TUIfly is een Nederlandse luchtvaartmaatschappij die voornamelijk vakantievluchten uitvoert, zowel op charter- als lijndienstbasis. De maatschappij vormt een onderdeel van de grootste Nederlandse reisorganisatie: TUI Nederland NV. Ze voert voornamelijk vluchten uit voor de vakantiegangers van TUI Nederland, die hun reizen geboekt hebben bij vakantiemerken als Holland International, Arke, KRAS of Sunrise.
Slechte maatschappij ze hebben ons vliegtickets gewijzigd twee keer naar andere datum en daarna naar andere bestemmingen door dat moest ik mijn vlucht aanulleren. Je komt heel moeilijk met contact met ze bijna drie uurtje aan de lijn pas word je geholpen.nooit meer met deze oplichters rijzen.
Datum van ervaring: 10 april 2023
Sterke punten Klanten 3 uurtjes op de telefoon lijn van laten wachten
Zwakke punten Ik heb heel slechte ervaringen met deze maatschappij
6 uur voor vertrek (11:40 uur. 4 oktober) werd ik geïnformeerd per SMS dat De vlucht s,avonds om 19:15 uur zou vertrekken. Pick-up tijd van hotel 16:40 uur. Van de chauffeur gehoord dat wij niet naar de luchthaven gingen maar naar een ander hotel. In dit hotel van TUI hostes gehoord dat de vlucht om 13:20 uur op 5 oktober gaat. Weer in NL 3 keer telefonisch en 4 keer per E-Mail geprobeerd de reden van vertraging te achterhalen. TUI geeft geen antwoord en reageert helemaal niet meer. Super arrogant.
Sterke punten Vliegen vanaf Groningen.
Zwakke punten Bij vertraging beter informeren. Onvriendelijke helpdesk medewerker.
Onbetrouwbaar vliegmaatschappi
Slechte maatschappij ze hebben ons vliegtickets gewijzigd twee keer naar andere datum en daarna naar andere bestemmingen door dat moest ik mijn vlucht aanulleren. Je komt heel moeilijk met contact met ze bijna drie uurtje aan de lijn pas word je geholpen.nooit meer met deze oplichters rijzen.
Datum van ervaring: 10 april 2023
Sterke punten
Klanten 3 uurtjes op de telefoon lijn van laten wachten
Zwakke punten
Ik heb heel slechte ervaringen met deze maatschappij
TUI Arrogant
6 uur voor vertrek (11:40 uur. 4 oktober) werd ik geïnformeerd per SMS dat De vlucht s,avonds om 19:15 uur zou vertrekken. Pick-up tijd van hotel 16:40 uur. Van de chauffeur gehoord dat wij niet naar de luchthaven gingen maar naar een ander hotel. In dit hotel van TUI hostes gehoord dat de vlucht om 13:20 uur op 5 oktober gaat. Weer in NL 3 keer telefonisch en 4 keer per E-Mail geprobeerd de reden van vertraging te achterhalen. TUI geeft geen antwoord en reageert helemaal niet meer. Super arrogant.
Sterke punten
Vliegen vanaf Groningen.
Zwakke punten
Bij vertraging beter informeren. Onvriendelijke helpdesk medewerker.