop. het lijkt alsof easyjet (via tix.nl-> ook nooit aan beginnen!) nog in het stenen tijdperk zit. en de ticket is niet eens goedkoop.
ik hou ook mijn hart vast voor vrijdag. eens en nooit meer!
Sterke punten
mooie kleur oranje
Zwakke punten
slechte service
niet kunnen online inchecken
slechte informatievoorziening op de website
Het zal mij benieuwen
Morgen vlieg ik naar Londen en ik probeer nu online in te loggen. Tot nu toe lukt dat voor geen meter. De website van Easyjet is volkomen ruk en nergens contact informatie te vinden.
Ik hou mijn hart vast voor de vlucht morgen...
Zwakke punten
Slechte website
Geen contactinformatie te vinden
Online inchecken werkt niet