Reviews van deze auteur

Ervaring onur air Dusseldorf Antalya mei 2018

Heenvlucht met oude Airbus A 320, stoelen en opklaptafeltje met verfkwast bijgewerkt, wel genoeg beenruimte ( ben zelf 1.85 mtr.) cabinepersoneel ongenteresseerd sprak nauwelijks Engels. Is duidelijk georinteerd op Turks publiek. Terugreis geboekt bij operator om 11 uur smorgens, werd enkele dagen vervroegd naar 7.20 dus om 4.20 vertrek uit hotel. Tijdens inchecken verzoek om stoelen gangpad, was geen probleem.... nadat we door douane waren bleek dat we aan het raam zaten. Stoelruimte rampzalig, we konden de benen niet voor ons plaatsen. Vervolgens kantelden voorpassagiers stoel naar achter waarbij deze relatief korte mensen met de benen over elkaar konden zitten.Deze mensen zeiden dat we maar ergens anders moesten gaan zitten, terwijl alle stoelen bezet waren. Kabinepersoneel hier vriendelijk op aangesproken, werd genegeerd. Vervolgens werd ons 30 minuten voor landing op niet misteverstane wijze duidelijk gemaakt tafeltjes op te klappen, en iPad uit te zetten, en stoelen recht te zetten. We gaven hieraan gevolg, de passagiers voor ons lieten de stoelen in de slaapstand staan tot na de landing. Ons verzoek aan kabinepersoneel om de passagiers voor ons te verzoeken stoelen rechtop te zetten werd wederom genegegeerd. De armleuningen werkten niet goed en zaten los. Voor ons geen Onur Air meer.

Sterke punten
Geen idee

Zwakke punten
Zwak ongenteresseerd kabinepersoneel Houden zich niet aan veiligheidseisen (stoelen recht voor landing) Weinig beenruimte Afspraken plaatsreservering vertrektijden worden niet nagekomen. Duidelijke voorkeur voor reizigers met Turkse nationaliteit.