Reviews van deze auteur (11046)

Accomodatie o.k. vlucht een ramp

Review over Corendon Airlines

Net terug van 8 dagen Spanje all inclusive via Corendon. Dat all inclusive in Spanje wat anders betekent dan in Turkije was bekend, al was het verschil ook echt groter dan verwacht. Maar zowel de heen al terugvlucht was echt 'n ramp. Bij vertrek gelijk al dikke vertraging van 1.5 uur, maar ze noemen het vertraging terwijl het gewoon bij elke vlucht het geval is... Dan krijgen we op de heenvlucht een tussenstop op Alicante die NIET wordt vermeld tijdens het boeken (zeer kwalijk) nog eens dik uur vertraging erbij.
Hotel was prima, vriendelijk personeel redelijk goed eten, dus o.k. Terugvlucht dezelfde vertraging (die dus eigenlijk standaard is op die vlucht) Echter had Corendon capaciteitsproblemen en te weinig vliegtuigen beschikbaar, dus werden wij vervoerd door XTRA-Airways. Dat was de positieve verrassing van onze vliegvakantie! net vliegtuig, bekwaam personeel en vooral vriendelijk! Cabinepersoneel liep de hele vlucht met een "smile" te werken. Daar kan de Corendon-crew van de heenvlucht nog heel veel van leren.
Aangekomen op Schiphol wordt je volkomen aan je lot over gelaten waar het gaat om de shuttlebus van Corendon die je naar hun parkeerplaats moet brengen. hetgeen op de papieren staat blijkt niet meer te kloppen, dus na 30 minuten wachten een telefoonnummer gebeld waar ze een bandje afsprelen dat e.e.a. gewijzigd is. terug naar binnen in de aankomsthal om ons te melden aan een balie van het ingehuurde vervoersbedrijf. "Oh ja, u moet toch echt bij C13 gaan staan hoor", daar waar we dus net hadden staan wachten.... terug naar de aangewezen plek en na 64 minuten was daar warempel de shuttlebus! Jammer Corendon, maar wij, inclusief de helft van onze medepassagiers gaan NOOIT meer bij jullie een vakantie boeken, echt NOOIT meer. Was de eerste en tevens de laatste keer.

Sterke punten
Het hotel was oke. De vlucht met Xtra Airways was prima verzorgd met zéér vriendelijk personeel.

Zwakke punten
Bewust niet vermelden van tussenstop op de heenvlucht.
Uitermate slechts communicatie na terugkomst op Schiphol.
Vertrektijden wijzigen terwijl je vooraf weet dat de oorspronkelijke vluchttijden niet kloppen...

reacties: