Reviews geschreven door Gemma (54833)

Corendon Airlines - Bekende verhaal

0

Review:
Als velen op deze site. Je wordt gelokt met mooie vluchttijden. Eindigt op vluchten waarvoor je 's nachts moet reizen. Zalniet meevallen met de trein. Slecht verhaal. Had iets eerder op deze site moeten kijken.

Sterke punten:
Nog niet ervaren

Zwakke punten:
Niet erg betrouwbaar

Gemma beveelt Corendon Airlines NIET aan bij vrienden/bekenden

Corendon Airlines - Bekende klacht blijkbaar

0

Review:
Als meerderen op deze site ervaren dat aanvankelijk aantrekkelijke vluchttijden (denk om klanten te trekken) worden gewijzigd in de werkelijke vluchttijden. Voor mij betekent dat op heen- en terugweg reizen midden in de nacht. Erg handig als je met de trein van en naar de luchthaven reist. Slecht verhaal.
Had ik deze site beter eerder bezocht.

Sterke punten:
Nog geen ervaren

Zwakke punten:
Onbetrouwbaar blijkbaar

Gemma beveelt Corendon Airlines NIET aan bij vrienden/bekenden

Turkish Airlines - zij betalen kosten niet terug

0

Review:
Op 18/01/17 wordt ons gemeld dat onze terugvlucht van Dar Es Salaam op 15/02/17 is geannuleerd en vervangen door de vlucht van volgende dag. (Men mag er van uitgaan dat de oorzaak geen technisch mankement kan zijn waarschijnlijk om de vlucht te vullen wat economisch in hun voordeel is maar niet voor de passagiers).
Mits verschillende internationale telefoongesprekken wordt ons geen oplossing aangeboden. Dan maar een hotel geboekt op onze kosten want mijn vrouw en ik hadden geen zin om op 67 jaar de nacht door te brengen op straat voor een luchthaven in Afrika.
Bij het inchecken vragen wij een ďfaireĒ compensatie voor de kosten. Dit zou geen probleem mogen zijn als we ons zouden melden bij de TK-desk bij aankomst in Brussel. Daar hoort men het in Keulen donderen.
Vandaag 18/03/17 krijg ik het volgende bericht:
ďAs we have stated on our message when we have checked your ticket details we have seen that deperture date of your TK0604 Dar Es-Salam(DAR)/Istanbul(IST) flight was altered from 15th of February 2017 to 16th of February 2017. In addition with this, it has been determined that you have been informed about these schedule changes via e-mail on 18th of January 2017.
Accordingly we are unable to meet your reimbursment requests.Ē

Dit betekend dat ik zelf moet opdraaien voor kosten tbv 340Ä.

En zij beweren dat ze de beste Europese Airline zijn. Mag ik dit in twijfel trekken?

Sterke punten:
vriendelijk boord en incheck personeel

Zwakke punten:
traag en (intentioneel) complex reclamatie procedure

Eddy Schue beveelt Turkish Airlines NIET aan bij vrienden/bekenden

Air Europa - Niks mis mee

0

Review:
Gevlogen AMS-MAdrid, Madrid-LasPalmas en LasPalmas-Madrid met 2 volwassenen en 2 kinderen. Drie keer prima. Genoeg beenruimte (1.89m) ook in de Boeing 737. Vriendelijk personeel, sprak goed Engels. Comfortabele vlucht, ondanks vertraging heenvlucht de aansluiting wel gehaald.

Eric beveelt Air Europa aan bij vrienden/bekenden

Alitalia - Very poor service of Alitalia

0

Review:
To check in online on a paid for Alitalia flight is virtually impossible. The relevant Alitalia website does not react after the necessary information has been typed in. On a joint KLM-Alitalia flight Amsterdam-Rome I managed to confirm my flight only by telephoning KLM. Digitally I could not obtain a boarding pass from the Alitalia website. It was also impossible to call them during the weekends and after 7 PM. Such "service" is completely unacceptable. In the future I will think twice - to put it positively - before even considering flying with Alitalia.

Sterke punten:
At Rome Airport the Alitalia staff was helpful and courteous.

Zwakke punten:
Many. See review.

S.M. Lemko beveelt Alitalia NIET aan bij vrienden/bekenden

CityJet - Alles voor geld

0

Review:
Wat een waardeloze maatschappij. Je merkt aan alles dat het enkel om geld verdienen gaat. Online inchecken krijg je constant foutmeldingen waardoor je dit op het vliegveld moet doen. Daarnaast betaal je onnodig voor ruim baggage. Mag je eindelijk het vliegtuig in moet je handbagage inleveren want de vlucht is zo vol. Eenmaal in het vliegtuig heeft bijna iedere rij een lege stoel in het midden? Bij aankomst op Schiphol blijkt dat iedereen nog 25 minuten moet wachten tot de bagage uitgeladen wordt. Ik vlieg dezelfde route minstens 1x per maand, dit was de eerste en laatste keer met Cityjet.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Klantonvriendelijk

Manon beveelt CityJet NIET aan bij vrienden/bekenden

Reacties geschreven vanaf dit IP-adres