Reviews van deze auteur

Slechte service m.b.t. bagageafhandeling

Review over Virgin Atlantic

(6)
Onze bagage kwam 3.5 dag te laat aan op de eindbestemming na een tussenstop op London Heathrow.
Er werd ons bij aankomst niets verteld dat we een telefoonnummer in London moesten bellen om onze bagage doorgestuurd te krijgen naar de eindbestemming.
Daar zijn we min of meer zelf achtergekomen toen de koffers na 2 dagen nog niet terecht waren. We werden aan onszelf overgelaten, een hulpnummer stond voortdurend op voicemail, waarop werd beloofd dat ze z.s.m. terugzouden bellen .... dus helemaal niet !
We hebben ons vakantie-reisschema moeten veranderen. Annuleren van gereseveerde hotels kon niet meer, terwijl we andere hotels moesten boeken.
Ik vlieg nooit meer naar m'n eindbestemming via London Heathrow, en zeker niet met een gecombineerde British Airways/Virgin Atlantic vlucht !

Sterke punten
Goede service aan boord.

Zwakke punten
Beroerde afhandeling bagageproblemen.

reacties: