Germanwings is een Duitse low-cost luchtvaartmaatschappij. De maatschappij is in bezit van Eurowings Luftverkehrs AG, waarvan ook Lufthansa voor 49% aandeelhouder is.
Vlucht vanaf Rome 18 maart jl.
Incheckbalie zat 1 mevrouw (met een lichamelijk beperking)die een rij van over de drie uur moest inchecken
met als gevolg (ruim twee uur in de rij gestaan) dat wij te laat waren en niet meer konden inchecken!!
Let wel 1 dame voor een rij van meer dan drie uur!!!
Bagageband die haperde waardoor deze mevrouw een paar keer achter balie vandaan moest komen en bij een andere balie op een knop moest drukken om de bagaband in werking te stellen.
Voor ons betekende dit een EXTRA vlucht boeken want zij kon er niets aan doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ze heeft geen hulp ingeroepen en bleef heel fijn op haar plekje zitten!!!
Met ons waren er nog een paar mensen gedupeerd
maar het deerde EUROWINGS totaal NIET.
Een klacht ingediend en nu ruim vijf weken verder TOTAAL geen reactie !!!
HELEMAAL NIETS
SERVICE HEEL VER TE ZOEKEN!!!!!!!!!!!!
Zwakke punten TOTAAL GEEN SERVICE EN GEEN COMMUNICATIE OF REACTIE OP ONZE KLACHT!!!!!!!!!!
Eurowings is ronduit slecht in service. Grondpersoneel is niet goed opgeleid. Via de website kan er niet ingecheckt worden. Er kunnen geen twee personen met dezelfde voorletters worden aangemeld via de website: dit wordt geblokkeerd, ondanks dat het om verschillende geboortedata gaat. Vervolgens moet je 150,-- aan de balie betalen om hun eigen fout recht te zetten. Schandalig.
Op klachten wordt niet gereageerd. Strategie van Eurowings: stuur een reactiemail dat het 6 weken gaat duren om reactie te krijgen. Ik heb in juli 2018 klacht ingestuurd, in september herinnerd, in november 2018 nog steeds geen enkele reactie.
Sterke punten Nette vliegtuigen.
Zwakke punten Het totaal ontbreken van enige service en het fatsoen om uberhaupt op klachten te reageren. Eurowings: eens maar nooit meer.
Nooit weer Eurowings!
Vlucht vanaf Rome 18 maart jl.
Incheckbalie zat 1 mevrouw (met een lichamelijk beperking)die een rij van over de drie uur moest inchecken
met als gevolg (ruim twee uur in de rij gestaan) dat wij te laat waren en niet meer konden inchecken!!
Let wel 1 dame voor een rij van meer dan drie uur!!!
Bagageband die haperde waardoor deze mevrouw een paar keer achter balie vandaan moest komen en bij een andere balie op een knop moest drukken om de bagaband in werking te stellen.
Voor ons betekende dit een EXTRA vlucht boeken want zij kon er niets aan doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ze heeft geen hulp ingeroepen en bleef heel fijn op haar plekje zitten!!!
Met ons waren er nog een paar mensen gedupeerd
maar het deerde EUROWINGS totaal NIET.
Een klacht ingediend en nu ruim vijf weken verder TOTAAL geen reactie !!!
HELEMAAL NIETS
SERVICE HEEL VER TE ZOEKEN!!!!!!!!!!!!
Zwakke punten
TOTAAL GEEN SERVICE EN GEEN COMMUNICATIE OF REACTIE OP ONZE KLACHT!!!!!!!!!!
EUROWINGS ZIT HELEMAAL FOUT EN WIJ KUNNEN BETALEN
Eurowings reageert NERGENS op.
Eurowings is ronduit slecht in service. Grondpersoneel is niet goed opgeleid. Via de website kan er niet ingecheckt worden. Er kunnen geen twee personen met dezelfde voorletters worden aangemeld via de website: dit wordt geblokkeerd, ondanks dat het om verschillende geboortedata gaat. Vervolgens moet je 150,-- aan de balie betalen om hun eigen fout recht te zetten. Schandalig.
Op klachten wordt niet gereageerd. Strategie van Eurowings: stuur een reactiemail dat het 6 weken gaat duren om reactie te krijgen. Ik heb in juli 2018 klacht ingestuurd, in september herinnerd, in november 2018 nog steeds geen enkele reactie.
Sterke punten
Nette vliegtuigen.
Zwakke punten
Het totaal ontbreken van enige service en het fatsoen om uberhaupt op klachten te reageren. Eurowings: eens maar nooit meer.