Reviews van deze auteur

Verkeerde tot geen aanwijzingen leid tot missen vliegtuig

Review over Air Europa

De klacht is dat wij niet goed geinformeerd zijn in de loop naar het inchequen en boarden van vlucht KL 3331 van Ibiza op d.d. 21 oktober 2017naar Madrid om daar de vlucht van Madrid naar Amsterdam te kunnen nemen. Wij hebben bij KLM een retour Amsterdam / Ibiza gekocht Waarna wij In Madrid dienden over te stappen op een KLM vlucht naar Amsterdam.

Wij hebben nergens informatie gevonden over hoe laat we moesten inchecken of boarden. We hebben online willen inchecken bij Air Europa maar dat was niet mogelijk omdat de tickets door KLM bij Air Europa waren gekocht daarom was er een foutmelding op de site van Air Europa .Wij hebben gebeld met Air Europa en zij melden ons dat wij niet online kunnen inchecken.

Wij zijn niet geinformeerd over de tijd van inchecken en van boarden. De vertrektijd van de vlucht op 21-10-2017 was 15.10 uur. Wij waren in de hal bij de incheckbalie van Air Europa om 14.00 uur. Er was op dat moment geen personeel aanwezig van Air Europa. Pas om 14.30 was er weer personeel aanwezig van Air Europa. Toen werd ons verteld dat de tijd van het inchecken voorbij was. We werden doorverwezen naar de verkoopbalie van Air Europe en daar verwezen ze ons weer terug naar de incheckbalie. Na dat heen en weer gestuur was de boarding tijd verstreken. En werd ons gezegd dat we nieuwe tickets moesten kopen.

We hebben gebeld met KLM en zij hebben onze tickets omgeboekt naar de d.d. 22-10-2017. De kosten van deze omboeking zijn voor ons gezin van 4 zo’n 885 euro. Daarbij opgeteld nog de kosten van een hotelovernachting en autohuur, maakt dat wij 1000 euro kwijt zijn door deze gebrekkige communicatie van een partner waar jullie mee samen werken. De medewerkers van Air Europe hebben geen empathie, verlenen geen service, sturen je van het kastje naar de muur, geven verkeerde informatie en verhinderen het aan boord gaan en dit allemaal met slecht Engels.

Sterke punten
nope

Zwakke punten
Zie hierboven

reacties: