op onderstaande mail heb ik geen enkele reactie mogen ontvangen, op de reminder ook niet:
Mijn vlucht terug van Banjul naar Schiphol van maandag j.l. was een erg teleurstellende afsluiting van mijn vakantie:
Omdat ik op langere vluchten altijd kramp in mijn benen krijg, heb ik op de luchthaven gevraagd om een plaats aan het gangpad. Dat was mogelijk. Helaas zag ik pas later dat ik stoel 33B gekregen had, en dat dit geen plaats aan het gangpad kon zijn. Jammer, maar een foutje is menselijk.
Gelukkig was de linker achterste rij van het vliegtuig leeg, dus heb ik aan de stewardess gevraagd of ik daar kon plaatsnemen. Het antwoord was dat er al drie andere gasten die verspreid over het vliegtuig zaten om deze rij hadden gevraagd.
En inderdaad kwamen twee dames op nogal gebiedende wijze deze rij opeisen. Omdat ze maar met zn 2-en waren, heb ik gevraagd of ik de derde stoel kon houden, echter er werd mij op een weinig sympathieke manier duidelijk gemaakt dat ze alle drie de stoelen wilden hebben.
Omdat de derde stoel leeg bleef, heb ik de stewardess gevraagd waarom. Het antwoord was, dat ze niet had geweten dat de derde gast nog in de cockpit zat. Het bleken dus personeelsleden te zijn!! Bij het bedrijf waar ik werk, gaan klanten altijd voor, maar bij Corendon kennelijk niet, vreemd.
Daar ik veel last van mijn benen had, heb ik gevraagd of ik dan in ieder geval tijdelijk van die plaats gebruik kon maken. De stewardess gaf aan, dat ze even zou kijken of er elders in het toestel nog een gangplaats vrij was en mij dit zou laten weten. Helaas is zij hierop nooit teruggekomen?!
Pas rond 16.30 uur, dus 2,5 uur na vertrek (bijna op de helft!!), verscheen het derde personeelslid, een jongeman. Ik had dus al die tijd daar probleemloos kunnen zitten
Overigens vertrok vervolgens 1 van de dames naar de cockpit om niet meer terug te komen, dus eigenlijk hebben ze de hele vlucht de derde plaats onnodig bezet gehouden
Sterke punten
geen
Zwakke punten
servicegerichtheid is nul